Voisiko joku ystävällisesti sanoa mikä on kallein hajuvesi naiselle mitä suomesta saa?
Kallein hajuvesi
14
5545
Vastaukset
- Mirjam. 19
Ei se hinta,vaan se tuoksu. Osta naisellesi joku erittäin viehättävä tuoksu, jota tahtoisit hänessä aistia. Itse ainakin tykkäisin sellaisesta lahjasta!
- Pikkis
Miksi haluat ostaa kalleinta? Eikö lahjan idea ole se että lahjan saaja pitää siitä? Ei sen aina tarvitse olla kalleinta mitä maa päällään kantaa.
Oriflamelta löytyy todella upea tuoksu Solliden for her.
Hinta ei ole päätä huimaava mutta tuoksu on aivan ihana ja samalla pääset tekemään hyväntekeväisyyttä. Pullon hinnasta lahjoitetaan osa lastensäätiön toimintaa.
Kannattaa kokeilla. Itse olisin todella otettu tällaisesta lahjasta. - örmy
Pikkis kirjoitti:
Miksi haluat ostaa kalleinta? Eikö lahjan idea ole se että lahjan saaja pitää siitä? Ei sen aina tarvitse olla kalleinta mitä maa päällään kantaa.
Oriflamelta löytyy todella upea tuoksu Solliden for her.
Hinta ei ole päätä huimaava mutta tuoksu on aivan ihana ja samalla pääset tekemään hyväntekeväisyyttä. Pullon hinnasta lahjoitetaan osa lastensäätiön toimintaa.
Kannattaa kokeilla. Itse olisin todella otettu tällaisesta lahjasta.Katos Janne onkin rahamiehiä ja tahtoo näyttää sen naiselleen. Ei sillä väliä tykkääkö nainen siitä vaan pääasia onkin, että hän tietää, että jannella pätäkkää piisaa :D
- Minna
örmy kirjoitti:
Katos Janne onkin rahamiehiä ja tahtoo näyttää sen naiselleen. Ei sillä väliä tykkääkö nainen siitä vaan pääasia onkin, että hän tietää, että jannella pätäkkää piisaa :D
Kyllä minulle kallis hajuvesi ainakin kelpaisi, että kyllä laadulla on aina hintansa!
Esim. Chanel 5 on erittäin laadukas ja todella hyvän tuoksuinen, ei minkään tusina hajuveden kaltainen! - jenna
Minna kirjoitti:
Kyllä minulle kallis hajuvesi ainakin kelpaisi, että kyllä laadulla on aina hintansa!
Esim. Chanel 5 on erittäin laadukas ja todella hyvän tuoksuinen, ei minkään tusina hajuveden kaltainen!ehkä noin 50v- hienostorouvalle :) Mä en todella haluaisi saada lahjaksi kalleinta hajuvettä vaan hintansa takia. Mitä sillä tekee, jos tuoksu ei miellytä? Pitää näytillä vieraille...? Mieheni on ostanut mulle aivan ihania tuoksuja Esim. Ralph Laurenin Glamourous...ei halpaa, mutta ei varmaan kalleintakaan...mutta ihanan tuoksuista. Se on pääasia. Ja ei se hinta aina ole laadun tae...Chanel 5:ssa maksaa yksi sana "Chanel"...
- Janne
Rakkaimmalleni aina parhainta!
Onko väärin ostaa kalleinta ja laadukkainta?!
Ihan normaali duunari, joululahjaksi ajattelin..- jenna
ei varmaan halua tuoksua, joltain mikä ei miellytä... Parfyymi on erittäin henkilökohtainen juttu. JOs mun mies ostais mulle julmetun kalliin hajuveden, josta ois nuorekkuus kaukana, olisin aika pettynyt. En halua "lemuta" hienosto-turkis-puudeli-rouvalle...
Raikasta ja nuorekasta ... seksikästä...viettelevää...Siinä mun kriteerit, joita hinta ei ratkaise, vaan pullon sisältö. - Eräs vaan..
jenna kirjoitti:
ei varmaan halua tuoksua, joltain mikä ei miellytä... Parfyymi on erittäin henkilökohtainen juttu. JOs mun mies ostais mulle julmetun kalliin hajuveden, josta ois nuorekkuus kaukana, olisin aika pettynyt. En halua "lemuta" hienosto-turkis-puudeli-rouvalle...
Raikasta ja nuorekasta ... seksikästä...viettelevää...Siinä mun kriteerit, joita hinta ei ratkaise, vaan pullon sisältö.Tämä mieshän kyseli kalleinta hajuvettä, eikä hajuvettä mistä sinä itse pidät...!
Kyllä laadun haistaa...näin miehenä sanoisin.
Esim. Cinéma tuoksuu todella hyvälle, eikä ole mitään tusina tuoksua eikä hintakaan ole ihan halpa, muttei kyllä kallein...
Tietysti, jos niihin ei ole varaa ymmärrän katkeruutesi...
- Aromi
Hajuvesissä ei päde se, että kallein olis paras.
Paras on se hajuvesi, joka sopii naisellesi.
Nuorille : nuorekas tuoksu
Aikuisikäiselle : Aikuisen tuoksu
Blondille, urheilutyypille jne. omansa. - Janne
Aromi kirjoitti:
Hajuvesissä ei päde se, että kallein olis paras.
Paras on se hajuvesi, joka sopii naisellesi.
Nuorille : nuorekas tuoksu
Aikuisikäiselle : Aikuisen tuoksu
Blondille, urheilutyypille jne. omansa.Löytyi YvesSaintLaurent CINÉMA
- Grafia
Nykytilanteesta en tiedä, mutta ainakin vielä muutama vuosi sitten maailman kalleimmaksi parfyymiksi mainittiin Patoun JOY. Sain sitä kerran, mutta jäi käyttämättä, kun en pidä ruusun tuoksuisesta hajuvedestä.
- Janne
Sitä löytyi ja on kuulemma edelleen kallein tuoksu. Laitoin pullon tilaukseen, 15ml 300 euroa. En pidä pahana hintana parfyymille.
Että kiitokset sinulle! - Coco
JOY DE 1000!!!By Jean Patou.$300/2 oz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003