Työharjoitteluun Espanjaan

jaaespanjaan.com

Suomalaisille opiskelijoille!

Jaaespanjaan.com tarjoaa työharjoittelupaikkoja Espanjassa. Vapaita työharjoittelupaikkoja on sadoilta eri aloilta. Täytä hakemuksesi www.jaaespanjaan.com/tyoharjoitteluun/ näin otamme sinuun yhteyttä mitä pikemmiten.

Voit myös liittyä Työharjoitteluun Espanjaan- Facebook ryhmään, jossa ilmoitamme harjoittelutarjouksista. Sinne harjoittelijat voivat myös kirjoittaa kokemuksiaan Espanjassa. https://www.facebook.com/groups/831072816945128/

(Palvelu opiskelijoille on täysin ilmainen.)

Nautinnollista lukuvuotta!

- Jää Espanjaan

1

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakasespanjassa

Olen tosi hädässä!!!! Tilanteeni on tämä.: Saavuin Espanjaan Fuengirolaan lokakuun 6. päivä ja kirjoitin sovitusti vuokrasopimuksen toukokuun 2017 loppuun asti. Asunto sijaitsee Torreblancassa Paseolla Edificio SunRaysssä. Asunnon välittäjä toimi suomekielistä palvelua ja luotettavuutta mainostava jaaespanjaan.com. Takuuvuokra 600€ piti maksaa jo heinäkuussa ja maksoin sen. Lisäksi omistaja, joka asuu naapurissa halusi että maksan etukäteen vuokran ensimmäiseltä 4. Kuukaudelta. Eli maksoin saapuessani 2400€ omistajan tilille sekä 300€ käteisellä JääEspanjaan välitystoimiston edustajalle Tony Murraylle. Aikaisemmin olin asioinut Mina Mendezin kanssa.
      Minun oli tarkoitus tulla käymään Suomessa jo marraskuussa mutta en saanut ihosyöpäleikkauksesta toipuvalle 12vuotiaalle koiralleni hoitajaa, koska sovittu hoitaja vain ilmoitti jälkikäteen että olikin muuttanut mieltänsä eikä tullutkaan. Minulta siis ehti loppua mm. Tarvitsemani lääkehappi, koska en päässytkään Suomeen.
      Marraskuun lopulla terveysongelmani pahenivat ja sain koiralleni hoitajan jonka oli määrä hoitaa sitä asunnossani. Ostin lennot 22.11.2016 ja kerroin vuokranantajalleni että menen käymään Suomessa terveyssyistä ja ilmoitan kun palaan. Hän sanoi etten saa jättää koiraani asuntooni hoitajan kanssa joten minun olikin otettava vanha ja sairaskoirani mukaani. En saanut sitä lennolle 24.11.2016 vaan vasta 25.11.2016. Lennot muutoskuluineen ja tilatakseineen maksoivat noin 750€.
      Ilmoitin viikko sitten että palaan 8.12.2016. Omistaja lupasi tulla antamaan avaimet ja ostin lennot. Seuraavana päivänä hän kuitenkin ilmoitti etten voi palata koska hän on vuokrannut asunnon eteenpäin ja pitää myös rahani. Jääespanjasta kukaan ei ole vastannut soittopyyntöihini tai viesteihini.koska omistajalla on rahani ei minulla enää kaikkien muiden vastoinkäymisten lisäksi ole rahaa vuokrata toista asuntoani. Osa tavaroistasi kuten mm. Polkupöyräni on asunnollani jonne en nyt kuulemma enää saa omistajan mukaan mennä. Mitä teen???!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      222
      2936
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      109
      1208
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1112
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1068
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1021
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      341
      996
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe