Nainen, joka tekee asiallisia aloitteita. Tulee muutaman katsekontaktin jälkeen juttelemaan ihan asiallisista asioista, kyselee, vastailee ja kommentoi.
Ja nyt ei puhuta siis mistään "lähekkö paneen"-aloitteista, vaan ihan normaalista kanssakäymisestä, eikä siis todellakaan mistään muusta. Naisen tarkoituksena on vaan puhtaasti ensin tutustua mieheen.
Tällä arvostellaan, kun naiset ei lähesty, mutta toisaalta myös arvostellaan naista helpoksi, jos se lähestyy miestä.
Eli miten on, lutka vai ei? Mitä sinä miehenä ajattelet naisesta, joka tulee juttelemaan baarissa/kahvilassa/kaupassa...? Pidätkö sellaista naista "helppona saaliina"?
Rehellistä keskustelua aloitteista.
Aloitteellinen nainen
61
283
Vastaukset
- vanha juoppo
Lähes aina kun nainen tulee juttelemaan se on menoa.. panemaan. Toisinaan annan heti pakit, ei jaksa aina vehdata. Juon mielummin viinaa.
Mulla taas ei ole pano taka-ajatuksena, vaan ihan puhtaasti halu tutustua mieheen juttelemalla. Ja jos menen vaikka kaupassa juttelemaan jollekin, niin siinä nyt ei ainakaan ole seksistä kyse :D
- vanha juoppo
pimppaloora kirjoitti:
Mulla taas ei ole pano taka-ajatuksena, vaan ihan puhtaasti halu tutustua mieheen juttelemalla. Ja jos menen vaikka kaupassa juttelemaan jollekin, niin siinä nyt ei ainakaan ole seksistä kyse :D
Ajattelin lähinnä baariympäristö, jossa notkun viinaa kiskoen. Näet, en tajua, miksi kukaan nainen nainen tulee juttelemaan kunnon viinan vedon lomaan. Ok, tajuan kyllä, että nainen haluaa helpon panon kännisestä äijästä.
- hhhg5
Kuka muka arvostelee aloitteita tekeviä naisia lutkiksi??? Jos yksi prosentti miehistä niin ajattelee niin so what. 99 prosenttia arvostaa aloitteen tekeviä naisia.
- 7+18
hhhg5 kirjoitti:
Kuka muka arvostelee aloitteita tekeviä naisia lutkiksi??? Jos yksi prosentti miehistä niin ajattelee niin so what. 99 prosenttia arvostaa aloitteen tekeviä naisia.
Eiköhän se ole ennemmin naisten ongelma, ettei vaan ole tyrkky nääs.
- 23+4
Kuka arvostelee naista helpoksi? Taitaa olla muut naiset, jotka pelkää, että heidän hirmuvaltansa päättyy jos naiset joutuu laskeutumaan norsunluutornistaan ja tekemään jotain oman onnensa eteen.
Vähän vaikea sanoa tuohon muuten mitään, kun ei ole kukaan nainen tuolla tavalla lähestynyt.- totuuss
Tuossapa niin osuva kommentti!!!
- nainnnneen
Ei naiset voi lähestyä miehiä koska niil on jo 10 miestä jotka on lähestyny niitä.
- saalistajat
Ne ketkä ajattelee naisia ylipäätään saaliina ovat niitä joille nainen on joko helppo tai vaikea saalis, mutta haluatko sinä sellaisen miehen jolle olet saalis, oli se sitten helppo tai vaikea?
Äärimmäisen hyvä pointti tuossa. En halua olla saalis enkä itsekään ole saalistaja, joka etsii uhriaan yön hämärissä valopilkun kajossa.
- Ex PUA
Minustakin tässä on hyvä pointti.
Luultavasti ainoat miehet jotka ajattelevat naista saaliinaa, ovat raiskaajat. - nmnainen
En edes tajua miten nainen vois mennä iskemään miestä koska jokainen kynnelle kykenevä mies on jo iskemässä sitä naista.
- ht ...
Totta kai jos nainen tulee juttelemaan, kun sellaista ei 99% ajasta tapahdu, niin kyllähän sitä vähintään ihmettelee.
Jos kyse on jostain sellaisesta joka ei tapahdu baarissa, niin silloin en pitäisi naista helppona. Pitäisin naista joko harvinaisen sosiaalisena kun menee juttelemaan tuntemattomille tai sitten olettaisin että nainen on kiinnostunut minusta jostain syystä.
Jos nainen lähestyy baarissa ja etenkin loppuillasta ehdottelee asunolleen menoa, tms. niin pidän naista helppona naisena (harvinaisen helppoahan se silloin on) ja oletan naisen harrastavan yhden yön juttuja muulloinkin. Miten muutenkaan voisin asiaa tulkita naisesta yhtään mitään sen enempää tietämättä - jollei naisen sanomisista voi jotain toisenlaista johtopäätöstä tehdä (tosin väite että "en mä yleensä yhden yön juttuja harrasta", tms. menettää vähän uskottavuuttaan jos on juuri viemässä tuntematonta miestä kotiinsa ;)
Olisi tietysti aivan eri asia, jos tuntisin jo ennestään kyseisen naisen, ja nainen vaikuttaisi seksuaalisesti pidättäytyvältä eikä kevytkenkäiseltä. Silloinhan tulkinta olisi että nainen on kiinnostunut juuri minusta.
Siis pelkkä aloitteen teko (juttelu) on täysin eri asia kuin seksuaalinen kevytkenkäisyys - jollei se aloite itsessään ole selvästi seksuaalissävytteinen."Jos nainen lähestyy baarissa ja etenkin loppuillasta ehdottelee asunolleen menoa, tms. niin pidän naista helppona naisena (harvinaisen helppoahan se silloin on) ja oletan naisen harrastavan yhden yön juttuja muulloinkin."
Ihan samoinhan tuo toimii, jos vaihdetaan nainen-sanan tilalle sana 'mies' ;)Mutta siis baarissa vaikka, jos nainen ei missään vaiheessa iltaa ehdottele mitään asunnolle menoa tai yhteistä yötä, vaan on siinä seurana ja juttelee mukavia. Jossain vaiheessa saattaa sitten jompi kumpi ehdottaa numeroiden vaihtoa ja ilta on siinä.
- vanha juoppo
helka kirjoitti:
"Jos nainen lähestyy baarissa ja etenkin loppuillasta ehdottelee asunolleen menoa, tms. niin pidän naista helppona naisena (harvinaisen helppoahan se silloin on) ja oletan naisen harrastavan yhden yön juttuja muulloinkin."
Ihan samoinhan tuo toimii, jos vaihdetaan nainen-sanan tilalle sana 'mies' ;)No kuules, miehen tehtävä on ehdotella naisille ja levittää siemeniään. Ok, ite en ehdottele mitään. Vedän viinaa ja saan jostain syystä naisilta aloitteita.
- vanha juoppo
pimppaloora kirjoitti:
Mutta siis baarissa vaikka, jos nainen ei missään vaiheessa iltaa ehdottele mitään asunnolle menoa tai yhteistä yötä, vaan on siinä seurana ja juttelee mukavia. Jossain vaiheessa saattaa sitten jompi kumpi ehdottaa numeroiden vaihtoa ja ilta on siinä.
En ole koskaan mitään numeroita vaihdellut. Se on aina pano tai sitten ei pano.
- ht ...
helka kirjoitti:
"Jos nainen lähestyy baarissa ja etenkin loppuillasta ehdottelee asunolleen menoa, tms. niin pidän naista helppona naisena (harvinaisen helppoahan se silloin on) ja oletan naisen harrastavan yhden yön juttuja muulloinkin."
Ihan samoinhan tuo toimii, jos vaihdetaan nainen-sanan tilalle sana 'mies' ;)Aivan. Totta kai toimii molemmin päin. Miehistä ei vaan yleensä käytetä helppo sanaa, koska useimmin miehet on niitä, jotka tekee niitä aloitteita. Eli miehet saalistaa ja naiset on saaliita, jos haluaa sen noilla tökeröillä sanoilla ilmaista.
Ja miehistä useimmiten ajatellaan että se seksiin suostuminen on lähestulkoon perusoletus. Siis lähes kaikki miehet on "helppoja". - ht ...
pimppaloora kirjoitti:
Mutta siis baarissa vaikka, jos nainen ei missään vaiheessa iltaa ehdottele mitään asunnolle menoa tai yhteistä yötä, vaan on siinä seurana ja juttelee mukavia. Jossain vaiheessa saattaa sitten jompi kumpi ehdottaa numeroiden vaihtoa ja ilta on siinä.
Eihän se silloin välttämättä "helppo" nainen ole. Silloin varmaan sitä ajattelee että nainen on kovin aloitteellinen ja itsevarma ja kiinnostunut miehestä.
Paitsi sitten jos heti ensimmäisillä treffeillä päätyy sänkyyn. Sitten voi tulla taas se fiilis että nainen ehkä iskee miehiä liukuhihnalta aina parin kuukauden välein, tms.
Eihän nyt noista voi koskaan varmuudella sanoa yksittäisen asian pohjalta. Se on se kokonaiskuva mikä toisesta tulee. Se että arveleeko että nainen harrastaa yhden yön juttuja, tai että onko naisella tapana pokata jatkuvasti uusien miehiä suhteisiin, jotka jää lyhyiksi, vai hakeeko nainen vakavampaa juttua. Sehän selviää lähinnä jos saa tietää tarpeeksi naisen menneisyydestä (montako suhdetta ja kuinka pitkiä yleensä) tai jos tuntee naisen ennestään todella hyvin.
Ja myös tavasta jolla nainen juttelee, ehdottaa tapaamisia, yms.
- 2+5
Niin pointihan on se et jos nainen tulee aloitteellisesti jutteleen vieraalle miehelle niin 99,9% varmuudella se menee juttelemaan aloitteellisesti myös muille miehille. Niinku jos henkilö menee vessaan kerran niin luultavasti se menee sinne toistekin.
Kyllä on diippiä oivallusta :D
Tosiaan olen jutellut elämäni aikana useammallekin kuin vain yhdelle miehelle. Olen siis lutka!- vanha juoppo
pimppaloora kirjoitti:
Tosiaan olen jutellut elämäni aikana useammallekin kuin vain yhdelle miehelle. Olen siis lutka!Arvaan, että et tiedä lutkista mitään.
vanha juoppo kirjoitti:
Arvaan, että et tiedä lutkista mitään.
Huumoria hyvä mies, huumoria :D
- nyfnyfnyf
pimppaloora kirjoitti:
Tosiaan olen jutellut elämäni aikana useammallekin kuin vain yhdelle miehelle. Olen siis lutka!Katsos, myöhemmin, jos sinun ansiosta syntyisi vaikka vakava suhde, niin mies aina miettisi, että käytkö muitakin miehiä jututtamassa. Ei voi nainen tehdä aloitteita, se on helpon lutkan leima :D
- vanha juoppo
pimppaloora kirjoitti:
Huumoria hyvä mies, huumoria :D
Me vanhat juopot ymmärrämme huumoria ja naisia;) Tai niin naiset luulevat.
- nainen31vv
"Niin pointihan on se et jos nainen tulee aloitteellisesti jutteleen vieraalle miehelle niin 99,9% varmuudella se menee juttelemaan aloitteellisesti myös muille miehille." Tämä ei pitä alkuunkaan paikkaansa. Itse ainakin valitsen aika tarkkaan, kenelle menen juttelemaan. En suinkaan rupea juttelemaan kaikille näköpiirissä oleville miehille, vaan niille, jotka ovat minusta kiinnostavan näköisiä.
- -M-
Jos miettii meidän yhteiskuntaamme ja sukupuolten välisiä rooleja, niin voisi kuvitella että jotain tuollaista tapahtuisi joskus. No, ei tapahdu ainakaan minulle. Jos tapahtuisi niin olettaisin automaattisesti että hän haluaa tutustua "tositarkoituksella". Ajatukseni eivät taivu siihen että joku lähestyisi minua minkäänlaisen fyysisen kiinnostuksen takia. Kun ei parisuhteessakaan ole saanut sen sortin aloitteita osakseen, niin vaikea kuvitella että kukaan tuntematonkaan lähestyisi sillä mielellä.
- ätmi
Nainen on ainoastaan silloin lutka mikäli se lähestyminen kohdistuu johonkin muuhun mieheen kuin minuun.
- Ex PUA
"Tällä arvostellaan, kun naiset ei lähesty, mutta toisaalta myös arvostellaan naista helpoksi, jos se lähestyy miestä.
Eli miten on, lutka vai ei? "
Se ei ole lutka.
Minä en ole koskaan pitänyt sellaista naista lutkana, sitä paitsi, lutka ei läheskään aina ole edes aloitteellinen.
Tuollaisen tekosyyn keksivät vain ne naiset jotka kieltäytyvät ottamasta vastuuta elämästään, ja jotka haluavat että miehet tekevät kaiken työn.
Itse rohkaisen naisia aloitteellisuuteen, kehun kamunaisia ja olen aina heitä kohtaan kiva jotka minua lähestyvät.En minäkään ole koskaan saanut negatiivista kommenttia aloitteellisuudestani ja aina on miehet olleet toki vähän yllättyneitä, mutta vaikuttaneet aidosti iloisilta.
Ja siitä tulee itsellekin hyvä mieli, vaikka siitä ei lyhyttä juttelua enempää syntyisikään.- vanha juoppo
Joo, ei ole lutka todellakaan.
Olin tossa pariviikkoa sitten baariturneella ja pöytääni tuli istumaan kolmen naisen ryhmä. Kaksi naista oli ihan kuin puupölkkyjä, väkinäinen hymy, ei sanaa suusta. Yksi nainen oli kova puhumaan ja puhui kaikenlaista ja alkoi sitten jossainvaiheessa vittuilemaan. Mutta koska olen vanha juoppo vittuilin takaisin (peilaan, mukavalle mukava, mulkulle mulkku).
Siten alkoi näytös. Naiset olivat lähdössä pöydästä useaan kertaa. Ja sitten lähtivät.. mutta tulivat takaisin ja vaativat erilaista käytöstä minulta, vanhalta juopolta. Käskin naisten poistua, heilautin halveksien kättäni ja jatkoin viinan vetoa.
..ämmät lähti vittuuntuneen näköisinä ja tilalle tuli jostain heti kaksi todella kivaa naista ja juttu luisti.. - Ex PUA
pimppaloora kirjoitti:
En minäkään ole koskaan saanut negatiivista kommenttia aloitteellisuudestani ja aina on miehet olleet toki vähän yllättyneitä, mutta vaikuttaneet aidosti iloisilta.
Ja siitä tulee itsellekin hyvä mieli, vaikka siitä ei lyhyttä juttelua enempää syntyisikään.Olen samaa mieltä.
Ja eräs tärkeä juttu mikä siinä on, on se, että se kasvattaa sen miehen itseluottamusta- vaikka ette sitten sen pidemmälle jatkaisikaan yhteistä taivalta.
"Toi nainen piti minusta, ehkä sittenkin voisin koittaa lähestymistä itsekin?"
Minulla kerran kävi niin, että saman viikonlopun aikana minua lähestyi kaksi naista (la. ja su.) ja vielä tilanteissa joissa jokainen oli selvinpäin!
Joten kyllä se aikalailla yllätti, ja siitä oli hyvä jatkaa myös itse. - Miekka ja kirves
Ex PUA kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Ja eräs tärkeä juttu mikä siinä on, on se, että se kasvattaa sen miehen itseluottamusta- vaikka ette sitten sen pidemmälle jatkaisikaan yhteistä taivalta.
"Toi nainen piti minusta, ehkä sittenkin voisin koittaa lähestymistä itsekin?"
Minulla kerran kävi niin, että saman viikonlopun aikana minua lähestyi kaksi naista (la. ja su.) ja vielä tilanteissa joissa jokainen oli selvinpäin!
Joten kyllä se aikalailla yllätti, ja siitä oli hyvä jatkaa myös itse.Juuri tuosta syystä naisen ei nimenomaan kannata tehdän yhtään aloitetta. Miehille naisten aloitteet ei ole juuri muuta kuin egon pönkitystä. Saavat suurta tyydytystä siitä, että voivat antaa naiselle pakit. Ikään kuin kostona koko naiskunnalle siitä, että joku luokan suosituin lissu vuonna miekka ja kirves ei ollut kiinnostunut.
- Ex PUA
Miekka ja kirves kirjoitti:
Juuri tuosta syystä naisen ei nimenomaan kannata tehdän yhtään aloitetta. Miehille naisten aloitteet ei ole juuri muuta kuin egon pönkitystä. Saavat suurta tyydytystä siitä, että voivat antaa naiselle pakit. Ikään kuin kostona koko naiskunnalle siitä, että joku luokan suosituin lissu vuonna miekka ja kirves ei ollut kiinnostunut.
Miehet eivät ole yhtä katalia kuin naiset.
Mutta naisena totta kai projisoit omat toimesi ja narsistiset asenteesi miehiin.
- mies..
Kukaan mies ei pidä lähestyvää aloitteellista naista helppona tai tyrkkynä tai minään muunakaan negatiivisena asiana joten naiset voisi pikkuhiljaa luopua tästä tekosyystä olla tekemättä aloitteita...
Minä pidin naisen aloitetta hyvänä asiana ja osoitti rohkeutta. Jos nainen vihjaakaan seksistä, niin se pilaa koko homman. Onpa se miehestäkin kiinni miten naisen aloitteeseen suhtautuu.
- Totuuden torvi
"Mitä sinä miehenä ajattelet naisesta, joka tulee juttelemaan baarissa/kahvilassa/kaupassa...?!"
Harmikseni koskaan hyvän/kivannäköinen nainen ei ole lähestynyt mua.
Baarissa taas 'tyrkylle' on tullut (ja silloinkin tosi harvoin) vaan naisia joita ei viitsisi panna, ei edes kunnon humalassa..- Motmotmotmot
Eli älä tee aloitteita, jollet ole Pamela Anderson? Just. Ei kannata valittaa naisten aloitteettomuutta, jos oma asenne on noin mätä.
- 20+15
Motmotmotmot kirjoitti:
Eli älä tee aloitteita, jollet ole Pamela Anderson? Just. Ei kannata valittaa naisten aloitteettomuutta, jos oma asenne on noin mätä.
Ei tarvitse olla mutta jotain järkeä on silti hyvä käyttää että lähestyykö nyt omantasoista miestä.
Yleensä nimittäin jos nainen tekee aloitteen niin tuppaa olemaan niin että mies ei ole vahingossakaan samaa tasoa vaan aina ylempitasoinen mihin ei ole mahkuja ja tästä voi vetääkin sitten päätelmän "ei kannata lähestyä"
- Uohouvhhu
Tyrkkyjä.
- ht ...
Onkohan tämä "aloitteellinen nainen on kelvoton" kysely loppujen lopuksi sitä ihan samaa mistä nyt minua tuolla playeri ketjussa syytetään.
Eli nainen, joka ei tee aloitteita ja jos ei satu olemaan kaunis ja todella ahkera baareissa roikkuja, ei välttämättä saa aloitteita miehiltäkään. Kaikki kuitenkin pitävät naista kunnollisena ja parisuhteeseen kelpaavana. Mutta nainen jää siis yksin.
Ja nainen, joka taas tekee aloitteita, leimataan heti l*tkaksi tai helpoksi saaliiksi ja parisuhteeseen kelpaamattomaksi.
Pohdin että loppujen lopuksi miehillähän nyt taitaa olla ihan sama tilanne, vaikka miehistä vain ei käytetä sitä l*tka sanaa.. Vaan vaikkapa playeri sanaa.
Eli minäkin olin kunnollinen ja kiinnostava. Mutta eipä silti ole naisten aloitteita näkynyt yhtäkään.
Kunnes sitten aloin tekemään naisille itse aloitteita (ja hieman onnistumaan niissä, joka lienee myös oleellista), ja samantien muutuinkin naisten silmissä playeriksi joka on parisuhteeseen kelpaamaton.
Käytännössä siis ihan samat säännöt taitavat päteä miehiin ja naisiin. Kummankin pitäisi olla kunnollinen - Eli ei saisi tehdä niitä aloitteita!
Mutta kummastakin sukupuolesta löytyy niitä, jotka eivät tule koskaan itse saamaan niitä aloitteita vaikkapa ulkonäkönsä vuoksi, joten jäävät kunnollisina ja parisuhteeseen kelpaavina ilman sitä parisuhdetta juuri sen vuoksi että ovat niin kunnollisia etteivät tee aloitteita. :P
Näinkö se "kunnollisuus" ja parisuhteeseen kelpaavuus nyt sitten menee?Tervetuloa lutkien ja playereiden kerhoon! :D
Huomaatteko, eipä ole paljon naisten kommentteja tässä ketjussa... hmmm... mistä mahtaa johtua?- dhjolv
pimppaloora kirjoitti:
Tervetuloa lutkien ja playereiden kerhoon! :D
Huomaatteko, eipä ole paljon naisten kommentteja tässä ketjussa... hmmm... mistä mahtaa johtua?Otaksun naisten poissaolon syyksi sen, ettei aloitteelliset naiset tee aloitteita at-miehille, joten on ihan sama, mitä at-miehet heistä ajattelee. Aloitteita tekemättömille on ihan sama, mitä aloitteellisista ajatellaan.
Eihän tämä nyt ihan tuorein aihekaan, tai näkökulma aiheeseen, ole... - itse queen b
pimppaloora kirjoitti:
Tervetuloa lutkien ja playereiden kerhoon! :D
Huomaatteko, eipä ole paljon naisten kommentteja tässä ketjussa... hmmm... mistä mahtaa johtua?Aika urpo kommentti ihmiseltä, joka on aloittanut ketjun osoittamalla kysymyksensä miehille. Ei ole muuten tyrkympää keinoa kerjätä miesten huomiota. Ja heti heiluu puukko muiden naisten selkään. Siinä teille malliesimerkki manipulatiivisesta naisesta.
- attention wohooo!re?
itse queen b kirjoitti:
Aika urpo kommentti ihmiseltä, joka on aloittanut ketjun osoittamalla kysymyksensä miehille. Ei ole muuten tyrkympää keinoa kerjätä miesten huomiota. Ja heti heiluu puukko muiden naisten selkään. Siinä teille malliesimerkki manipulatiivisesta naisesta.
Aloittajan aloitukset taitaa aina olla suunnattu miehille. Esimerkkinä vastikään tuutista tupsahtanut:"Mistä unelmoit? Pillüsta tietenkin...etc"
Aloitteellinen nainen, joka on oikeasti kiinnostunut, olisi paras mahdollinen tilanne. Valitettavasti kaikki naiset, jotka tulevet baarissa juttelemaan, ovat olleet varattuja ja yleensä vain vailla kuuntelijaa, jolle vuodattaa kaikki murheet.
- mannan mussukat
Niin. Miehethän ei kestä sitä, kun naisellakin on ongelmia. Kuten täälläkin hyvin näkyy, naisten murheita vähätellään tämän tästä. Vain miehellä on etuoikeus traumoihinsa. Äitiähän te oikeasti haette, ettekä naista.
- -JlJ-
Mitä sinä miehenä ajattelet naisesta, joka tulee juttelemaan baarissa/kahvilassa/kaupassa...?
Vs. perus jamppa ei kyllä tajua naisen 'aloitteellisuutta' muualla kuin baarissa.
(ja nettideiteillä) Kyllähän se silloin imartelee. Sitä vaan tapahtuu kovin harvoin. - tuco.
Jahas pimppakin näköjään edelleen palstalla..
Joo, ainoastaan hyvää minä ajattelen sellaisesta naisesta joka tulee puhumaan omasta halustaan. Onhan sitä näin käynytkin toki. Tietenkin jos toinen ei ole yhtään sitä mitä hakee, niin sitten on jossain kohtaa vain lähettävä asioille ja eksyttävä matkalla. - Jii007
Kyllä ainakin minulle saa nainen tulla juttelemaan milloin vain, mutta jos alkaa heti tapaamispäivänä ehdotella jotain paneskeluja niin lutkahan se sitten on ja kiinnostukseni katoaa heti.
- 98ooiu66ugfcyioutgui
Kuinkahan usein baarissa nainen tulee miehen pöytään eikä päinvastoin, saatikka sitten missään muualla? Tuskinpa kukaan sitä pitäisi tyrkkynä, paitsi jos kyseessä jokin känniwannabepuuma joka yrittää nuorta.
- Paistijossuliisa
"Paitsi jos". Juuri näin. Miehillä on aina ne paitsijossinsa - jokaisella omanlainen - mikä takaa sen, että kukaan fiksu ei teille mitään aloitetta tuu koskaan tekemäänkään.
- 98ooiu66ugfcyioutgui
Paistijossuliisa kirjoitti:
"Paitsi jos". Juuri näin. Miehillä on aina ne paitsijossinsa - jokaisella omanlainen - mikä takaa sen, että kukaan fiksu ei teille mitään aloitetta tuu koskaan tekemäänkään.
Eiväthän naiset niitä teekään, paitsi jos ovat tuhannen päissään.
- Jii007
98ooiu66ugfcyioutgui kirjoitti:
Eiväthän naiset niitä teekään, paitsi jos ovat tuhannen päissään.
Kyllä naiset tekee aloitteita, mutta ne ei ole niin suoria kuin miehillä. Naiset ei uskalla tulla suoraan kertomaan vaan he naamioivat sen lähestymisen johonkin muka arkiseen asiaan kuten vaikka siihen tupakan sytyttämiseen tai jonkun tavaran hetkelliseen lainaamiseen, että jos sitten ei juttu luistakaan niin eivät menetä kasvojaan. En usko, että tuntemattomat naiset huvikseen alkaa juttusille jonkun miehen kanssa vaan aina kiinnostaa se tutustuminen. Se on taas sitten eria asia, että tajuaako miehet sen lähestymiseksi sillä hetkellä tai edes jälkeenpäin.
Tiedän kyllä myös naisia, tai oikeastaan tyttöjä jotka on ihan selvinpäin tehneet pojille hyvinkin suoria aloitteita eikä kyseessä ole ollut mitään lutkia.
- 93847283756487563845
Oman empiirisen tutkimukseni mukaan miehet eivät ehkä oikein osaa suhtautua naiseen, joka tekee aloitteen. Otin jo jonkin aikaa sitten ikään kuin projektikseni mennä jokaisen vähänkin kiinnostavan miehen juttusille. Sanotaan pohjatiedoiksi, että olen hoikka pitkätukkainen nätti nainen, joka pukeutuu naisellisesti ja on aina huoliteltu, eli ulkonäköni ei ole vastenmielinen, vaikken missi olekaan.
Ensimmäisen miehen tunsin jotenkuten, kutsuin hänet rentoihin kaveriporukan illanviettäjäisiin, mutta vastasi ettei pääse eikä ilmaissut mitenkään haluavansa ikinä tavata missään yhteydessä.
Toisen luokse kutsuin itseni kylään katsomaan leffaa, laitoin itseni nätiksi ja vein syötävääkin. Tyyppiä kiinnosti se ruoka enemmän kuin minun seurani.
Kolmannen kohdalla kutsuin ihan suoraan treffeille kahvilaan. Vastasi "No ei nyt oikein sovi". Ei koskaan muulloinkaan, mitä ilmeisemmin!
Neljännen kanssa lähdin yrittämään tutustumispohjalta, juttelin ja kyselin aina kaikenlaista ja olin todella kiinnostunut hänestä. Tulimme hyvin juttuun, mutta hän taitaa edelleenkin olla täysin tietämätön siitä, mitä yritin, vaikka muutaman kuukauden aikana välillä sanoin sen jo lähes suoraan päin naamaa.
Viides on tavallaan menossa nyt, näen tätä tyyppiä vähintään kerran viikossa ja nyt kun olen aloittanut keskustelut, menen aina aktiivisesti hänen luokseen juttelemaan. Hän kyllä puhuu kanssani ja vitsailee, mutta vielä ei sen kummempaa.
(Ja pari oli sellaista jotka olivat varattuja, missä tapauksessa tietenkin kieltäytyminen on ainut oikea vaihtoehto.)
Mielestäni olen nyt koittanut monenlaista strategiaa, suoraa ja epäsuoraa, ja jos tämä viimeinenkin tästä kuihtuu kuoliaaksi, ehkä projektini oli tässä. Olen mielummin yksin kuin pakotan jotain suhteentynkää miehen kanssa, jota selvästikään ei kiinnosta... Katselenkin onnellisia pareja ulkopuolisena miettien miten ihmeessä kaksi nimenomaan toisistaan pitävää ihmistä on onnistunut tapaamaan toisensa? Ehkä joku päivä se tapahtuu minunkin kohdallani... Ja ehkä kaverini ovat sittenkin oikeassa kun sanovat että EIHÄN NAINEN SAA TEHDÄ ALOITETTA.- zxcju54rtuhgft
Ovatko nuo nyt aloitteita, kuulostavaa melko kaverilliselta puuhalta. Vaikka pyydät miestä pippaloihin, menet kylään katsomaan leffaa yms. niin siltikin miehen yleensä pitää tehdä se ensimmäinen kopelointi.
"Nainen, joka tekee asiallisia aloitteita. Tulee muutaman katsekontaktin jälkeen juttelemaan ihan asiallisista asioista, kyselee, vastailee ja kommentoi."
Ihan normaalia mielestäni sinkulle, miksei olisi?
"Ja nyt ei puhuta siis mistään "lähekkö paneen"-aloitteista, vaan ihan normaalista kanssakäymisestä, eikä siis todellakaan mistään muusta. Naisen tarkoituksena on vaan puhtaasti ensin tutustua mieheen."
Ihan normaalia mielestäni sinkulle, miksei olisi?
"Tällä arvostellaan, kun naiset ei lähesty, mutta toisaalta myös arvostellaan naista helpoksi, jos se lähestyy miestä."
Eiköhän se "helpoksi" leimaantuminen tapahdu ihan muista syistä, kun keskustelun avaamisesta ja toiseen tutustumisesta..........niitä ei varmaan tarvitse käydä lävitse?
"Eli miten on, lutka vai ei? Mitä sinä miehenä ajattelet naisesta, joka tulee juttelemaan baarissa/kahvilassa/kaupassa...? Pidätkö sellaista naista "helppona saaliina"?"
Eiköhän se "helpoksi" leimaantuminen tapahdu ihan muista syistä, kun keskustelun avaamisesta ja toiseen tutustumisesta..........niitä ei varmaan tarvitse käydä lävitse?
Eli se onko joku helppo/pelailija ilmenee ihan siitä aidosta käytöksestä, persoonasta ja luonteesta.......kyllä ne merkit näkyvät, jos vain ne haluaa nähdä, niin sinkku-, tutustumis-, kuin seurustelu-/suhdeaikana........hieman tietenkin käytös voi olla erillaista näissä vaiheissa, mikä on ihan luonnollista, koska sinkkuaikana sekä jossain tapauksissa tutustumisaikana, ei olla vielä sitouduttu kehenkään toiseen ihmiseen.
Tutustumisaikahan on epäselvä, kun välillä ei välttämättä ole oikeasti hajuakaan siitä, mitä toinen osapuoli sillä hakee vai hakeeko yhtään mitään, jos ei molemmat ole tietoisia tarkoituksesta, joskus jopa joku voi yrittää tutustua sinuun, niin ettet edes ole tietoinen siitä, että hän on kiinnostunut sinusta puhumattakaan päämäärästä....- 15plus8
Valitettavasti naisia tulee niin harvoin minulle juttelemaan että jos nainen tulisi nyt minulle juttelemaan niin varmaankin ajattelisin että tuo nainen lähtee säännöllisesti monen muunkin miehen luokse juttelemaan ja saattaa "pyörittää" heitäkin jolloin tunnen alitajuisesti olevani vain "yksi monista"
- plplkpdpks
Nainen ei ole koskaan liian helppo. Lutka se on, jos on paneskellut monen miehen kanssa tai ennen kunnon parisuhdetta. Naisen aloitteeseen suhtautuisin todella positiivisesti. Olisi aika unelmatilanne, mutta eihän sellaista ikinä tapahdu.
- 14ynnä14
Kyllähän tuo naisen aloitteellisuus on siinä määrin harvinaista, että alkuhämmenykseltään ei kyllä huomaa lutkaksi epäillä.
- Ikis__M
Vanha ketju mutta vastataan silti. Eli naiset pelkää leimautuvansa lutkaksi jos tulevat asiallisesti juttelemaan (tästä en muista kenenkään koskaan palstallakaan naisia tuominneen) mutta niistä samaan aikaan on ok asiattomasti paneskella ympäriinsä ja sitten kun siitä sanotaan väittävät etteivät ole lutkia (tästä on lukuisia tuomiota palstalla langetettu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907296- 353861
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402592- 2222532
- 402393
- 1292319
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191973Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241908