Aina yksin-avioliitto

no blob

Ollaan oltu yksissä yli 20v, vaikka olenkin vasta 41 naisihminen. Lapsi on lentänyt kotoa (21v) ja ollaan oltu jo tovi kahden.Viimeksi tänään taas iski todellisuus vasten kasvoja, kun ns.rakas mieheni puoleen tuntiin junttasi itsensä niin tukkoon, ettei enää äly toiminut. Itsellä yhdeksän päivän työputki takana ja olisin hieman kaivannut omien seuraa ja läheisyyttä, mutta ei. Taas kerran minut jätettiin, kuin nallit sinne kuuluisalle kalliolle ja haukkujen kera, pelkästään siksi, että erehdyin mainitsemaan, että olisi ollut mukavampaa, jos toinen olisi ollut selvä. Tähän tosin on jo totuttu, sillä aina, kun minulla on vapaata, niin miehelläni on omasta mielestään oikeus maata koko päivä ja liikahtaa ainoastaan, jos ei ole juomista riittävästi. Samaan hengenvetoon ihmetellään, miksi olen niin väsynyt ja onneton ja jos erehdyn sanomaan suoraan, niin sehän on sitten vxxxxxilua. Tässä alkaa olo olemaan kohta aika epätoivoinen, kun on naimisissa sekä elämäänsä kyllästyneen ja kaikesta kiinnostumattoman miehen, sekä pankin kanssa. Itsellä virtaa riittäisi rampata vaikka missä riennoissa, mutta kaveria ei mihinkään saa. kukaan ei jaksa nököttää kotona, etenkään, jos toinen sammuu jo kahdeksan aikaan illalla ( joka toisaalta on helpotus ). Onko muilla samanlaista, miten te kestätte sen yksinäisyyden? Onko teillä joku toinen, vai nieleskelettekö te kaiken kakistelematta? Itse olen tähän asti ainakin ollut ihan yksin, mutta viime aikoina on tullut mieleen, että hitto, onhan tuolla meressä kaloja, tai jos nyt ei meressä, niin lammikokin riittäisi tässä tilassa :P

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis häh

      Mikset eroa?

    • hockeycoach1966

      Samojen kanssa painin vaikka olenkin mies. Olisi mukavaa vaihtaa jonkun samankaltaisen kanssa mielipiteitä- joku tosin vääntää tämänkin isku yritykseksi... No joo jos haluat, laita viesti : [email protected]...

    • no blob

      Eroaminen olisi älyttömän helppoa, jos siinä välissä ei olisi se pankki ja alue, jossa taloja myydään about 1/7 vuotta. Eli aika näpäkkään ollaan jumkelissa, ellei ruveta lottoamaan :D

    • Tukka auki!

      Ja tekosyitä riittää. Valittaa osataan mutta kaikki neuvot torjutaan.
      Ei voi kun...
      Mutta kun ei ole sitä tai tätä..
      Mutta kun se kumminkin...
      Jne jne jne loputtomiin.
      Ihanaa loppuelämää vaan kaikille! Naaaaattikaaa!!!!

    • Tee ratkaisu itse

      Luultavasti Ap:n mies elää samaa kuviota ja osata keskustella oikein.
      Voithan yrittää lukea madonluvut, mutta selvälle miehelle, kerrot missä mennään ja mitä tapahtuu jos ei tule muutosta.

      Toinen on sanoa että mennään keskustelemaan perheasiain neuvotteluun, löytyy varmasti lähitienoilta, katsele seurakuntasi puhelinnumeroista.
      Olette kumpikin ilmeisesti vähän turhauttavassa olotilassa, ikään kuin kaikki olisi jo eletty, näin ei ole, vaan paljon kivaa voisi tehdä yhdessäkin, nyt olisi aikaa.

      Jos se pankki ei nyt ihan kokonaan ole omistaja niin laittakaa talo myyntiin ja pitkällä aikajanalla, etsikää siitä hyvät puolet. Tämä vain jos tuntuu, että elämästä kahden ei enää tule mitään ja mies ei suostu muuttamaan tapojaan. Olkoon sitten juoppolalli aivan itsekseen, luultavasti löytää jonkun samanlaisen juoppoiljan pian, mutta sinun ei tarvitse enää katsoa välinpitämätöntä ukkoa nurkissa ja älä mene uutta ottamaan vuosiin vaan elä vapaata elämää.

      Ei juopon kanssa tarvitse elää ja häntä passata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe