Jos parhaan ikäineN ei halua paljastaa ikäänsä, niin minkäikäinen haluaisit olla?
parhaan ikäineN
7
156
Vastaukset
- parhaan ikäineN
Ai mää vai? No kyllä mä voin kertoa olevani 43 v.,ja se on paras ikä juuri nyt kun muutakaan mahdollisuutta ei ole. Voisin olla kyllä vaikka 15 vuotta nuorempikin...
- Nuori namumies 30v.
femnerd kirjoitti:
Me ollaan siis samanikäisiä :-)
Kauheita kurppia täällä.
- parhaan ikäineN
femnerd kirjoitti:
Me ollaan siis samanikäisiä :-)
Juu, olet tainnutkin ikäsi joskus täällä kertoa :) Mä olen vain antanut ymmärtää olevani kurppa.
- parhaan ikäineN
Nuori namumies 30v. kirjoitti:
Kauheita kurppia täällä.
Näin on...ja se on kyllä kauheeta...
- kiltti atm
Mitä teit 15v sitten?
- parhaan ikäineN
kiltti atm kirjoitti:
Mitä teit 15v sitten?
Jaa, ööö. No esim. muutin Helsinkiin n. 15 v. sitten lähinnä työn perässä. Eräällä miehellä oli ehkä myös pieni osuus asiassa. Mies paljastui kusipääksi mutta oma vikani kun en kysellyt tarpeeksi asioita..Ehkä en välittänyt tarpeeksi. Työpaikkassa ihmiset olivat kivoja, muuten tunsin itseni koneeksi. Työpaikka on historiaa, tosin nykyisessä tunnen itseni taas koneeksi. Miehistä olen pysytellyt aika tehokkaasti erossa. Ihastun kyllä usein, milloin keneenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954