Itse tein niin enkä päivääkään ole katunut. Vaikka muuttamaan jouduin, niin työ on nyt mielekkäämpää ja haastavampaa sekä vähemmän stressaavaa. Jos mielessä käy monesti työpaikan vaihtaminen niin sitä ei kannata jättää miettimisen tasolle - paljon todennäköisempää on, että asiat muuttuvat paremmaksi kuin siitä enää huononevat!
Vaihtakaa rohkeasti työpaikkaa jos aamuisin herääminen v*tuttaa
2
174
Vastaukset
- 19+5
Taitaa vaan olla nykyisessä työllisyystilanteessa vähän vaikea vaihtaa sitä työpaikkaa.
Antaisitko vaikka vähän vinkkejä miten työpaikan vaihto onnistuu? - ammattilai*nen
Juuri näin.....jos oikeesti aina vaan vituttaa mennä töihin, niin jotain on asialle tehtävä....ja ei siinä auta kun vaihtaa....ja älä kuitenkaan lähde ovet paukkuen vanhasta paikasta vaan silleen että voit mennä vaikka takaisin sinne....Joten ammattilaisia ja osaavia otetaan kyllä töihin vaikka kuinka joku sanoo että nyt tilanne on huono ja on lama-aika yms....mutta eiku vaihtamaan vaan ja jos on paska paikka niin eiku takasin vanhaan paikkaan ja sitte onkin tyytyväinen siihen mitä on !!!
Itse olen tehnyt samanlailla ....ja aina on löytyny töitä....nyt olen yrittäjänä ja samat työt ja samat työnantajat ja tuntipalkkaisena otti työt aivoon ja vitutti, mutta kun yrittäjäksi lähdin niin johan on innostusta tullu enempi ja työ on mielekkäänpää vaikka se on oikeesti sitä samaa pas**aa :) sitä vaan luulee että nyt ei ole pakko tehdä töitä työnanatajan pillin mukaan, mutta oikeesti olen väärässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108