Kiinnostaako naisia lyhyet miehet?

Lyhyet miehet

Haittaako jos mies on lyhyt (172cm) ?

19

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus on

Nuorten suomalaisten miesten keskipituus on 180cm ja nuorilla naisillakin se on jo 167cm että kyllä sinä tilastojen valossa olet lyhyt mies!

• Huono itsetunto haittaa.

• naisen tärkein

kriteeri miehlle on miehen pituus. Mies joka on 185cm pitkä saa paljon helpommin naisen kuin 172cm pitkä mies.

• Jättiläinen

Mulle samankin pituinen mies passaa, jos saan olla ilman miesten haluamia korkkareita.
      Olin aikoinani ihastunut päätäni lyhyempään mieheen. Hänelle pituus ja kengän koko olivat ongelmia lopulta.
      Olen 168 pitkä ja kengän nro 39/40.

• asggfdsa

No sikäli, että olen itse 170 cm... En siis voisi koskaan käyttää korkkareita. Mutta onhan niitä lyhyempiä naisia, etkä sinä mikään pygmi sentään ole.

• Jii007

Tää sama jamppa on tehnyt varmaan kohta jo kymmenen ketjua siitä, että onko 172cm mies lyhyt. NO KYLLÄ ON!

• kompensatio

lyhyyden voi kompensoima painamalla 110kg.

• Gentle Man

Jos naiselle on ongelma että hän on korkkareissa miestä pidempi, en haluaisi lähteä suhteeseen niin pinnallisen naisen kanssa.

• dfghjhgfdsa

Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä.

• Gentle Man
        dfghjhgfdsa kirjoitti:

Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä.

"Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä."

On sillä, molemmin puolin. Mutta jos mies ilmoittaa sinulle että kelpaat vain jos rintasi ovat vähintään kokoa 80C, tuleeko treffit?

• vainyksioljenkorsi

Pituus on epäoleellinen asia joka suhteessa.

Luultavasti aloittaja on joku yli 180 cm ja se on ainut asia hänessä, siksi nostaa esiin. Turhis tyyppi, ei kiinnosta, seuraava kiitos!

• kuitenkin miehen

pituus on tärkein peruste naisen valitessa miestä paritteluun.

• 172 on lyhyt

172 on lyhyt mutta entä sitte? Mitä vikaa lyhyissä on ja ei tuon mittainen mies kuiteskaan mikään kääpiö ole tai muutenkaan harvinainen näky

• 12+14

Onko 174cm mies lyhyt? On kai kun ei se ole kuin 2 senttiä pidempi kuin 172cm mies.

• M178cm

Mistä ihmeestä on peräisin tämä mystinen sääntö, että nainen ei saa olla miestään pitempi jos hänellä on jalassaan korkokengät!!!??? Ainakaan omassa kaveripiirissäni tehdyn gallupin mukaan se ei häirinnyt ketään miespuoleista. Päinvastoin, suurin osa oli sitä mieltä, että jos ilmestyy juhliin itseään pidemmän näyttävän naisen kanssa, niin se saa myös miehen näyttämään paremmalle. Miksi se on naisille NIIN iso ongelma?

• 90+2

Minulle kelpaisi 170 cm pituinen mies oikein hyvin. Tosin pituus ei ole mitenkään kovin tärkeä asia muutenkaan. Olen sen verran lyhyt, että miehet yleensä automaattisesti ovat minua pidempiä.

• Kіs-kіsu

Franck Ribéry on 170 cm.

• dgngnainen

172 cm on aivan hyvä pituus miehelle (tai naiselle). Itse olen 168 cm nainen. Enemmän muutenkin kiinnostaa mitä miehen päässä pyörii, kuin pituus tai ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe