Miksi luuseriäijät yrittävät iskeä minut?

poijuhygfdhjkjhgfd

Olen 25v nainen. Ihan ok-näköinen, 160cm, 47kg, 70D, tummat hiukset, vihreät silmät. Naama on tavallinen, ei ole mitään erikoista, mutta ei mitään vikaa, kuten rumia hampaita tai pottunokkaa. Mä en halua lapsia.

Minussa on joku luuserimagneetti.

Koskaan kukaan hyvännäköinen ja hyvin toimeentuleva mies ei ole osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan.

Minulla on ihan hyvä työ ja en käytä alkoholia paljoa (n.2 annostoa vko) enkä tupakoi.

Viestitänkö minä tiedostamattani että, tulkaa surkimukset tänne?

Mun mielestä on luuseri, jos on useampi näistä: köyhä, ruma, lyhyt (alle 175cm), aknenaama, huono hygienia, tupakointi/nuuskaaminen, urpot jutut, ei ole opiskellut peruskoulun jälkeen, nössö (pimeällä kujalla ei uskalla puolustautua hyökkääjää vastaan), neitsyt mies (ei ole saanut koskaan naista). Paitsi se on kunnioitettavaa jos säästää itseään avioliittoon, monta lasta eri naisille ja elarit tietty rästissä, mustasukkaisuus ja väkivaltaisuus.

Ja mä olen suht lyhyt, niin luulevatko lyhyet miehet että mulle kelpaa lyhyt mies?

54

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rva Ratikka

      Mistä tiedät että mies on hyvin toimeentuleva?

    • hgfdsoih

      En mä välttämättä tiedäkään heti.

      Mutta kyllä se tulee keskusteluissa ilmi.

      Tai jos joku urpo yrittää mua töissä ja tiedän mikä sen työnkuva on.

      Näin kärjistetysti, ainahan voi saada esim. perintöä.

      • Onko peili tuttu?

        Ai että miehet ovat muka kiinnostuneita sinusta? Niinhän sä varmaan toivoisit. Ongelmana on vain se, ettei miehet kiinnostu iidiooteista.


    • Tony DiNozzo
    • hgfdsjhgf

      Mä olen saanut komeita miehiä yhden yön suhteeseen. Mutta niistä ei ole tullut sitten enempää. Kun ne komeat miehet on just sellaisia että täytyy olla monta naista samaan aikaan.

      • niinno,

        mistäs tiedät, ettei ne luuserimiehetkin ole olleet vain yhden yön seuraa vailla?


      • Maunit

        Ei kukaan mies haluaa enempää yhden yön panolta. Naista pitää voida arvostaa ja kunnioittaa myös kun parisuhteesta puhutaan.


      • Iaskin..väärin

        Lorttokäytös karkottaa laadukkaat miehet.


    • kiltti nainen

      Oletko kiltti? Vedät pahoja miehiä lähellesi??

      • laavaa kasvoille

        Tuon kirjoituksesi perusteella on helppo huomata se sama minkä ne miehet myös varmaankin ovat äkänneet. Nimittäin se että älyä uupuu, ja tälläisille naisille 'hiukan' tyhmemmänkin miehen on helppo esittää karkeampiakin ehdotuksia etenkin kun tälläinen 'iskuyritys' lähinnä vitsinä heitetään, eli onnistumista ei oikein odotetakaan, vaan kavereitten kanssa saadaan myöhemmin nauraa, että mitä se sanoi. Mutta toki jos pilua tällä repliikillä irtoaa, niin viikseen mieluusti vetäistään.
        Olet varmaankin monta yötä joutunut viettämään ainoastaan nallesi kainalossasi


    • 8+11

      Yliarvioit rankasti oman tasosi ja haluat liikaa. Toinen on, että jos olet irl yhtä pahansuopa ja katkera niin kirjoitukset täällä, ei kukaan paitsi epätoivoinen halua sinunlaista naista.

    • kjhgftrewq

      Ehkä mä olen kiltti, kun en sano suoraan niille äijille että häivy vittuun, en halua että edes katsot muhun päin.

      Kun jotkut äijät luulee vaikka mitä jos niille juttelee. Kun en kehtaa suoraankaan sanoa heti että ei kiitos.

      No mieluummin yksin kuin ruman ja/tai köyhän kanssa.

    • Ainakin kaksi vaihtoehtoa:

      1. Ne "looserimiehet" eivät pidä itseään loosereina, vaan saman "tasoisina" kuin sinä ja potentiaalisina poikaystävinä.
      2. Pitävät itseään looserina ja sinua myös ja ajattelevat, että teistä tulee sopiva pari :)

      Todennäköisintä on 1. vaihtoehto, koska joku, joka pitää itseään looserina, tuskin alkaa lähestyä ketään vastakkkaista sukupuolta olevaa (oli lähestyttävä millainen tahansa).

      • kjhgfds

        varmaan sitten noin kuin Blondi sanoi.

        Mutta miten nostetaan omaa tasoa, jos koulutus ja ulkonäköä, sekä omistuskämppä löytyy? Mä en ole mikään julkisuushakuinen, että en mä itsestäni alastonkuvia nettiin laittaisi huomionhakuisuuden takia.

        Ja kysymys miehille, ottaisitteko itse naisen, joka on teidän mielestä epäviehättävä?


      • kjhgfds kirjoitti:

        varmaan sitten noin kuin Blondi sanoi.

        Mutta miten nostetaan omaa tasoa, jos koulutus ja ulkonäköä, sekä omistuskämppä löytyy? Mä en ole mikään julkisuushakuinen, että en mä itsestäni alastonkuvia nettiin laittaisi huomionhakuisuuden takia.

        Ja kysymys miehille, ottaisitteko itse naisen, joka on teidän mielestä epäviehättävä?

        Siis tasoa miesten silmissä vai?Sitä en osaa sanoa. Ei varmaan ainakaan tylyttämällä niitä, jotka ovat mielestäsi huonotasoisia :) Oletko varma, että olisi mahdotonta nähdä niitä loosereita parempi tasoisina?Jos tuijotat liikaa vain jotain tiettyjä asioita, etkä näe niitä hyviä puolia? Ja itsessäsi näet vain ne hyvät puolet, etkä huomaa niitä huonoja, esim. luonteessa tai olemuksessa tms.?


    • Mä en oikein usko, että kovinkaan moni mies pitää itseään oikeasti ihan looserina. Ei ainakaan niin kuin monet naiset looserin määrittelevät.

    • Jee Jee

      Ilmeisesti kukaan ei ole kehdannut sanoa sulle suoraan;
      sä olet töykeä ja itseäs täynnä oleva nainen.
      En useinkaan sano toiselle suoria totuuksia päin naamaa, mut nyt teen niin. (koska uskon tämän olevan provosoidun aloituksen)

      Mitä sä saat siitä et loukkaat toisia...mielihyvää itselles vai?
      Ihan normaalin ulkomuodon jos kerta omaat; niin käytöstapojas korjaamalla voi olla mahdollista et seuraas hakeutuu muutama sellainenkin mies josta säkin voit olla kiinnostunut.

      Ja tiedoksesi vaan, ne pakit voi antaa paljon kauniinminkin....
      Eriasia taas on jos toinen on tosissaan loukannut sua jollain teollaan tai sanoillaan.

      Sillä kyllä toi sun esittämäs karkea tapa ...on varmin tapa karkoittaa kaikki kunnon miehet ympäriltäs. Sana kiertää.....
      Eli jäljelle jää vain ne tyhmimmät urpot, jotka eivät välitä sun käytöksestäs mitään; koska hakevat vain hetken hupia, silloin patjakin kelpaa...

      Jokainen saa olla kuin valikoiva tahansa,
      kun hakee itselleen paria.
      Siinä voi kyllä jäädä nuoleen näppejään, jos 10 yksilöä haet. (niitä tuskin on olemassa)
      Mikään ei oikeuta kuitenkaan loukkaamaan ketään syyttä ja tahallaan.

      • Fäni

        Jee Jee


    • bvcxszsxcv b

      Mähän just sanoin että olen kait liian kiltti, kun en sano suoraan niille oksettaville miehille ettei niiden seura kelpaa.

      Sanon aina jonkun hätävalheen, on muuta tekemistä tms.

      Mutta kun katsoo ympärille. Kauniita naisia on paljon enemmän kuin komeita miehiä. Komeita äijiä ei vaan riitä kaikille.

      Paljon on pariskuntia, missä nainen on tosi kaunis, ja mies vain keskiverto.

      Mutta päinvastaisia harvoin näkee, ruma nainen ja komea mies-pareja siis.

      • riippuu kuka katsoo

        Itse näen huomattavasti enemmän pareja missä mies on komea ja nainen tavis


      • No meillä näkisit sitten ihmeen. Ruman naisen ja komean miehen hyvin toimivan yhdistelmän. :)


    • Ratikkakuski.

      Eewarin sisko on saapunut palstalle 8)

    • Kaikki tekevät aloitteita tasonsa yli. Joko alat itse aloitteelliseksi tai tyydyt tarjontaan.

    • Jee Jee

      Kuules ap, oletko sä tosiaan jo 25 vuotias?
      Etkä vielä ole huomannut et nämä sun ihannoimas kiiltokuva sankarit ;ovat yleensä kuin lenkkimakkarat... päästä - päähän täynnä itseään!

      Eivät he valitse parikseen kaltaistaan, naista!
      Kas silloin joutuisivat kilpailutilanteeseen, kumpi on paremman näköinen, (edustavampi) kumpi paremmin koulutettu, kumpi ansaitsee paremmin, kumman mielipide ratkaisee jne.

      Harvalla miehellä kun on niin vahva itsearvontunto et pystyy sulattamaan vierelleen naisen, jolla on parempi koulutus, ulkomuoto, asema ja ansiot jne.
      Eli kun sunsta ei ole kilpailijaksi miehen vierellä..sä kelpaat.

      Mä olen vahvasti sitä mieltä et näillä paremman näköisillä ja hyvä tuloisilla miehillä = keskinkertaisen näköiset tyttöystävät/vaimot,
      jotka osaavat käyttäytyä...sen miehen mielen mukaan.
      No nyt se tuli vähän kärjistetysti sanottua,
      mut niin se vaan näyttää menevän.

      Eli ei kannata tarkoituksella kurkoittaa kuuseen,
      sitä saattaa kapsahtaa lopulta katajaan.

      Hae ennen kunnon reilu duunari.

    • Sä oot saanu jo niin monta vastausta, että puhunpa tässä hieman itsestäni ja hegemoniasta, mikä ympärilläni on aina vallinnut.

      Silloin kun olin (opiskeluaikoina) betoniraudottajan vs. tekevänä urakkamiehenä ja tienasin rahaa, niin naisia pyöri oven molemmin puolin ihan riesaksi asti.

      Ei tullut mieleenkään, että olisin jättänyt "pottunokkaiseen tai tavismuijan" syyäämättä ja mennyt ihailemaan itseäni peilistä tämän sijasta.

      Mutta nyt kun maailmani on raudoitettu ja rakennettu, olisin valmis panostamaan suhteeseen, vaan mitä vielä..... tarjolla ei ole kuin ponnettomia peili-selfie kaunottaria, joilla ei ole edes luku- tai laskutaitoa.

      http://bit.ly/ZS6tRt

      • Jotkut arvostavat ulkonäkönsä riittävän "tasoonsa".

        Ihan samaa löytyy molemmissa sukupuolissa. Kumma miten usein myös sen ulkonäköstatuksen oletetaan riittävän maksuvälineeksi toiselle, jonka edellytetään vaalivan tätä erikoisuutta panostamalla siihen taloudellisesti.

        Kummallisinta tässä on se, että hyödynnetään jotain lahjaksi saatua. Ulkonäkö harvoin on mikään ansaittu meriitti.


      • relaxxxxxxx

        Olet taas riidellyt tyttöystäväsi kanssa? Kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu.


      • elisakettu kirjoitti:

        Jotkut arvostavat ulkonäkönsä riittävän "tasoonsa".

        Ihan samaa löytyy molemmissa sukupuolissa. Kumma miten usein myös sen ulkonäköstatuksen oletetaan riittävän maksuvälineeksi toiselle, jonka edellytetään vaalivan tätä erikoisuutta panostamalla siihen taloudellisesti.

        Kummallisinta tässä on se, että hyödynnetään jotain lahjaksi saatua. Ulkonäkö harvoin on mikään ansaittu meriitti.

        Aihe on niin loppuun koluttu että! Minä en tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin ja oma käteni osaa kukkarolleni, mistä maksaa mikä milloinkin on tarpeilleni hyväksi.


      • modelli kirjoitti:

        Aihe on niin loppuun koluttu että! Minä en tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin ja oma käteni osaa kukkarolleni, mistä maksaa mikä milloinkin on tarpeilleni hyväksi.

        Kun suhteet-palstoja lukee, niin monesta voisi päätellä muuta. Oikeastaan olen tyrmistynyt siitä, että onko maailma muuttunut vain kakkutarjotinta ihannoivaksi, kuten annetaan ymmärtää.

        Itsenäistä ihmistä tasavertaiseksi kumppaniksi kukaan ei tunnu kaipaavan. Se on poikkeuksellista (ääneen ilmaistuna). Minusta taas onnistunutta parisuhdetta ei voi muusta rakentaakaan.

        Päälle päin ei uskoisi, mutta ml:ssa on useampikin tälläinen henkilö, joilla on itsetuntoa ja järkeäkin päässä. Parisuhdettomuuteen en kyllä usko. Vai onko sitten niin, että parhaita ei viedäkään päältä, vaan ne jäävät pohjalle mätänemään, kun niistä muista tapellaan kynsin hampain ja keskustelupalstat ovat täynnä onnettomia tarinoita hyväksikäyttävästä mulperoista kumppanista?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kun suhteet-palstoja lukee, niin monesta voisi päätellä muuta. Oikeastaan olen tyrmistynyt siitä, että onko maailma muuttunut vain kakkutarjotinta ihannoivaksi, kuten annetaan ymmärtää.

        Itsenäistä ihmistä tasavertaiseksi kumppaniksi kukaan ei tunnu kaipaavan. Se on poikkeuksellista (ääneen ilmaistuna). Minusta taas onnistunutta parisuhdetta ei voi muusta rakentaakaan.

        Päälle päin ei uskoisi, mutta ml:ssa on useampikin tälläinen henkilö, joilla on itsetuntoa ja järkeäkin päässä. Parisuhdettomuuteen en kyllä usko. Vai onko sitten niin, että parhaita ei viedäkään päältä, vaan ne jäävät pohjalle mätänemään, kun niistä muista tapellaan kynsin hampain ja keskustelupalstat ovat täynnä onnettomia tarinoita hyväksikäyttävästä mulperoista kumppanista?

        Ne jotka eivät välitä huomisesta, tuskin välittävät tästäkään päivästä mitä ihmissuhteisiin tulee, mutta kai ahneus mikä meissä asuu on se kaiken pahan tekijä.

        Toisaalta kaikille ei ole annettu kykyä tai miksi sitä nyt voisi kutsua, että jokaisella tulee olla vapaus valita itselleen sopiva kumppani ja tämän tulisi olla sitten molempien valitsema tie. Niin kuin aikaisemmin olen sanonut sitä, että ei niitä mädäntyneitäkään kannata alkaa vetämään sieltä kasan pohjalta sillä periaatteella...josko tosta vielä jotain sais?


    • runontaja off

      Tuon mukaan en ole luuseri, olen pelkästään rumasti köyhä -_-

      • Sulla on kumma tapa hekumoida "ansioillasi". Ja sitten niillä toisilla taas et.

        Ristiriitaisuudessasi en usko hetkeäkään, että olisit edes sinkku. Käytät vain keinoja pitääksesi ulkopuoliset loitolla.


      • runontaja off
        elisakettu kirjoitti:

        Sulla on kumma tapa hekumoida "ansioillasi". Ja sitten niillä toisilla taas et.

        Ristiriitaisuudessasi en usko hetkeäkään, että olisit edes sinkku. Käytät vain keinoja pitääksesi ulkopuoliset loitolla.

        Olen syntymäluuseri.


      • runontaja off
        elisakettu kirjoitti:

        Sulla on kumma tapa hekumoida "ansioillasi". Ja sitten niillä toisilla taas et.

        Ristiriitaisuudessasi en usko hetkeäkään, että olisit edes sinkku. Käytät vain keinoja pitääksesi ulkopuoliset loitolla.

        Enkä nyt ole varma, olenko sittenkään mies vai olenko nainen, joka esiintymällä miehenä pitää miespalstailijoiden viestit poissa postilaatikostani. :D

        Niillä toisilla "ansioilla" ei tarvitse hekumoida, nykyisessä työssä kun on tehnyt työt hyvin, puskaradio on toiminut ja työtilauksia tullut kiitettävästi, että kalenteri tahtoo lihoa :)


      • runontaja off kirjoitti:

        Olen syntymäluuseri.

        Huomionhakuinenpa :)


      • runontaja off
        elisakettu kirjoitti:

        Huomionhakuinenpa :)

        tuo oli feikkini


      • runontaja off kirjoitti:

        Enkä nyt ole varma, olenko sittenkään mies vai olenko nainen, joka esiintymällä miehenä pitää miespalstailijoiden viestit poissa postilaatikostani. :D

        Niillä toisilla "ansioilla" ei tarvitse hekumoida, nykyisessä työssä kun on tehnyt työt hyvin, puskaradio on toiminut ja työtilauksia tullut kiitettävästi, että kalenteri tahtoo lihoa :)

        Joo, niin mie vähän ajattelin. Kuvasikin on ristiriitainen.

        Oikeastaan juuri se, ettei hekumoi ansioillaan, tekee ihmisestä vaatimattomasti kauniin.

        Aloittaja ei ole pohtinut tätä. Onko hän liian pinnallinen siihen vai onko tämä sitten kehityskysymys, mitkä puolet ihmisessä ovat niitä arvotettavia?


      • runontaja off kirjoitti:

        tuo oli feikkini

        Siksipä kommentoinkin


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo, niin mie vähän ajattelin. Kuvasikin on ristiriitainen.

        Oikeastaan juuri se, ettei hekumoi ansioillaan, tekee ihmisestä vaatimattomasti kauniin.

        Aloittaja ei ole pohtinut tätä. Onko hän liian pinnallinen siihen vai onko tämä sitten kehityskysymys, mitkä puolet ihmisessä ovat niitä arvotettavia?

        Kuvalleni on yksinkertainen selitys. Taulunmaalauksen jälkeen jäi paletille ylimääräistä maalia ja maalasin summamutikassa loput kylpyhuoneen läpi menevään savupiippuun ja seuraavalla ylijäämämaalilla tarkensin. Savupiippu oli maalattu tuolla oranssilla joku toinen


    • Simple as that

      Aloittaja, syy miksi komeat miehet eivät lähesty sinua on siinä ettet ole itse hyvännäköinen, eli tavallaan jo vastasit omaan kysymykseesi. Jokainen lähestyy omantasoistaan, sinuakin on luultavasti lähestyneet ne tavalliset miehet mutta he eivät ilmeisesti sinulle kelpaa.

    • mjkuyy

      Aloittaja sais ampua itsensä

    • et sillee

      Sä vaadit liikaa muilta antamatta itse samaa tasoa ja se karkottaa miehet.

      Mulla oli nuorena toi sama ongelma, kunnes kasvoin yli kolmekybäsex ja tajusin Hei mun on parempi olla vaan yksin. Aloin nauttimaan siitä mitä mulla on, enkä vimmatusti kaivannut toista ihmistä...

      Ja siinä hän sitten oli hymyilevänä edessäni. Komea, tavallinen, iloinen jne... myöhemmin vasta selvis mua nuorempi.

      Tapailtiin, muutettiin yhteen, avioiduttiin, saatii lapsia ja nyt hoidetaa perhe-elämäämme.

      No tuol tavallisella miehel on värikäs nuoruus, oli vain myös oppinut elämään tavanomaisesti :-)

    • ₩ allpi

      Eipä taida tuolläisella itsestään liikaa lùùlèvalla ämmällä olla nìitä looseretakäkaan ollal liiemmin tyrkyll


      Jos äijälllä menèe muutenkin huonosti niin miksi ottaisi lissäxi tuolläisen riesan

    • hgfdsfd

      Mä en ole ruma, en halua että mieskään on.
      En ole köyhä, en halua että mieskään on.
      EN ole juoppo enkä polta, en halua että mieskään tekee niin.
      En halua kouluttamatonta ukkoa, kun en minäkään ole.
      En halua lihavaa, kun en minäkään ole.

      En mä vaadi liikaa.

      • ₩ alpi

        Jos sulla on liian lotko pillu?


    • hgfdsagfd

      Sehän näkyy päälle päin :)

      Niin kuin pieni muna ja ohut lompakko.

    • ₩ alpi

      Se tuntuu ja lompakko ei aukenè toista kertaa huonosta pildesrä

    • totuus löytyy

      Missä sinä tapaat näitä "luuseriäijiä", jotka yrittävät iskeä?

      Kerro päivästäsi.

      • ₩ alpi

        Asuu itätsadissa
        siellämluuserit luuhaavat


    • hbgvfdsa

      Baarissa, terassilla, töissä, nettitreffeillä, bussipysäkillä(!), ihan kaikkialla missä olen miehiä tavannut, hyvä että saan olla rauhassa. Aina kauheat äijät lahkeessa kiinni.

      EI niille ole älyä eikä ulkonäköä annettu.

      • huhhuh,

        tai sitten tässä on se kuuluisa peiliin katsomisen paikka.


    • määmy

      Käyt vääris paikois, I think.

    • nups nups

      Hyvin todennäköisesti tasonodotukset eivät kohtaa. En näe miksi ok-näköinen, eikä mitään erikoista, saisi komean JNE miehen, ainakaan kovin helposti. Heillä on tasokriteerit korkeammalla. Taso kyllä löytyy sieltä, mistä isketäänkin. Toki tasoonkin voi vaikuttaa jossain määrin, se vain vaatii muutosta itsessään.

    • Anonyymi

      Sen takia, koska he yrittävät iskeä melkein kenet tahansa. Naisen ja pelastajan tarvetta on yllin kyllin, koska maailma on uskotellut miehille, että he eivät ole mitään, jos kainalossa ei keiku naista. Luusereiksi haukutut ja leimatut miehet (shame on you, world) ovat epätoivoisimpia, joten iskuyrityksiä on runsaasti, eivätkä ne välttämättä kerro todellisesta kiinnostuksesta tai noudata ns. hyviä tapoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe