kokoomuksen kannatus

lol siis mitä

tuloluokassa 2100-2900 euroa per kk putosi 14%iin, edellisessä mittauksessa oli 20%.

mitäs porvareita nuo 14% kuvittelevat noilla tuloilla olevan?

17

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Varmaan heitä, joilla osinkotuloja tai sitten sukulainen/kaveri on kokoomuslainen

    • ¥ alpi

      Ne ovat hevostyttöjä, jotka uskovat pokaavansa ökyrikkaan kollina

      • horsegirlie 17

        Pokaavatkin, elleivät erehdy akateemiseen kilttiin mieheen.


    • Hyvä kysymys, ja vastaus on, että nuo ihmiset haluavat identifioitua hyvin pärjäävään ja toimeentulevaan kansanosaan. Eivät halua mieltää itseään "työläisiksi" tai muiksi vähäväkisiksi.

      • Kіs-kіsu

        Ai työläinen on vähäväkinen?


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ai työläinen on vähäväkinen?

        Vaikea uskoa ettet olis ymmärtänyt lauseen sisältöä, mutta vähän eksplisiittisemmin sanottuna: Alle kolme tonnia tienaava, koulutusta vaativassa työssä oleva, saattaa ajatella kuuluvansa muuhun viiteryhmään kuin "työläisiin" tai edes "työntekijöihin." Hän on toimihenkilö, joka tekee asiantuntijatyötä. Onneksi Kokoomuksen nollajengi on parin viimeisen kuukauden aikana antanut tilaisuuden näille ihmisille avata silmiä.

        Nollakerhon aateliin kuuluvan Laura Rädyn mielestä työläiset, ainakin alle 2600e ansaitsevat, ovat vähäväkisiä, joita Suomessa ei Lauran mielestä edes juuri voi olla : >
        Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.


      • bravo.bravi
        bravo.bravi kirjoitti:

        Vaikea uskoa ettet olis ymmärtänyt lauseen sisältöä, mutta vähän eksplisiittisemmin sanottuna: Alle kolme tonnia tienaava, koulutusta vaativassa työssä oleva, saattaa ajatella kuuluvansa muuhun viiteryhmään kuin "työläisiin" tai edes "työntekijöihin." Hän on toimihenkilö, joka tekee asiantuntijatyötä. Onneksi Kokoomuksen nollajengi on parin viimeisen kuukauden aikana antanut tilaisuuden näille ihmisille avata silmiä.

        Nollakerhon aateliin kuuluvan Laura Rädyn mielestä työläiset, ainakin alle 2600e ansaitsevat, ovat vähäväkisiä, joita Suomessa ei Lauran mielestä edes juuri voi olla : >
        Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.

        Tampereella muuten on fiksuja kokoomuslaisia, Anna-Kaisa Ikosen ja Leena Kostiaisen kohdolla. Mistä heitä saadaan myös valtakunnanpolitiikkaan ja ministeriksi asti?


      • lol siis mitä
        bravo.bravi kirjoitti:

        Tampereella muuten on fiksuja kokoomuslaisia, Anna-Kaisa Ikosen ja Leena Kostiaisen kohdolla. Mistä heitä saadaan myös valtakunnanpolitiikkaan ja ministeriksi asti?

        kuulumalla johonkin sinusta tulee jotain. näinhän sitä taidetaan ajatella. hankkimalla applen puhelimen olet ykskaks trendikäs ja kaikki muut arvot, jotka apple viiteryhmäläisiin liittyy, laskeutuvat päällesi. kuulumalla kokoomukseen sama juttu.

        mutta. nuo ovat mielikuvia.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Vaikea uskoa ettet olis ymmärtänyt lauseen sisältöä, mutta vähän eksplisiittisemmin sanottuna: Alle kolme tonnia tienaava, koulutusta vaativassa työssä oleva, saattaa ajatella kuuluvansa muuhun viiteryhmään kuin "työläisiin" tai edes "työntekijöihin." Hän on toimihenkilö, joka tekee asiantuntijatyötä. Onneksi Kokoomuksen nollajengi on parin viimeisen kuukauden aikana antanut tilaisuuden näille ihmisille avata silmiä.

        Nollakerhon aateliin kuuluvan Laura Rädyn mielestä työläiset, ainakin alle 2600e ansaitsevat, ovat vähäväkisiä, joita Suomessa ei Lauran mielestä edes juuri voi olla : >
        Mutta ehkä Laura on hyvä lääkäri. Tekisi niitä töitä, eikä söhläisi itselleen liian vaativissa puuhissa.

        Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
        Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.

        Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
        Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.

        Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)

        On se vähän eri asia määritellä pienituloisuuden raja kolmeen tonniin kuin luulla ettei maassa ole alle 2.600e ansaitsevia : >

        Stadissa alle kolme tonnia on vähän ellei asu jossain takasiuntiossa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
        Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.

        Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)

        Mutta on totta, että äänestyspäätös on monelle arvovalinta. Äänestetään sitä, joka edustaa jotain, mihin haluaa samaistua. Pitäisikin olla arvovalinta ja sen pitäisi poliitikkoja rohkaista tekemään arvovalintoja. Nyt poliitikot eivät tunne kykenevän kuin juustohöyläpäätöksiin ettei kellekään tule pahku mieli.


      • sos ja kok=samaa
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin aikoinaan 90-luvun alussa vaalilautakunnassa. Vieressä istui eläköitynyt kommunisti. Ukko sanoi perin osuvasti: "Sinä opintotuella ja lainalla elävä kannatat rikkaita ja minä kommunisteja, vaikka minulla on oma asunto, auto ja kesämökki."
        Äänestäminen on siis monille arvovalinta, ei siis ensisijaisesti oman edun tavoittelua.

        Räty on selvästikin Jutta Urpilaisen hengen heimolainen. Sehän aikoinaa määritteli kaikki alle 3000€/kk ansaitsevat pienituloisiksi. ;-)

        .

        "Sos ja kok = samaa (jotakin) ei mitään eroa kyse on hämäyksestä

        .


    • työtön

      Aion äänestää kokoomusta.

      • ..☆alpi

        Oikein
        kaikki, jotka karttavat 1ttyötä ovat kokoomslaisia


      • Sosialisti
        ..☆alpi kirjoitti:

        Oikein
        kaikki, jotka karttavat 1ttyötä ovat kokoomslaisia

        Onko ..☆alpi kokoomuslainen?


      • Alpi Alve
        Sosialisti kirjoitti:

        Onko ..☆alpi kokoomuslainen?

        Olen eskimopersu.


      • Aivan yhtä järkevää:

        .

        Aivan yhtä järkevää on niiden jotka joutuvat nykyisen tilanteen vuoksi tekemään kahta kolmea työtä pärjätäkseen edes normaalisti niin äänestää kokoomusta

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe