Sinkkulaiva-Ville

parhaan ikäineN

Onkohan nyt varmaan hetero, koska onko kellään heteromiehellä Louis Vittonin laukku?

26

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tyylitajuko nykyään määrittää seksualisuuden?

• En katsonut jaksoa, mutta tunnen kaksi heteromiestä, joilla on mm. LV:n laukku.

• Ohhoijjaa

Tais tuollaki olla vähän liian kovat luulot itestää.... Perus suomalainen mies(ei hyvällä tavalla)

• ßæãü

En tykännyt siitä pullapoikamaisuudesta ja huonoryhtisyydestä. Näytti siltä, ettei paljon urheilu tai mikään fyysinen toiminta ole tullut tutuksi. Harvalla naisella tai tytölläkään noin löllöjä, lihaksettomia käsiä.

Oletin, että on menossa etsimään miestä. Yllätyin, kun mainitsikin "naisen". Olisiko niitä bi-miehiä, jotka jossain vaiheessa huomaavat olevankin umpihomoja? Jos niissä miehissä ei sitten ne viat olisi niin hallitsevia?

• nohuhyij

Naurettavia noi teidän seksuaalisuuskommentit. Mulla ainakin pärähti enemmä silmää et tyypin naama näyttää jo siltä että "halveksin sua", nii miksi kukaa haluis tollasta edes lähestyä? "Sitoutumiskammo" joopajoo.. Poika nyt tajunnu että tolla asenteella ja noin korkeilla kriteereillä on turha luulla kenenkää löytävänsä. Miten voit oottaa jotain isotissistä sexipommia ku pidä ees itestäs huolta? Mitä se toinen saa? Herääppä maanpinnalla Sinkkulaiva-Ville

• kcifiriru

Millä vuosisadalla te oikein elätte?! Eikö mies nykyään saa tietää mitä haluaa ja pukeutua miten haluaa?

• hinduliira

No totta hel.vetissä saa! Mutta älä esitä heteroa kun olet hintti. tai jos..

• ffs

Ja taaskaan ei voitu laittaa linkkiä

• man with hermes

se on huvittavaa että suomessa vielä tänäkin päivänä kuvitellaan näin miehistä jotka panostavat tyyliinsä.

• 100% hetero mies

Jos tyyliin panostaminen tarkoittaa, että käytetään gay-paitoja, homohousuja, hinttilaukkuja, puppelikenkiä ja fägärisilmälaseja, niin on selvää, että miehellä on vain se homoilu ja miesten perseiden nussiminen mielessä ja on ihan täysi homopersehinttari.

• hinduliira

Heh, kyllä sen siitä pelkästä olemuksestakin voi jo päätellä... ei ole aina se "tyyli" joka sen määrittelee..
        sulla sen varmaan määrittelee toi sun..öö..laukku?huh. menkää omalle osastolle.

• HyiHyi

Hyi mikä tyyppi! Ulkonäkö ja luonne yhtä rumia, turha olla ronkeli! Tolla naamalla tai tässä tapauksessa päällä turha etsiä niitä täydellisiä naisia, ne ei ton näkösiä rumuluksia kattele. Ja turha valittaa toisten tyylistä... Tietääkseni se ei tee miehestä tyylikästä, jos ostaa teinityttöjen suosiman merkin T-paidan! Kannattais mennä itseensä hieman!

• lylll

Toi epävarma sian näköinen tissiposkilyllerö yritti vaan peittää epävarmuuttaan ja huonoa itseluottamusta muka-nirsoilulla. Näyttäkääpä mulle nainen joka tuosta kiinnostuisi...

• On ehkä vähän resting bitchface -syndroomaa, mutta aika vilpittömän olonen tyyppi. Ei siinä mitään väärää ole, että tykkää pitkähiuksisista ja naisellisista naisista. Ei se tee ihmisestä nirsoa, makunsa on jokaisella.
      Kamerat selkeästi vähän jännitti, mutta silti Ville oli sosiaalinen. Itse olisin täysin lukossa. En ymmärrä miksi pitää aina homotella ja haukkua erilaisin sanakääntein rumaksi. Minusta ihan hauskan näköinen ja mukavan oloinen jamppa, eiköhän tuo löydä etsimänsä.

• Sellasta se on

Ihan tyypillistä kaksinaismoralismia. Se on väärin jos ei kovin komea mies sanoo pitävänsä naisellisista naisista. Kaikille naisille taas on ihan ok etsiä miehekästä ja pitkää miestä.

• erinis
        Sellasta se on kirjoitti:

Ihan tyypillistä kaksinaismoralismia. Se on väärin jos ei kovin komea mies sanoo pitävänsä naisellisista naisista. Kaikille naisille taas on ihan ok etsiä miehekästä ja pitkää miestä.

Olen huomannut, että täällä saa täyslaidallisen niskaansa sukupuolesta riippumatta, jos mainitsee että ulkonäöllä on väliä.

• PalstaTrolli
        erinis kirjoitti:

Olen huomannut, että täällä saa täyslaidallisen niskaansa sukupuolesta riippumatta, jos mainitsee että ulkonäöllä on väliä.

Kerro meille itsestäsi, niin järjestämme sen täysilaidallisen,

• PalstaTrolli kirjoitti:

Kerro meille itsestäsi, niin järjestämme sen täysilaidallisen,

Heh... erittäin ystävällistä teiltä, enkä epäile asian järjestymistä hetkeäkään.

• 20+9
    • mies..

Jaksoa 9 minsaa katsoneena sanoisin että villelle sopisi laihdutus ja lihaksia, aika pyöreä naama. Vaikutti aika sanavalmiilta, itse jäätyisin kameran edessä kun pitäisi jutella naisille..
      Yllättävää oli kyllä tuo speed dating että ei muka tykännyt niistä naisista, olen itse myös varmaankin nirso mutta siellähän oli ainakin pari kiinnostavaa naista..

• mies..

Niin ja unohtui sanoa että tämä jakso oli varmasti parasta motivaatiota pitämään ryhti kunnossa etenkin kaulan osalta ettei retkota edessä. Keppijumppaa ja venyttelyä...

• Minusta to Ville oli kyllä aika sympaattisen ja herkän oloinen mies. Ymmärrän myös nuo ongelmansa koska itselläni kysymys on pitkälti noista samoista jutuista, eli jostain lapsuuden saduista päälle jääneistä turhista kuvitelmista sekä tietynlaisesta sitoutumiskammosta.

Luultavasti tuo näennäinen nirsouskin kumpuaa vain siitä omasta heikonpuoleisesta itsetunnosta. Samalla tavoin kuin muissa ihmisissä ne pikkutekijät tappavat kiinnostuksen, niin myös itsessä kiinnittää ehkä liikaa huomiota niihin pieniin negatiivisiin asioihin, jolloin ei uskalla edes yrittää jos on olemassa pienikin riski siitä että sitä toista osapuolta nuo omat viat häiritsisivät. Siis tavallaan voi kyllä olla kiinnostunut jostakin torjumastaan henkilöstä, mutta ei haluaisi myöntää sitä itselleen koska kokee ettei itse kuitenkaan olisi riittävän hyvä hänelle.

Tosin nuo tiukat ulkonäköön liittyvät vaatimukset voisi Viltsu kyllä jo unohtaa. Ihan riittävän vaikeata se kumppanin löytyminen on ilman niitäkin.

• Niinpä niih

"Tosin nuo tiukat ulkonäköön liittyvät vaatimukset voisi Viltsu kyllä jo unohtaa. Ihan riittävän vaikeata se kumppanin löytyminen on ilman niitäkin."

Voi kumpa ne kaikki nirsot ikisinkkunaisetkin tajuaisivat tuon. Eivät hekään yleensä mitään ruusuja ole. Piikikkäitä kyllä.

• Niinpä niih kirjoitti:

"Tosin nuo tiukat ulkonäköön liittyvät vaatimukset voisi Viltsu kyllä jo unohtaa. Ihan riittävän vaikeata se kumppanin löytyminen on ilman niitäkin."

Voi kumpa ne kaikki nirsot ikisinkkunaisetkin tajuaisivat tuon. Eivät hekään yleensä mitään ruusuja ole. Piikikkäitä kyllä.

No ei kai siitä mihinkään pääse että pitää sen kumppanin ulkonäön edes jollakin tasolla miellyttää jos olisi sen kanssa jotain läheisempääkin toimintaa joskus tarkoitus harjoittaa. En minä nyt kuitenkaan sentään ihannekumppanini hiusten ja silmien väriä ole etukäteen lukkoon lyönyt niin kuin tuo Ville.

• 123456798

kaikki naiset/miehet eivät välttämättä edes halua tutustua toiseen kun kamerat pörräävät taustalla. Vaikeuttaa varmasti onnistumismahdollisuuksia. Villekin oli esim. opiskelijaristeilyllä ja valitti että yllättyi porukan nuoresta iästä..

• troublebird

Mikäs tää tämmönen Ville oli? Ihan ite olen näemmä tämän avauksen tehnyt mutta en muista. Joku jolla oli sellainen laukku, josta en tykkää naisillakaan...saati miehillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe