koulutetut miehet myisivät itseään miehille homous onkin aina ollut yleistä koulutetuissa opiskelu aikoina ja uralla noustakseen naiset huoraavat on suku siittoisuutta vakavia mielenterveys ongelmia vaikka koulussa opetetaan olet jeesus niin perhettä ei osaa huolehtia lapset tekevät koulu surmia murhia perhe murhia käyttävät huumeita siellä huumeet missä raha tekevät rikoksia tietäen isi ja valta puhuu niin ei saa rangaistusta pedofilia on yleistä jopa geeneissä suku siittoisuusko sen tekee vai koulu vai mikä
Vastaukset 4
- Hoh hoijaa
Jäipä mieleen aloituksesta vain puuttuvat pilkut ja pisteet.
Et taida olla se koulutettu ja kunnollinen? Joo, tämä kaveri se tietää selvästi ihan kaiken koulutettujen ihmisten elämästä. :D
- hoh hoijaa
Todella ns raikastava aloitus tämäkin.
Mistä näitä sikiää aina vaan?
Kyllä itsellä menee todella hyvin sinkkunakin, hih!
- ryppis
Koulutettu on kunnollinen - miksi näin?
Koulutetut miehet myisivät itseään miehille. Homous onkin aina ollut yleistä koulutetuissa. Opiskeluaikoina ja uralla noustakseen naiset huoraavat.
On sukusiittoisuutta ja vakavia mielenterveysongelmia. Vaikka koulussa opetetaan, että olet Jeesus niin perheestä ei osata huolehtia. Lapset tekevät koulusurmia, murhia ja perhemurhia ja käyttävät huumeita. Siellä huumeet, missä raha. He tekevät rikoksia tietäen, että isi ja valta puhuvat, joten rangaistusta ei saa. Pedofilia on yleistä ja jopa geeneissä.
Sukusiittoisuusko sen tekee, vai koulu vai mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593