Nainen lyö

Arska666

Mikähän eteen, kun kerta toisensa jälkeen tulee turpaan? Ei tarvita,
kuin yksi väärä sana väärään väliin, niin taas tulee nyrkkiä päähän.
Nainen on kontrolli friikki, sekä käsittämättömän mustasukkainen.
Onko olemassa jotain vihan / raivon hallintaan olevaa apua,
vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi lempata nainen pellolle?
Huom, itse en ole kertaakaan lyönyt takaisin kertaakaan,,,
VIELÄ.

15

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei lyö enää

      Vaikuttaa äkkiseltään luonnevikaiselta akalta, tälläkin palstalla on aiheesta useampia ketjuja, suosittelen lukemaan!

    • Jussijussijussijussi

      Ainoa, joka tuohon lyömisen voi lopettaa, on hän itse. Voit hänen kanssaan yrittää puhua asiasta, voit tehdä rikosilmoituksen, mutta et voi muuttaa häntä. Hänen itsensä pitää haluta muuttua.

      Sinä voit päättää haluatko yrittää tuota, vai lähteä pois. Parisuhteen pitäisi olla hyvä asia ihmiselle. Maailmassa on sen verran paljon pahuutta ja kilpailua, että olisi aika surullista, jos kotonakin joutuisi tappelemaan tai pelkäämään.

    • Arska666

      Itse asiassa, onneksi en ole lyönyt takaisin, juttelin tänään asiasta poliisin kanssa, niin mieshän on aina syyllinen ja seuraamukset sen mukaiset.
      Minulta olisi varmasti lähteneet aseen kantoluvat....
      Seuraavasta teen rikos ilmoituksen, nyt tein vaan ilmoituksen viranomaisille tapahtuneesta.....

    • kiitos kun et lyö

      Älä lyö takaisin.
      Jotkut ihmiset ratkovat ongelmia väkivallalla. En tiedä yhtään sellaista, joka olisi lopettanut sitä itsekseen. Jätä se nainen, hän ei tule lopettamaan väkivaltaa, koska ei varmaan tajua tekevänsä väärin tai ei pysty muunlaiseen ratkaisuun.

    • hahgii

      Voithan kokeilla ihan vaan säikäyttää sen eukkos raiteilleen. Miehekäs karjasu iskun jälkeen "RAUHOTU!" Jos sitte vielä inisee, nii lähe kuppilaan istuileen, et vastaa puhelimeen ja chillailet hyvän aikaa. Takas kun könyät sano "ens kerta on sitte viimenen kerta". Jos vielä mätkii nii ei paljon tarvi miettiä.

    • Arska666

      hahgii

      Tuo oli aika hyvä idea, toimin neuvojesi mukaan, tuo
      sopii mun tyyliin hoitaa tää asia.
      Kiitos.

      • dfgh

        Joo älä tosiaan lyö takaisin. Siitä tulee vain lisää ongelmia.

        Nimim. hahgiin neuvo on hyvä. Muista vaan, että se seuraava kerta sitten myös on viimeinen kerta ja yhteiselo loppuu siihen.
        Kunnollisiakin naisia on olemassa, myös sinulle.


    • marjollehaastateltav

      Moikka,
      kirjoitan asiastani oman viestiketjunkin, mutta laitan nyt vielä tännekin viestiä. Olen toimittajaopiskelija Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta Helsingistä ja kirjoitan juttua miesten kohtaamasta väkivallasta sekä turvakodeista, joihin ihmiset voivat vaikeiden perhetilanteiden takia hakeutua.
      ETSIN NYT HAASTATELTAVAA JUTTUUN.
      "Ihannehaastateltava" olisi mies, joka on tosiaan joutunut sietämään väkivaltaa ja kenties hakenut siihen apuakin (lainausmerkeissä tuo eka sana siksi, etten todella toivo tuota kenellekään:( ). Tällä hetkellä haastateltava on hukassa, siksi turvaudun keskustelupalstoihin.
      JUTTU VOIDAAN KIRJOITTAA PEITENIMELLÄ. eli oma henkilöllisyytesi ei halutessasi tule julki.

      Kaipaisin nyt jotakuta rohkeaa, joka uskaltaa astua esiin ja kertoa kokemuksistaan. Aihe on tärkeä mutta siitä juuri kirjoiteta - haluan nostaa asian puheenaiheeksi. Ehkä useampi uskaltautuisi hakemaan apuakin vaikeassa tilanteessaan.

      Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] ,sähköpostitse voin kertoa omia tarkempia yhteystietojani :) ...kuulostankohan nyt ihan hämärältä? En vaan mielellään omaa henkilökohtaista nroa tänne postaa.

      Aloittajalle kovasti tsemppiä!

    • snifeli

      Lyö takas. Puolusta itseäsi, vitun munaton ääliö.

    • ghjtyttyt

      Jotkut saa kiksejä lyömisestä. Haluatko olla alistettu?

    • Vertaistukea
    • ole mies

      Trollollololo...Ei yksikään aikuinen mies tai nainen anna hakata itseään.
      Varsinkin kun voimasuhteet on toisin päin, siinä mitään luvat lähde kun se ei ees muista kuka sitä löi. Itse löisin akan tajuttomaksi ja pakkaisin kamat ja lähtisin läsikiään.

      • NirskunNarskun

        Jospa sinä narsistipaska menisit ihan keskenäsi hajoamaan itseesi ja jättäisit nuo surkuhupaisat lyttäämisyrityksesi vaikka itsesi henkiseen ruoskintaan!


    • Arska666

      No jopas taas on monenlaista kommenttia, itse toivoin, että porukka olisi pysynyt asia linjalla, mutta pitihän se arvata, että joidenkin on pakko trollata kaikkea mitä vaan voi.
      Mut semmonen askarruttaa, että onko tuollaiselle käytökselle diaknosoitu jotain sairautta tai mieliala häiriöö?
      Vai onko kyseessä totaalinen sekopää?

      • uskoisko tuota ny

        minust tuntuu et puhut tollei myös sille "akalles" ja ei ole ihme että provosoituu lyömään, ruotsissa ton sorttinen henkinen väkivalta on rikos. samoin naisen vähättely naissukupuolen edustajana ja kaikenlainen kiusa tältä osin on väkivallaksi luokiteltavaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe