hei kaikille :D ollaan oltu kuusi vuotta mieheni kanssa yhdessä...osan aikaa asuttu samassa osoitteessa, mutta ei tällä eron hetkellä. en sano enää mieheni, vaan ihminen, kenen kanssa olin kihloissa, omistaa ison talon, jossa on 8 huonetta. kun hän osti sen 4 vuotta sitten, päätettiin yhdessä, että perustan sinne alakertaan joskus oman yrityksen. olen ostanut muutenkin taloon kaikenlaista...esim..huonekaluja, koska "kaveri" on maksellut taloansa, ja valitellut rahapulaansa kokoajan. viime kesänä kärähti ensimmäisen kerran pettämisestä...jäi siis rysän päältä kiinni. annoin lopulta anteeksi ja palasin takaisin. nyt jäi maanantaina taas kiinni toisen kanssa olemisesta ja lähdin pois...syy, miksi piti olla toinen asunto,siis minulla, on se, että "kaverin" taloon ei tullut vettä, eikä päässyt pyykille eikä pesulle. lisäksi oli pahoinpitelyä minua kohtaan ja poliisihässäkkää...nyt tämä entinen rakkauteni on laittanut munalukot oveen, etten pääse hakemaan edes normaaleja tavaroitani pois talosta...ja muutaman huonekalun haluaisin, jotka ovat oleet minulla kauemminkin kuin tunnemme. joskus suunnittelimme oman kodin perustamista sinne ja siellä sitten asumista, nyt omaisuuteni on siellä, ja kaveri väittää, etten saa sitä sieltä, kun en ole siellä kirjoilla, ja hän voi sanoa, että ne ovat hänen...enpä tiedä mitä tehdä....onko neuvoja !
avoero
1
238
Vastaukset
- kissanminttuli
Sinulla on oikeus hakea ne huonekalut ym, joista sinulla on kuitti ja voit todistaa että olet ne ostanu.
Mutta muuten olet aika heikoila.
Jos sinulla on kuitit niistä ja voit todistaa että mikä on sinun omaisuuttasi voit pyytää polisin paikalle kattomaan että saat omaisuutesi pois. Mutta muista sinulla tulee olla vähintään kuitit joilla todistaa että ne on sinun omaisuutta.
Jos sinulla on sitten omaisuutta joka oli sinulla jo ennen teidän yhteen muuttamista yritä saada todistettua että ne on sinun. Esim. kuitit jos niitä ei ole niin valokuvat joissa on päiväykset.
Lain mukaan avoparin erotesa omistaa vain sen minkä on itse hankkinut, mutta pitää pystyä todistamaan omistussuhde jos tulee erimielisyyttä.
No ehkä otat opisesi etkä ole enään tulevaisuudessa noin sinisilmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk525406Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5783451SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit832906Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2622694"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –931794Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6561724Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141271Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re171099Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183907