Kallein hajuvesi

Janne

Voisiko joku ystävällisesti sanoa mikä on kallein hajuvesi naiselle mitä suomesta saa?

14

5545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirjam. 19

Ei se hinta,vaan se tuoksu. Osta naisellesi joku erittäin viehättävä tuoksu, jota tahtoisit hänessä aistia. Itse ainakin tykkäisin sellaisesta lahjasta!

• Pikkis

Miksi haluat ostaa kalleinta? Eikö lahjan idea ole se että lahjan saaja pitää siitä? Ei sen aina tarvitse olla kalleinta mitä maa päällään kantaa.

Oriflamelta löytyy todella upea tuoksu Solliden for her.
        Hinta ei ole päätä huimaava mutta tuoksu on aivan ihana ja samalla pääset tekemään hyväntekeväisyyttä. Pullon hinnasta lahjoitetaan osa lastensäätiön toimintaa.
        Kannattaa kokeilla. Itse olisin todella otettu tällaisesta lahjasta.

• örmy
        Pikkis kirjoitti:

Miksi haluat ostaa kalleinta? Eikö lahjan idea ole se että lahjan saaja pitää siitä? Ei sen aina tarvitse olla kalleinta mitä maa päällään kantaa.

Oriflamelta löytyy todella upea tuoksu Solliden for her.
        Hinta ei ole päätä huimaava mutta tuoksu on aivan ihana ja samalla pääset tekemään hyväntekeväisyyttä. Pullon hinnasta lahjoitetaan osa lastensäätiön toimintaa.
        Kannattaa kokeilla. Itse olisin todella otettu tällaisesta lahjasta.

Katos Janne onkin rahamiehiä ja tahtoo näyttää sen naiselleen. Ei sillä väliä tykkääkö nainen siitä vaan pääasia onkin, että hän tietää, että jannella pätäkkää piisaa :D

• Minna
        örmy kirjoitti:

Katos Janne onkin rahamiehiä ja tahtoo näyttää sen naiselleen. Ei sillä väliä tykkääkö nainen siitä vaan pääasia onkin, että hän tietää, että jannella pätäkkää piisaa :D

Kyllä minulle kallis hajuvesi ainakin kelpaisi, että kyllä laadulla on aina hintansa!
        Esim. Chanel 5 on erittäin laadukas ja todella hyvän tuoksuinen, ei minkään tusina hajuveden kaltainen!

• jenna
        Minna kirjoitti:

Kyllä minulle kallis hajuvesi ainakin kelpaisi, että kyllä laadulla on aina hintansa!
        Esim. Chanel 5 on erittäin laadukas ja todella hyvän tuoksuinen, ei minkään tusina hajuveden kaltainen!

ehkä noin 50v- hienostorouvalle :) Mä en todella haluaisi saada lahjaksi kalleinta hajuvettä vaan hintansa takia. Mitä sillä tekee, jos tuoksu ei miellytä? Pitää näytillä vieraille...? Mieheni on ostanut mulle aivan ihania tuoksuja Esim. Ralph Laurenin Glamourous...ei halpaa, mutta ei varmaan kalleintakaan...mutta ihanan tuoksuista. Se on pääasia. Ja ei se hinta aina ole laadun tae...Chanel 5:ssa maksaa yksi sana "Chanel"...

• Janne

Rakkaimmalleni aina parhainta!
      Onko väärin ostaa kalleinta ja laadukkainta?!
      Ihan normaali duunari, joululahjaksi ajattelin..

• jenna

ei varmaan halua tuoksua, joltain mikä ei miellytä... Parfyymi on erittäin henkilökohtainen juttu. JOs mun mies ostais mulle julmetun kalliin hajuveden, josta ois nuorekkuus kaukana, olisin aika pettynyt. En halua "lemuta" hienosto-turkis-puudeli-rouvalle...
        Raikasta ja nuorekasta ... seksikästä...viettelevää...Siinä mun kriteerit, joita hinta ei ratkaise, vaan pullon sisältö.

• Eräs vaan..
        jenna kirjoitti:

ei varmaan halua tuoksua, joltain mikä ei miellytä... Parfyymi on erittäin henkilökohtainen juttu. JOs mun mies ostais mulle julmetun kalliin hajuveden, josta ois nuorekkuus kaukana, olisin aika pettynyt. En halua "lemuta" hienosto-turkis-puudeli-rouvalle...
        Raikasta ja nuorekasta ... seksikästä...viettelevää...Siinä mun kriteerit, joita hinta ei ratkaise, vaan pullon sisältö.

Tämä mieshän kyseli kalleinta hajuvettä, eikä hajuvettä mistä sinä itse pidät...!
        Kyllä laadun haistaa...näin miehenä sanoisin.
        Esim. Cinéma tuoksuu todella hyvälle, eikä ole mitään tusina tuoksua eikä hintakaan ole ihan halpa, muttei kyllä kallein...
        Tietysti, jos niihin ei ole varaa ymmärrän katkeruutesi...

• Aromi

Hajuvesissä ei päde se, että kallein olis paras.
        Paras on se hajuvesi, joka sopii naisellesi.
        Nuorille : nuorekas tuoksu
        Aikuisikäiselle : Aikuisen tuoksu
        Blondille, urheilutyypille jne. omansa.

• Janne
        Aromi kirjoitti:

Hajuvesissä ei päde se, että kallein olis paras.
        Paras on se hajuvesi, joka sopii naisellesi.
        Nuorille : nuorekas tuoksu
        Aikuisikäiselle : Aikuisen tuoksu
        Blondille, urheilutyypille jne. omansa.

Löytyi YvesSaintLaurent CINÉMA

• Grafia

Nykytilanteesta en tiedä, mutta ainakin vielä muutama vuosi sitten maailman kalleimmaksi parfyymiksi mainittiin Patoun JOY. Sain sitä kerran, mutta jäi käyttämättä, kun en pidä ruusun tuoksuisesta hajuvedestä.

• Janne

Sitä löytyi ja on kuulemma edelleen kallein tuoksu. Laitoin pullon tilaukseen, 15ml 300 euroa. En pidä pahana hintana parfyymille.
        Että kiitokset sinulle!

• Coco

JOY DE 1000!!!By Jean Patou.$300/2 oz.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59