Olen siis 16vuotias tyttö ja kävin tänään pitkästä aikaa lenkillä ja kävin juoksemassa kisa vitosen (5km) maastossa, aikaan 31min toisaalta kun oli eka kerta kun juoksin kyseisen lenkin siinä paikassa, nii piti jatkuvasti kytätä et mihin suuntaan lähtee nii siinä tuli vähän lisä aikaa..ja ei en ollut puoli kuollut tämän jälkeen.
Sitten pyöräilin ennen lenkkiä 5,8km lenkki paikalle ja lähtiessäni tuli vähä eksyiltyä ja matkaa kerty n.6,3km.. Eli yhteensä 12,1km pyöräilyä 5km juoksu.
Nii kysymys kuuluu että olenko hyvässä kunnossa? Omasta mielestäni olen mutta nyt kysyn teiltä muilta.:)
Ja harrastan epäsäännöllisesti taekwondoo ja ratsastusta lenkkeilyä.
hyvä kunto?
4
77
Vastaukset
- 9+11
No mistäs me voisimme sinun kuntosi tietää?
- perussettii
Helpompi olisi arvioida esim cooperista. Saisi edes jonkin käsityksen.
Tuo 5km 31minuuttiin ei ole mikään huippukuntoisen tulos. Tuon juoksee sellainen perus kuntoilija vaikka olisi hieman ylipainoakin.
Pyysit vastaamaan kuntoon noh tuon perusteella siis. - 1+1
Olet hyväkuntoinen. Omat tuntemukset ovat tärkeitä. Ihmisten aerobinen kunto on laskenut kaikilla tasoilla todella jyrkästi. Nykyisin lasketaan aerobiseksi harjoitteluksi kaiken maailman sählyt ja jumpat, eikä lopputulos ole sydämen ja keuhkojen kannalta hyvä. Peruskunto jää vajavaiseksi.
Näytät harrastavan rehellistä aerobista kuntoilua, ja se on hyvä. Se on hyvä nimenomaan tulevaisuutta silmällä pitäen.
Peruskuntoilija ei nykyisin juokse vapaaehtoisesti yhtää mitään, toisin kuin tuolla aikaisemmin väitettiin. Peruskuntoilija ajaa autolla kuntosalille ja ns. liikuntaharrastuksiin. - zbji
Ihan HYVÄ tulos ... jos haluut parempia tuloksia hanki valmentaja ja reenaa joka vuosi yhä enemmän !!! jos JUOKSU kiinnostaa !!! Mä lenkkeilen vieläkin ... Pitkiä lenkkejä 18-24km (kasvatan pitkiksien km määrää) vetoja radalla . mäki vetoja , kovempia lenkkejä ....Myös kevyempiä viikkoja !! olen hyvässä kunnossa 45 v ! TSEMPPIÄ KAIKILLE ! ! ! ! ! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828