Kyllä-ihminen sanoo kyllä kaikille uusille mahdollisuuksille ja kokemuksille. No ehkei ihan kaikille. Jotain harkintaa kannattaa harjoittaa.
Ei-ihminen sanoo ei-kaikelle, koska häntä ei huvita, hän ei jaksa tai hän ei usko, että mistään mitään hyvää seuraa kuitenkaan.
Tällä palstalla ainakin DarkFear ja outsider1 edustaa vahvasti näitä ei-ihmisiä. Pimppaloora taitaa olla lähinnä kyllä-ihmistä täältä.
Oletko kyllä-ihminen vai ei-ihminen?
17
127
Vastaukset
Kyllä!
Ensin sanotaan "kyllä" ja sitten mietitään :D- ht ...
...Ja sitten vaan palstan kokemattomat ätmit tänne jonoon kysymään että hyppäisikö pimppaloora sänkyyn heidän kanssaan, katsotaan kauanko "kyllä" asenne kestää. ;)
Taitaa mennä ne uudet kokemukset "ei":n puolelle. :D ht ... kirjoitti:
...Ja sitten vaan palstan kokemattomat ätmit tänne jonoon kysymään että hyppäisikö pimppaloora sänkyyn heidän kanssaan, katsotaan kauanko "kyllä" asenne kestää. ;)
Taitaa mennä ne uudet kokemukset "ei":n puolelle. :DElämässä on muutakin koettavaa kun panot.
- ht ...
pimppaloora kirjoitti:
Elämässä on muutakin koettavaa kun panot.
Totta.
- tällanenvaan
Olen 60% kyllä.
- Nöff Nöff
olen sekä, että mies.. johonki sanon kyllä ja johonki ei..
- ätmi
En.
- Ikisinkku M
Olen ehkä-ihminen.
- yx nainen
Ehkäpä, joo tai no ei.
- Ei onnistu
Ei käy. En osallistu tällaisiin typeriin uteluihin.
- parhaan ikäineN
Kyl kai.
- Jii007
Olen joomies. En osaa sanoa ei jos joku pyytää jotain tai jonnekin. Eitä en osaa sanoa muuten kuin kiertelemällä ja ennemmin tai myöhemmin huomaan tekeväni sitä asiaa josta "kieltäydyin".
Ei, ehdottomasti ei! Ei missään nimessä koskaan milloinkaan. Ei ei ei.
Aika paljon tuota pop-kulttuurin ennakkoluulottomuusihannetta käytetään kaikenlaisen huuhaan markkinointiin. Jos kritisoi enkelienergiahoitoja ja uusinta ihmedieettiä, niin on ikävä naysayeri ja ankeuttaja.
- Werewolfie
Kyllä. Miksi ei?
Varmaankin kyllä-ihminen, koska tänäkin viikonloppuna olen suostunut juttuihin, joista en uskonut pitäväni ;)
- firefox.
Tapaan käyttää järkeäni ja harkintaa asioissa. Teot seuraa perässä. Yleensä siitä on hyötyä asioiden hoidossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709