Työharjoitteluun Espanjaan

jaaespanjaan.com

Suomalaisille opiskelijoille!

Jaaespanjaan.com tarjoaa työharjoittelupaikkoja Espanjassa. Vapaita työharjoittelupaikkoja on sadoilta eri aloilta. Täytä hakemuksesi www.jaaespanjaan.com/tyoharjoitteluun/ näin otamme sinuun yhteyttä mitä pikemmiten.

Voit myös liittyä Työharjoitteluun Espanjaan- Facebook ryhmään, jossa ilmoitamme harjoittelutarjouksista. Sinne harjoittelijat voivat myös kirjoittaa kokemuksiaan Espanjassa. https://www.facebook.com/groups/831072816945128/

(Palvelu opiskelijoille on täysin ilmainen.)

Nautinnollista lukuvuotta!

- Jää Espanjaan

1

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakasespanjassa

      Olen tosi hädässä!!!! Tilanteeni on tämä.: Saavuin Espanjaan Fuengirolaan lokakuun 6. päivä ja kirjoitin sovitusti vuokrasopimuksen toukokuun 2017 loppuun asti. Asunto sijaitsee Torreblancassa Paseolla Edificio SunRaysssä. Asunnon välittäjä toimi suomekielistä palvelua ja luotettavuutta mainostava jaaespanjaan.com. Takuuvuokra 600€ piti maksaa jo heinäkuussa ja maksoin sen. Lisäksi omistaja, joka asuu naapurissa halusi että maksan etukäteen vuokran ensimmäiseltä 4. Kuukaudelta. Eli maksoin saapuessani 2400€ omistajan tilille sekä 300€ käteisellä JääEspanjaan välitystoimiston edustajalle Tony Murraylle. Aikaisemmin olin asioinut Mina Mendezin kanssa.
      Minun oli tarkoitus tulla käymään Suomessa jo marraskuussa mutta en saanut ihosyöpäleikkauksesta toipuvalle 12vuotiaalle koiralleni hoitajaa, koska sovittu hoitaja vain ilmoitti jälkikäteen että olikin muuttanut mieltänsä eikä tullutkaan. Minulta siis ehti loppua mm. Tarvitsemani lääkehappi, koska en päässytkään Suomeen.
      Marraskuun lopulla terveysongelmani pahenivat ja sain koiralleni hoitajan jonka oli määrä hoitaa sitä asunnossani. Ostin lennot 22.11.2016 ja kerroin vuokranantajalleni että menen käymään Suomessa terveyssyistä ja ilmoitan kun palaan. Hän sanoi etten saa jättää koiraani asuntooni hoitajan kanssa joten minun olikin otettava vanha ja sairaskoirani mukaani. En saanut sitä lennolle 24.11.2016 vaan vasta 25.11.2016. Lennot muutoskuluineen ja tilatakseineen maksoivat noin 750€.
      Ilmoitin viikko sitten että palaan 8.12.2016. Omistaja lupasi tulla antamaan avaimet ja ostin lennot. Seuraavana päivänä hän kuitenkin ilmoitti etten voi palata koska hän on vuokrannut asunnon eteenpäin ja pitää myös rahani. Jääespanjasta kukaan ei ole vastannut soittopyyntöihini tai viesteihini.koska omistajalla on rahani ei minulla enää kaikkien muiden vastoinkäymisten lisäksi ole rahaa vuokrata toista asuntoani. Osa tavaroistasi kuten mm. Polkupöyräni on asunnollani jonne en nyt kuulemma enää saa omistajan mukaan mennä. Mitä teen???!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe