AY käy lompakollasi

Älä elätä pummeja

Aaayyy ja sen henkilökunta siipeilee palkansaajien maksamilla veroilla ja jäsenmaksuilla. Yhteiskuntavastuuton ryhmittyä ei maksa edes veroja tuloistaa. Nekin maksaa palkansaaja heidän puolestaan, koska rahat on otettava jostakin.

Ainoa keino parempaan tulevaisuuteen on erota siipiveikkojen elätyskerhoista. On syytä erota heti pummien ja loisijoiden pyörittämästä huijaus ja varastamisrinkistä.

Siksi kannattaa tehdä kaikki työsopimukset itse. Ei ole mitään järkeä elättää varaslaumaa, joka on aiheuttanut muille ongelmia.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulet isoksi ja vahvaksi

      Hae poika huomenna sunnuntaina 26.10.2014 LIDIN liiveristä olutta ja makkaraa "(suoraan saksasta)"

    • helinäsanahelinä

      Työsopimukset on aina työntekijä itse tehnyt työnantajan kanssa.

      Tietäisit tämänkin jos joskus olisit ollut työssä.

      Joo, ei elätetä pummeja. Kaikki avustukset pois ja alkaa työ maistumaan.

    • Kertokee

      Nämä Ay:tä haukkuvat nauttiin niistä eduista mitä Ay-liike on saanut aikaan, myös tulee nauttiin niistä huononnuksista mitä Ay-liike on soipinut työnantaja järjestön kanssa.
      Viimein niistä tulee olemaan sovittu eläkeratkaisu.
      Vaan meinaattetko vapaamatkustajat saada itse sovittua myös omat työeläkkeenne je eläkeiän muuksi kun etujärjestö on sopineet?.
      Tältä pohjalta hallitus tulee tekemään lain jonka eduskunta tulee hyväksymään.

      Moniko työnantaja tulee tekemään TES:tä poikkeavan työsopimuksen.
      Vaikkapa nyt 4 kertaisen palkan 3 kuukauden loman josta maksetaan 10 kertainen korvaus verrattuna liittoon kuluviin.

    • käy käy

      Näyttää tämä EK liitto käyvän jatkuvasti lompakollani. Yrittää sinne myöskin muutama epäonnistunut yrittäjä

    • Ammattihuijarit
      • älä lapsi usko.....

        Linkitä myös EK:n rahoitukset.


      • ilman johdon töppäil
        älä lapsi usko..... kirjoitti:

        Linkitä myös EK:n rahoitukset.

        optiossa oli juttua ilpo kokilan johtamasta soija yhtiöstä uudessakaupungissa.


        syylinen oli työstä kieltäytyvät työntekijät


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe