jos komea nuori mies tulisi ovesi taakse ilman housuja ja pyytäisi sokeria niin antaisitko vai sokeria vai suolaa sokerina vai pyytäisitkö kahville
parhaan ikäineN
5
72
Vastaukset
- parhaan ikäineN
Ei ole meidän talosssa tapana kulkea ilman housuja rapussa...Tosin tossa seinän takana on välillä epämääräistä porukkaa mutta kyllä niilläkin on yleensä ollut vaatteet päällä jos käytävässä ovat vastaan tulleet.
Onks Porissa nykyään tapana käydä lainaamassa naapurilta sokeria ilman housuja? Ei silloin ainakaan ollut kun mä siellä asuin. - sokeria.
komea nuorimies vieraileva tähti ja tietää parhaan ikäisen naisen oven takana olevan herkkua
- parhaan ikäineN
Varmaan miettisin, että onko poikaraasulla asiat ihan hyvin..Onko karannut jostain laitoksesta tms. Saattaisin soittaa poliisit ja jos tulis hyviä tapauksia, pyytäisin ne kahville...vaikka ei niillä varmaan olis kyllä aikaa jäädä.
- sokeria.
soittaisitko oikeasti poliisit ja haluaisit sulhasehdokkaan häätää eikö parhaan ikäineN ole hoivaviettiä jos pyytäisi vain sokeria vai antaisitko suolaa sokerina
http://eurotvnews.com/images/poliisi.jpg- parhaan ikäineN
No oikeasti soittaisin koska ei kukaan ns. täysillä kulkeva seiso kenenkään oven takana ilman housuja, varsinkaan jos ei asu samassa talossa. Mä saatan olla vähän tosikko mutta en jaksa vastata tällaisiin. Sorry. Tai oonhan mä jo vastaillut...mut silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930