Menin tapaamaan miesystävääni Pariisiin jonne hän muutti töihin neljäksi kuukaudeksi. Olemme tapailleet yli 2 vuotta ja seurustelleet matalalla profiililla. Hänellä on 8 ja 4v lapset Suomessa eri äideille. Ollaan riidelty usein ja aina saatu sovittua. Ikäeroa 10v ja hän afrikkalainen mä suomi tyttö alkoholisti perheestä. Isä raitis nykyään. Sain hänestä aina turvaa ja pystyin kertomaan kaiken ja seura tuntuu vaan niin oikealta.
Pariisissa tuli isoimmat riidat ikinä ja kun halusin yöllä selvittää ja ravistelin häntä hereille sanoi lopeta. Jatkoin kunnes käski lopettaa tai lyö. Siinä vaiheessa olin itkenyt jo 2h putkeen ja en voinut uskoa mitä kuulen vaan koitin herättää vielä kunnes hän aggressiivisen a nousee ylös uhkaa minua nyrkillä ja sanoo hakkaavansa minut vielä jos puhun.
Sitten siirtyy toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta silmissäni koko ihminen muuttui. Myöhemmin selitti että en kunnioittanut hänen veljensä perhettä koska he olisivat voineet herätä... Olimme siis kylässä. Mitään ei tapahtunut, miten voin jatkaa,? Vai voinko
Hukassa, annanko anteeksi
4
135
Vastaukset
- herätys itsellesi!
No et todellakaan voi jatkaa! Etkä sitäkään, että häiritset jonkun unta!!! Puhumiset hoidetaan päivällä, yöllä annetaan ihmisten nukkua!
Suosittelen sinulle terapiaa tuohon tasapainottomuuteesi. - Jussijussijussijussi
Riitelette usein ja nyt riitelitte vierailulla. Itket 2 h putkeen ja hysteerisenä (oma tulkinta) alat herättelemään toista useaan otteeseen etkä usko, vaikka sinulle yritetään voimakkaasti sanoa, että lopeta. Ei itkuisena, väsyneenä ja keskellä yötä voi puhua ja selvitellä asioita. Ei siitä mitään tule. Et kunnioittanut ollenkaan tuon miehen oikeutta nukkua. Käyttäydyit todella sopimattomasti ja ajattelemattomasti.
Väkivallalla uhkaaminen on väärin. Olen samaa mieltä. Hän ei kuitenkaan taittanut karvaakaan sinusta, vaan lähti tilanteesta pois tosi suuttuneena. Täysin ymmärrettävää ja oikea ratkaisu mielestäni. Olisiko hän lyönyt, jos olisit jatkanut ärsyttämistä, se jää vaan arvailun varaan, jos haluaa sitä miettiä.
Et kertonut, millaisista asioista riitelette ja miten riita yleensä etenee, joten en alkanut niitä tässä pohdiskelemaan.
Nyt sinä ryhdistäydyt ja alat miettimään, miksi riitelette usein. Miksi itse toimit tuolla tavalla. Onko teidän suhde sitä mitä toivot? Pitäisikö sinun alkaa työstämään omaa itseäsi, esim ammattiauttajalla, terapeutilla tms.? Voit olla rikkinäinen alkoholistiperheen lapsi, mutta siitä voi toipua. - naimisiin vain
Täydellinen mies sinulle.
- heittiöööööö
Otsikko.Hukassa,annanko anteeksi on vähän outo.Sinullahan se pitäisi anteeksi pyytää lapsellista käytöstäsi!!!! No provohan tämä juttu taisi ollakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399