Lapsi pilasi kaiken?

yksinsuhtteessa456

Meillä oli hieno suhde, oli läheisyyttä ja henkistä kumppanuutta. Mutta sitten se tuli-lapsi. Alkoi riidat, väsymys ja erillisyys. Nyt on jäljellä erillisyys. Mitä tehdä? Meille lapsi ei sopinut...se vei läheisyyden. On niin sääli, kun ennen sitä asiat oli kunnossa.

7

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Psykologi

      Sulla ei ole asiat kunnossa, jollei sulla ole läheistä suhdetta lapseesi. Se on, ainakin alussa, isompi asia kuin läheisyys puolisoon.

      Onko sinulle läheisyys sama kuin seksi? Jos ei, niin koe läheisyys lapsen kanssa, tai kolmestaan.

    • jos vielä kuitenkin

      Tämän aloittaja on itsekeskeinen ja henkisesti kypsymätön mihinkään pitempiaikaiseen kanssakäymiseen perhe-elämässä. Voi olla samaan? ikäluokkaan kuuluvan kaverinkin ongelma.

    • ajatelkaas

      Kaikki ei vain pidä pennuista.

      • Sellainen ihminen on varmaan jo kaukaa fiksu, eikä edes lähde niitä pentuja tekemään. Luulenpa että aloittajalla on erilainen asenne ollut alunperin, kuin ettei tykkää pennuista. Luulen myös, että aloittaja tykkää pennustansa, mutta on kadottanut kumppaninsa ja pentu tuntuu realistiselle syylle kadotukseen. Koska kaikki sai alkunsa lapsen syntymästä.

        Aikuiset vaan hukkasi punaisen langan, ei se pentu sitä mihinkään piilottanut.


    • Voi voi kun ei niitä lapsia voi tehdä kokeeksi ja tunkea takaisin, jos ei tunnukkaan hyvältä. Vaikea jotenkin uskoa, ettei oma lapsi voi tulla läheiseksi ja rakkaaksi, jos vanhempi todella asiaa ajattelee ja itseään kuulostelee. Vaikuttaa vähän sille, että lapsesta on helppoa tehdä syyllinen huonoon suhteeseen, vaikka vain itse ei osaa orientoitua uudelleen parisuhteeseen ja perheeseen jossa on lapsi mukana.

      Kyllä se aika monille on alkuun shokki miten paljon parisuhde muuttuu lapsien myötä. Ei ole enää samanlaista yhteistä aikaa ja vapautta mennä ja tehdä kuin ennen. Kumppani voi muuttua lapsen saannin myötä erilaiseksi ja lapsen kanssa läheisemmäksi, jolloin toinen tuntee itsensä ulkopuolisemmaksi mitä ennen lasta. Nämä kaikki on minusta kuitenkin itsetutkiskelun paikkoja ja asioita joissa voi kasvaa ja kehittyä, jos niin todella tahtoo. Koittakaa kaivaa se läheisyys jostain ja jos mahdollista antakaa jonkun teille läheisen ihmisen hoitaa lasta aika ajoin, että saatte olla joskus kahdestaan ja hoitaa suhdetta toisiinne. Jutella asioista ja pitää hyvänä.

      Oikeasti se lapsi ei ole mikään mörkö joka tulee ja nappaa aikuisilta kaiken hyvän pois, pitää vain itse osata asennoitua uudelleen. Kasvaa kasvukivuista huolimatta. Ei sen kukaan ole helppoa sanonutkaan olevan. :)

      Voimia.

    • mies parat

      Nainen haluaa kahta asiaa: elättäjän ja lapsen, että arvostus saavutetaan muiden naisten silmissä. Sen jälkeen ei tarvii enää antaa seksiä ja läheisyyttä.

    • näin kävi

      Meillä senkun vaan suhde parani lasten myötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe