Balettitanssitjat ovat nam nam
Olen aina ihallut miehiä sukkahousuissa
Tiina juhuu
5
369
Vastaukset
- Miriam Wu
Jos haluat sukkahousuissa viihtyvän miehen kahvitteluseuraa, laita meiliä. :)
Mennään teatteriin, mä laitan hameen ja sukkahousut ja sie farkut tai suorat housut. :) - wolffari
täällä olisi sellainen pitkä, tiukkareitinen uimarimies ja viihdyn laatusukkiksissa ..
Kiinnostunut vain naisista :)- sukkismies vuosimalli80
Miehille sukkahousut ovat kauneutta korostavia ja tekee miehen jalat vielä paremmannäköiseksi :)
- Tiina juhuu
Heti alkoivat ihanat lesbot kiihdyttää ja mua viihdyttää....nam nam ...
- Hewi 20
Please hei ! Voisitteks lopettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931