Haittaako jos mies on lyhyt (172cm) ?
Kiinnostaako naisia lyhyet miehet?
19
119
Vastaukset
- Vastaus on
Nuorten suomalaisten miesten keskipituus on 180cm ja nuorilla naisillakin se on jo 167cm että kyllä sinä tilastojen valossa olet lyhyt mies!
Huono itsetunto haittaa.
- naisen tärkein
kriteeri miehlle on miehen pituus. Mies joka on 185cm pitkä saa paljon helpommin naisen kuin 172cm pitkä mies.
- Jättiläinen
Mulle samankin pituinen mies passaa, jos saan olla ilman miesten haluamia korkkareita.
Olin aikoinani ihastunut päätäni lyhyempään mieheen. Hänelle pituus ja kengän koko olivat ongelmia lopulta.
Olen 168 pitkä ja kengän nro 39/40. - asggfdsa
No sikäli, että olen itse 170 cm... En siis voisi koskaan käyttää korkkareita. Mutta onhan niitä lyhyempiä naisia, etkä sinä mikään pygmi sentään ole.
- Jii007
Tää sama jamppa on tehnyt varmaan kohta jo kymmenen ketjua siitä, että onko 172cm mies lyhyt. NO KYLLÄ ON!
- kompensatio
lyhyyden voi kompensoima painamalla 110kg.
- Gentle Man
Jos naiselle on ongelma että hän on korkkareissa miestä pidempi, en haluaisi lähteä suhteeseen niin pinnallisen naisen kanssa.
- dfghjhgfdsa
Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä.
- Gentle Man
dfghjhgfdsa kirjoitti:
Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä.
"Juu, kun miehillehän pinnalla ei ole mitään merkitystä."
On sillä, molemmin puolin. Mutta jos mies ilmoittaa sinulle että kelpaat vain jos rintasi ovat vähintään kokoa 80C, tuleeko treffit?
- vainyksioljenkorsi
Pituus on epäoleellinen asia joka suhteessa.
Luultavasti aloittaja on joku yli 180 cm ja se on ainut asia hänessä, siksi nostaa esiin. Turhis tyyppi, ei kiinnosta, seuraava kiitos!- kuitenkin miehen
pituus on tärkein peruste naisen valitessa miestä paritteluun.
- 172 on lyhyt
172 on lyhyt mutta entä sitte? Mitä vikaa lyhyissä on ja ei tuon mittainen mies kuiteskaan mikään kääpiö ole tai muutenkaan harvinainen näky
- 12+14
Onko 174cm mies lyhyt? On kai kun ei se ole kuin 2 senttiä pidempi kuin 172cm mies.
- M178cm
Mistä ihmeestä on peräisin tämä mystinen sääntö, että nainen ei saa olla miestään pitempi jos hänellä on jalassaan korkokengät!!!??? Ainakaan omassa kaveripiirissäni tehdyn gallupin mukaan se ei häirinnyt ketään miespuoleista. Päinvastoin, suurin osa oli sitä mieltä, että jos ilmestyy juhliin itseään pidemmän näyttävän naisen kanssa, niin se saa myös miehen näyttämään paremmalle. Miksi se on naisille NIIN iso ongelma?
- 90+2
Minulle kelpaisi 170 cm pituinen mies oikein hyvin. Tosin pituus ei ole mitenkään kovin tärkeä asia muutenkaan. Olen sen verran lyhyt, että miehet yleensä automaattisesti ovat minua pidempiä.
- Kіs-kіsu
Franck Ribéry on 170 cm.
- dgngnainen
172 cm on aivan hyvä pituus miehelle (tai naiselle). Itse olen 168 cm nainen. Enemmän muutenkin kiinnostaa mitä miehen päässä pyörii, kuin pituus tai ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708