Näin käy naisille

kiltti atm

11

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin

      Ja sinä ilmeisesti saat siitä tiedosta sairasta tyydytystä.
      Empä tiedä, oletko oikeasti sitten mikään "kiltti".

      • näin on

        Samaa mieltä. Mulle ei kukaan ole vieläkään kertonut, mikä tekee miehestä kiltin. Eikös kiltteys ole ihan itsestäänselvä asia, jokaisen ihmisen voi olettaa olevan kiltti kunnes toisin todistetaan. Ei sitä tarvitse mainostaa erikseen. Ja jos joku sitä oikein korostaa itsessään, niin mulle ainakin tulee mieleen, että noinkohan on todellisuudessa.


    • Suza

      Ootkohan se sama nyhverö joka kirjoittelee joka ketjussa "kiltti mies" nimmarilla. Oot varmaan ite sellainen, että luulet että nainen pitäisi irrota sillä ettet juo, polta etkä ole väkivaltainen. Et ole panostanut mihinkään elämässäsi, tai vaikka olisikin ok-työpaikka, sulla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita vaan töistä kotiin päästyäs syöt makaroonia, istut telkkarin ääressä ja luet netistä iltiksen sivua. Et kehitä ittees millään tavalla, etkä katso mitä laitat päälles. Sitten kun on ilta, tuut suomi24:een itkemään kun et kelpaa.

      • miesvm_1967x

        Käyhän kilttis salilla, käsittääkseni, mutta ei mikään bodari ole kuitenkaan. Kai salilla on hyvän näkösiä misuja tiukoissa trikoissa niin miksei kävis kun kerran on aikaakin.


    • The Queen

      "Jännä miehet" on eri asia, kuin mielenvikaiset, sairaanlousen mustasukkaiset, säälittävät miehet. Tai ei niitä mieheksi voi ees sanoa. Kun nainen löytöä uuden, niin mies pimahtaa ja tappaa, ei kukaan muukaan saa saada naista kun en minäkään. Taitaa kiltti mies olla samanlainen kun jaksaa hokea joka ketjuun samaa levyä..

      • järkeä nyt

        kiltti atm on hesasta eikä käy salilla eikä ole töissä. Mistä muuten luulette töitä saavanne pienestä kaupungista kun muutkaan ei saa töitä? Kaverittoman on aika vaikea saada mitään töitä tai jos saa niin palkkaa ei välttämättä saa. On varmaan teilläkin sitten kova motivaatio painaa töitä jos siitä ei hyödyt mitään. Ja onhan kiltti mies harrastanut tai harrastaa vaikka mitä kuten salibändyä ja kuntosalia ja kalastusta omalla veneellä. Väitätte että se ei tee mitään , mitäs te sitten teette itse muuta kun kyttäätte toisten elämää kun tunnutte tietävänne paljon toisten elämästä vaikka ette oikeesti tiedä mitään..? Sitä ei myöskään niin vaan mennä tuntemattomien kaveriporukoihin kaveraamaan tai naista ei isketä ihan tosta vaan.
        Niin ja olikohan tuon naisen miehellä muuta tekemistä kuin ryypätä ja hakkasi naista päivisin?


      • järkeä nyt kirjoitti:

        kiltti atm on hesasta eikä käy salilla eikä ole töissä. Mistä muuten luulette töitä saavanne pienestä kaupungista kun muutkaan ei saa töitä? Kaverittoman on aika vaikea saada mitään töitä tai jos saa niin palkkaa ei välttämättä saa. On varmaan teilläkin sitten kova motivaatio painaa töitä jos siitä ei hyödyt mitään. Ja onhan kiltti mies harrastanut tai harrastaa vaikka mitä kuten salibändyä ja kuntosalia ja kalastusta omalla veneellä. Väitätte että se ei tee mitään , mitäs te sitten teette itse muuta kun kyttäätte toisten elämää kun tunnutte tietävänne paljon toisten elämästä vaikka ette oikeesti tiedä mitään..? Sitä ei myöskään niin vaan mennä tuntemattomien kaveriporukoihin kaveraamaan tai naista ei isketä ihan tosta vaan.
        Niin ja olikohan tuon naisen miehellä muuta tekemistä kuin ryypätä ja hakkasi naista päivisin?

        Miksi "kilttejä miehiä" kiinnostavat jatkuvasti ne jännänaiset, joita on kuitenkin vain pieni murto-osa kaikista? Kotoa opittu perhemalli? Oletus, että kaikki naiset valitsevat jännämiehiä, kun itse ei koskaan nähnyt muunlaista elämää? Halu löytää juuri sellainen omaa äitiä muistuttava nainen?

        Ei tälle palstalle kirjoittele sellaiset naiset, joilla on normaali, onnellinen parisuhde kunnollisen, tavallisen miehen kanssa, tai jotka hakevat normaalia, kunnollista miestä.

        Mutta eihän se kilttiä miestä liikuta. Pitää löytää jännänainen, joka laittaa lapsensa lastenkotiin ja tuo kotiin jännämiehiä.


    • ätmi.

      Mitäs naiset. Onko painetta pöksyissä kun ette voi pitää näppejään irti pas.koista miehistä? Täällä vaan valitatte miehistänne toisille kun pitäis puhua sille meihellenne.

    • heller

      voi ätmi kyllä täällä miehetkin kitisee ja valittaa. Sinäkin!

      • joskus näin

        Minä olen tyytyväinen,sain eronneelta kymmenen vuotta nuoremmalta olipa halut. Joskus kärtypiiatkin antaa


    • mies.

      En ymmärrä naisia. Miksi sietää huonoa kohtelua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe