Menin tapaamaan miesystävääni Pariisiin jonne hän muutti töihin neljäksi kuukaudeksi. Olemme tapailleet yli 2 vuotta ja seurustelleet matalalla profiililla. Hänellä on 8 ja 4v lapset Suomessa eri äideille. Ollaan riidelty usein ja aina saatu sovittua. Ikäeroa 10v ja hän afrikkalainen mä suomi tyttö alkoholisti perheestä. Isä raitis nykyään. Sain hänestä aina turvaa ja pystyin kertomaan kaiken ja seura tuntuu vaan niin oikealta.
Pariisissa tuli isoimmat riidat ikinä ja kun halusin yöllä selvittää ja ravistelin häntä hereille sanoi lopeta. Jatkoin kunnes käski lopettaa tai lyö. Siinä vaiheessa olin itkenyt jo 2h putkeen ja en voinut uskoa mitä kuulen vaan koitin herättää vielä kunnes hän aggressiivisen a nousee ylös uhkaa minua nyrkillä ja sanoo hakkaavansa minut vielä jos puhun.
Sitten siirtyy toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta silmissäni koko ihminen muuttui. Myöhemmin selitti että en kunnioittanut hänen veljensä perhettä koska he olisivat voineet herätä... Olimme siis kylässä. Mitään ei tapahtunut, miten voin jatkaa,? Vai voinko
Hukassa, annanko anteeksi
Broken heart or head
1
124
Vastaukset
- tsemii
Voi johtua ihan vain kulttuuri eroista. Voimia pohtimiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313606- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913152- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862728- 352530
- 692443
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882062