parhaan ikäineN

sokeria.

jos komea nuori mies tulisi ovesi taakse ilman housuja ja pyytäisi sokeria niin antaisitko vai sokeria vai suolaa sokerina vai pyytäisitkö kahville

5

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaan ikäineN

Ei ole meidän talosssa tapana kulkea ilman housuja rapussa...Tosin tossa seinän takana on välillä epämääräistä porukkaa mutta kyllä niilläkin on yleensä ollut vaatteet päällä jos käytävässä ovat vastaan tulleet.

Onks Porissa nykyään tapana käydä lainaamassa naapurilta sokeria ilman housuja? Ei silloin ainakaan ollut kun mä siellä asuin.

• sokeria.

komea nuorimies vieraileva tähti ja tietää parhaan ikäisen naisen oven takana olevan herkkua

• parhaan ikäineN

Varmaan miettisin, että onko poikaraasulla asiat ihan hyvin..Onko karannut jostain laitoksesta tms. Saattaisin soittaa poliisit ja jos tulis hyviä tapauksia, pyytäisin ne kahville...vaikka ei niillä varmaan olis kyllä aikaa jäädä.

• sokeria.

soittaisitko oikeasti poliisit ja haluaisit sulhasehdokkaan häätää eikö parhaan ikäineN ole hoivaviettiä jos pyytäisi vain sokeria vai antaisitko suolaa sokerina

http://eurotvnews.com/images/poliisi.jpg

• parhaan ikäineN

No oikeasti soittaisin koska ei kukaan ns. täysillä kulkeva seiso kenenkään oven takana ilman housuja, varsinkaan jos ei asu samassa talossa. Mä saatan olla vähän tosikko mutta en jaksa vastata tällaisiin. Sorry. Tai oonhan mä jo vastaillut...mut silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65