15. hääpäivä.

juhlatko?

Mitä mieltä olette; pidetäänkö 15. hääpäivänä juhlat? Pidimme 10. hääpäivänä lähisuvulle, mutta pitäisikö vielä odottaa 5v?

14

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 6

Eikös hääpäivä ole kahden kauppa?

• Kaksin kaunihimpi

Samaa mieltä. Hääpäiviä juhlitaan kahdestaan ja intiimisti . Ei ne ole mitkään sukujuhlat. Haloo! Tuntisin kyllä suurta myötähäpeää, jos saisin kutsun jonkun hääpäivän vuosipäivän juhlimiseen.

• hohhoo

Kyllähän niitä vietetään! Me myös suunniteltu, että vietämme 10 päivää vähän isommalla porukalla. Sitten 25- ja 50-vuotis hääpäivää myös. Itse en muita päiviä lähtis viettään poppoon kera, mutta jokaisen oma asia. Jos hyvältä tuntuu niin mikä jottei :)

• Manfred...

Juhlat kannattaa järjestää vaikka ihan ilman syytä.

Kultahääpäivänä ( 50v. ) kannattaa järjestää suvullekin hääpäiväbileet.

• 70 / 66

Ensimmäiset juhlat 40v kunniaksi. Kävimme kahdestaan laadukkaalla illallisella.

Seuraava, samanlainen rällinki oli muurama viikko sitten. 45-vuotta aviossa

• ei täysin viisas

Viistoista vuotta ollut naimisissa, eikä vieläkään tiedä miten sitä juhlia. Tää onkin viisastenkerho mistä kannattaa sitä kysyä. Oletko vähä-älyinen?

• juhlatko?
        ei täysin viisas kirjoitti:

Viistoista vuotta ollut naimisissa, eikä vieläkään tiedä miten sitä juhlia. Tää onkin viisastenkerho mistä kannattaa sitä kysyä. Oletko vähä-älyinen?

Ilmeisesti vastasit minulle, aloittajalle, vaikket osannutkaan vastata oikeaan kirjoitukseen.

En pidä itseäni vähä-älyisenä. Pikemminkin pidän heitä, jotka haukkuvat muita...

Itse olen ollut vieraana 15v hääpäivillä, mutta siitä on yli 10v aikaa. Siksi kyselin kun ajattelin tämän olevan hyvä palsta kysellä muiden kokemuksia.
        Enkä kyllä vieläkään ymmärrä, että mitä väärää olisin kysymykselläni tehnyt.

Kiitos ketjun asiallisista vastauksista!

• ei sukujuhla

Kahden kesken ja korkeintaan lasten kanssa hääpäiviä juhlitaan. Meillä tulee ensi viikolla 20 v. täyteen ja luultavasti mennään ulos syömään ja illalla kahden kesken pullo kuohuvaa.

• 70 / 66

Mainitessani pöytävarauksen yhteydessä tapauksen merkityksen tarjosi ravintola kuohkaripullon odotuksieni mukaisesti.

• Pommacci
        70 / 66 kirjoitti:

Mainitessani pöytävarauksen yhteydessä tapauksen merkityksen tarjosi ravintola kuohkaripullon odotuksieni mukaisesti.

Etä oikein piti kerjätä.

• 70 / 66
        Pommacci kirjoitti:

Etä oikein piti kerjätä.

Yritä tulkita vielä negatiivisemmin verbi "mainita"!

• onnenlahja

Katohan meillä tuli 20 täyteen ja hän lähti ja jätti.

• Mulkeroinen

Ja meillä 25v.No mä olen uudessa suhteessa ja ex ei.

• Ja sota jatkuu

No, meillä tuli 30 täyteen tuossa pari vuotta sitten. Puoliso halusi lähteä sen kunniaksi ulos. Käytiin kävelyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3547
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      125
      1425
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1331
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1058
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1036
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      977
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      885
    Aihe