Aina olisi hyvä pohtia miten kauniisti voi antaa pakit. Itse olen päätynyt siihen että kertoo palanneensa exän kansaa yhteen/alkaneensa tapailla toista. Todellisena syynä pakeille on ollut miehen ontuva mielenterveys, viikset tai lyhyt pituus mitkä estävät kiinnostumasta vakavassa tarkoituksessa. Nämä pakit sopivat vain tilanteeseen jossa ei asuta saman katon alla.
Mutta joo...mikä on paras tapa antaa pakit jollei halua olla ilkeä?
Millä sanoilla annatte pakit
24
233
Vastaukset
- 5+20
"Mee ny vittuun siitä pyörimästä!"
- NoWiddu123
"Kovasti tässä on yritetty mutta ei ole halukkaita vittuja näköpiirissä..." :)
- jotain näin
Eiköhän se ole ihan se että "sori, et vain oo mun tyyppiä, eikä tässä meidän tapailussa oo tarpeeksi sitä kemiaa vaikka toivoin että se ois ajan kuluessa alkanut tuleen, mutta kun ei alkanut niin heippa"
- 10+7
Mulle kukaan mies ei oo antanu pakkeja. Ovat kai niin kilttejä etteivät tohdi antaa pakkeja mutta on hirveää olla välitilassa kun ei tiedä onko meillä molemminpuolisia tunteita vaiko ei. Jos kaikki miehet antaisi pakit niin ei tarttisi miettiä onko tämä elämää suurempi rakkaustarina vaiko ei.
Jokseenkin noin. En kyllä tiedä miksi olisin edes alkanut tapailla miestä, jonka ulkonäkö olisi mielestäni vastenmielinen. Luonne, mt-ongelmat tms sen sijaan ilmenee yleensä vasta ajan kanssa.
- muistakaaa
helka kirjoitti:
Jokseenkin noin. En kyllä tiedä miksi olisin edes alkanut tapailla miestä, jonka ulkonäkö olisi mielestäni vastenmielinen. Luonne, mt-ongelmat tms sen sijaan ilmenee yleensä vasta ajan kanssa.
Niin ne pakit annetaan max yhden tapaamisen jälkeen. Ja kyllä ne mt ongelmat on itseasias montakin kertaa ilmenny ensitreffeillä. Kerran tapasin komean miehen joka epäili minua marihuanan poltosta, linnottautui asuntooni ja kieltäytyi lähtemästä sieltä. Tonki joka paperin ja paikan kotoani, oli väkivaltainen. Jäi makaamaan siihen eteisen lattialle ja jouduin soittamaan poliisit että pääsin miehestä eroon. Jossain vaiheessa tapaamisen aikana mies kerto olleensa suljetulla hoidossa mutta olin parikymppinen enkä oikein käsittänyt mitä se edes tarkoitti. No, noi oli hirveimmät treffit ikinä. Se löi mua täysillä rintaan- sydämen kohdalle. Enkä ikinä mitään pahaa ollu sille sanonu. Halusin vaan eroon siinä vaiheessa kun hän paljastui välivaltaiseksi hulluksi.
- 5-5
muistakaaa kirjoitti:
Niin ne pakit annetaan max yhden tapaamisen jälkeen. Ja kyllä ne mt ongelmat on itseasias montakin kertaa ilmenny ensitreffeillä. Kerran tapasin komean miehen joka epäili minua marihuanan poltosta, linnottautui asuntooni ja kieltäytyi lähtemästä sieltä. Tonki joka paperin ja paikan kotoani, oli väkivaltainen. Jäi makaamaan siihen eteisen lattialle ja jouduin soittamaan poliisit että pääsin miehestä eroon. Jossain vaiheessa tapaamisen aikana mies kerto olleensa suljetulla hoidossa mutta olin parikymppinen enkä oikein käsittänyt mitä se edes tarkoitti. No, noi oli hirveimmät treffit ikinä. Se löi mua täysillä rintaan- sydämen kohdalle. Enkä ikinä mitään pahaa ollu sille sanonu. Halusin vaan eroon siinä vaiheessa kun hän paljastui välivaltaiseksi hulluksi.
Ei kaikki suljetulla olleista ole hulluja ja muille vaarallisia. Voivat olla masennuksen kourissa itselleen vaarallisia. Ihan tavallisia fiksuja ihmisiä sielläkin käy sairauttaan hoitamassa.... Tietäisittepä vain.
Suljetuista osastoista on luotu ihmisille sellainen mielikuva, että sinne joutuu vain ne kaikki sekopäät. No kyllä nekin joutuu, mutta kyllä siellä käy melko tavallisia ihmisiä, joilla on vain yksi asia rempallaan... elämänhalu...
Voi olla muiden mielestä maailman kiltein ja ihanin ihminen ja siltikin joutua suljetulle osastolle.... - muistakaaa
5-5 kirjoitti:
Ei kaikki suljetulla olleista ole hulluja ja muille vaarallisia. Voivat olla masennuksen kourissa itselleen vaarallisia. Ihan tavallisia fiksuja ihmisiä sielläkin käy sairauttaan hoitamassa.... Tietäisittepä vain.
Suljetuista osastoista on luotu ihmisille sellainen mielikuva, että sinne joutuu vain ne kaikki sekopäät. No kyllä nekin joutuu, mutta kyllä siellä käy melko tavallisia ihmisiä, joilla on vain yksi asia rempallaan... elämänhalu...
Voi olla muiden mielestä maailman kiltein ja ihanin ihminen ja siltikin joutua suljetulle osastolle....Ei ollut tarkoitus yleistää. Pyydän anteeksi jos pahoitit mielesi. Jokainen potilas on yksittäistapaus.
- Neeno
muistakaaa kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus yleistää. Pyydän anteeksi jos pahoitit mielesi. Jokainen potilas on yksittäistapaus.
Muistutan sinäkin olet ollut ainakin jossain kohdassa terveydenhuollon potilas :).
- ...
"Taikasana, mistä tietää että nainen valehtelee"-ketjusta löytyy vastaukset.
- ht ...
Toi viikset kyllä vähän nauratti pakkien syynä. :D
Niitähän ei olisikaan vaikea ajaa tarvittaessa vaikka pois jos se ois naiselle ylivoimaista. ;) Nojoo. Ehkä osalle miehelle viikset on niin iso osa identiteettiä että ei voi edes harkita.
Mutta joo. Ehkä sitä vois vaan tosiaan sanoa että ei ole sitä omaa tyyppiä. Tai ei vaan tunne sitä kemiaa/kipinää. Sehän on rehellisesti se syy, ei sitä tartte avata että miksei tunne sitä kemiaa. Että kun toinen on liian viiksekäs pätkä, tms.
Toi "oot ihan mukava, muttei oo sitä kemiaa" on niin standardikamaa mitä on kuullu niin monta kertaa että nyt jos sen vielä kuulee, niin melkein se vaan naurattaa kun se on niin surkuhupaisaa. (Omassa mielessään kyllä ennen pitkää osaa arvata mitkä kaikki tekijät siihen kemiattomuuteen vaikuttaa, vaikkei niitä nainen ääneen sanoiskaan.)- muistakaaa
Koska viiksi/partamiesten kanssa ei voi harrastaa seksiä niin siksi on mahdotonta ajatella suhdettakaan. Ja miksei voi...viikset ja/tai parta raapii pehmeää ihoani suudellessa ja miehen nuollessa alapäätäni. Tuntuu ilkeeltä.Ei hyvä!
- Neeno
muistakaaa kirjoitti:
Koska viiksi/partamiesten kanssa ei voi harrastaa seksiä niin siksi on mahdotonta ajatella suhdettakaan. Ja miksei voi...viikset ja/tai parta raapii pehmeää ihoani suudellessa ja miehen nuollessa alapäätäni. Tuntuu ilkeeltä.Ei hyvä!
Ennemmin lähtee kurppa kuin parta. En ajaisi partaani mistään hinnasta.
- .........
" painu vituun iljetys!
- ölölölölölölölölöööö
V;ittu ei kiinnosta....
- 5+16
Olit siis kaappihomo.
- 10+5
Se varmaan riippuu vähän tilanteesta, sanoisin varmaan jotain etten usko että siit tulis mitään. Ja sitte jos pitäis tarkentaa, niin sanoisin että ollaa niin erilaisia.
- Kkk333
"Sori mutta en taida olla valmis uuteen suhteeseen. Tää johtuu musta ei susta" ;)
- Kauniisti
"Meillä on niin erilaiset näkemykset asioista ettei meidän ole syytä olla edes ystäviä."
- 404-pakki not found
Minä en anna pakkeja, minä saan nitä.
- ätmi
Ainoat antamani pakit:
-Ei tää taida onnistua.
-Mut voitais me edes yrittää.
-Ei. Pusu poskelle ja "Kiitos seurasta, mutten ole sinua varten. Hyvät jatkot."
En tiedä onko edes mahdollista antaa pakit kauniisti, mutta jos ei nappaa niin ei nappaa.No kaipa se on jotain lätinää liiasta erilaisuudesta tai sitten että on tavannut jonkun toisen eikä halua pitää muita roikkumassa.
Todellisena syynä nyt on ollut esim. liian huono hygienia tai sitten vain jostakin syystä vastenmielinen (siis ei neutraali, vaan todellakin vastenmielinen) ulkonäkö. Ja on kyllä joskus ihan oikeastikin ollut juuri sillä hetkellä ollut kiinnostuneempi jostain toisesta, mutta sitten saanutkin huomata myöhemmin valinneensa juuri sen väärän arvan. Nää on näitä nettideittailun ongelmia.- atm aina
En ole antanut pakkeja. Kun olen saanut pakkeja, naiset eivät koskaan ole suostuneet kertomaan syytä, mikä on todella loukkaavaa. Rehellinen syy pitäisi aina kertoa. Typerin pakkien syy oli, että nainen sanoi etsivänsä suhdetta tositarkoituksella - siis vaikka olin kyllä itsekin ilmaissut selvästi, että niin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876