Xfiles

15+20

ttp://www.sajl.fi/?x167512=3148969

Siinä meni monelta salaliittoteorioiden levittelijältä teoriat metsään.

7

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testoo veti

      Kovan tason aineilla kaveri pyyhälsi kovaa!
      Hyvä, että saatiin kiikkiin.

      • En mä mut ne muut

        Jonkun olisi pitänyt kertoa sille etukäteen, että Suomessa se dominoi jo geeniensä perusteella eikä lisänaftalle ole tarvetta.


    • 11+8

      Mites tää nyt menee kun SAJL sivuilla lukee kokoustiedote että liittohallituksen kokous on pidetty 22.10. ja sitten tossa Brownin jutussa lukee että kokous oliski pidetty 24.10.? 22.10. lukee ketkä on olleet paikalla kokouksessa mutta 24.10. brownin tiedotteessa ei ole onko äänestyksen lopputuloksena, ketkä on olleet paikalla äänestämässä, onko ollut yksimielinen yms. Noin jäykässä päätöksesä luulisi että saisi sitten päätöksen tehneiden nimet alle.

      • kdjdbxjffj

        MOI RIKU!


      • 1+9

        Ei siinä ole paljoa äänestettävää, hyväksytään ADT:n tuomio, ei voi muuta tehdä.
        Tai no Suomi24 hallitus olisi varmasti tehnyt muun päätöksen ja laji olisi ilman
        valtionavustusta.


      • 9+9

        Luulis, että asia olis jopa sulle selvä. Ei tossa oo paljon äänestämistä, sääntöjen mukainen seuraamus. Mutta jos se sua niin paljon kiinnostaa, niin asiasta saa varmaan paremmin tietoa hallitukselta ku suomi24:stä. Sun aivokapasiteetilla toki sitä asiaa on vaikee ymmärtää, mutta ota hetki ja mieti ankarasti.


    • 14+19

      Mutta mites tää nyt meni...? Senhän piti olla joku lisäravinnejuttu ja liitto oli kuulemma estänyt kaverin pelaamisen finaalissa, vaikka se oli puhdas... Nyt en käsitä. Mites sille puhtaalle urheilijalle on voitu laittaa pelikieltoa? Vai eikö se sitte ollukaan puhdas ja eikö liitto ollukaan estäny sen pelaamista ja oliko ne salaliittoääliöt vaan omissa harhoissaan? Hassua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe