Tänään halaan...

Tänään halaan sinua siksi, koska olet juuri sinä ja siellä jossakin olemassa.

Tänään halaan sinua siksi, että ehkä jonain päivänä halaat toista, joka tarvitsee halauksesi.

En halaa sinua siksi, että ostat halaukseni, vaan juuri siksi, että se on ilmaiseksi annettua.

En halaa sinua siksi, että yrittäisin murtaa fyysistä koskemattomuuttasi. Halaan sinua siksi, koska se koskettaa enemmän mieltäsi kuin kehoasi.

Halaan sinua siksi, koska se auttaa minuakin jaksamaan surussani tai mukana iloitsemaan kanssasi.

Tällä viikolla minulla on ollut syytä halata monia ihmisiä - ilossa ja surussa.

Ketä sinä halaisit tänään?

27

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään halaan - syystä tai toisesta - lapsensa menettenäitä.

• ♥Musti

Halipas munkin♥

• ♥Musti kirjoitti:

Halipas munkin♥

*halirutistus ja turkin pelmutus*

• määmy

Kiitos Ville

• Nasdaq halimassa

Cuul

"Ryhmähali."

(Halivaa hihittelyä)

• Ööömmmm:.????

.

"Woimahali???????"

har!1

.

• Palstan porvarit

Jaxuhalit Allu Stubbille! Tweet teeet!!

• Rouva Ratikkaa.

Eilen oli halloween-bileen ja halasin varmaan pariakymmentä ihmistä.

• eino piIIu

Yrititkö pölliä heiltä samalla lompakon?

• eino piIIu kirjoitti:

Yrititkö pölliä heiltä samalla lompakon?

Arvaa, montako sain.

• Tämä oli minusta yllättävä kommentti Ratikalta.

• määmy

Poisnukkuneit frendejä.

Virtuaalihali sulle.

• omiin kokemuksiini perustuvan tutkimukseni mukaan halaaminen on terveellistä, se vetreyttää varsinkin yläselkää mikä tällaisella kotiompelijattarella/neulojalla/virkkaajalla plus osa-aikaisella siivoojalla on usein jumissa.. lisäksi oli vielä niitä jotain endorfiineja vaimitäneoli, mitkä on kans hyväksi,
      ja onhan se halaaminen toki ihan vaan mukavaa.. tosin itse en välttämättä pitäisi jos joku ihan täysin tuntematon tyyppi tulis jossain kadulla tms. yhtäkkiä halaamaan..

tänään olen jo halannut tuota tolijaketta tuossa, muutamankin kerran,
      lisäksi olen tottakai halannut Erni-kissaa, kosk se nyt vaan on tästä meidän kissa-triosta se ainoa halittava yksilö (toisinaan kyllä erehdyn halaamaan nuita tyttöjäkin, silläkin uhalla että saan naarmuja kasvoihin..)

haluaisin myös halata isoveljeäni, tänään ja muinakin päivinä.
      koska hänelle tämä syksy on ollut erityisen raskas

• Joku?

Onko ap:llä ketunhäntä kainalossa?

• elisaketku

Halaan myös koira6sulhaa4i Nustiaa hweèi, ni6n häään tumee otiin sen punapäisen kojoottipissicen luota.......wanaha aviiosezuy ketunhännän allaa riitt8aa sille wanhalle elostejijalle.........NIIH

• elisaketku

Eu,niten aliñ ihannttemiestäni Mustia
      silloin, kun hhän palaa sexymatkalta kojoottibiitchien luot

kyllä hän kuitenkin tykkää eniten siitä, mitä wanhan ketkun hännän alla on

• Olen varmaan kylmä ihminen, en hali hirveästi ulkopuolisia ja miehen sylissä viihdyn kuin lapsia lohdutan kun he itkevät tai tarvitsevat lämpöä / kun haluan ilmoittaa kiintymykseni kuin heidän tärkeyden..
      Äitiä halin hyvästiksi tai kun tuen surun mielessä.
      mutta en ihmeemmin tykkää halimisista, ilman merkitystä ja pidän etäisyyden muihin.

• karvahirviö

Halit sulle

• karvahirviö kirjoitti:

Halit sulle

karvahirviölläni on muita suunnitelmia.

• Mä voisin halia tota töistä kotiin juuri tullutta äitiäni tässä minuutin sisällä. On niin lutuinen ihminen ja äidin halaaminen tuntuu hyvältä. :) Vielä aikuisenakin.

• En pysty pistää paremmaksi,etenkään tuota lapsensa menettäneen kohdalla, mutta sanotaan että kaikkia kaamos-masentuneita. Täällä oli alkuviikosta vielä sama lämpötila kuin juhannuksena ( 12), mutta eilen tuli ensilumi ja onneksi tuli eilen myös autoon talvirenkaat, tänään olisin ollut muuten pulassa (eli ojassa). Kolaroituakin on tullut tällä viikolla.. :/

• ((((Mä halaan kaikkia niitä, jotka ovat halannttet niitä, jotka ovat olleet halauksen arvoisia)))

• Kuitenkin tulisi syyte lääppimisestä, en halaa kuin itseäni.

• Tänään halaan palstalaisia.

Vaikka olettekin sellaisia itseriittoisia huomion kerjääjiä ja piehtaroitte kuka missäkin vällyissä ja kuka mustassa putkisukassa, niin silti olette vääntäneet rikkaruohonne kokoon.

• It's ö FOX Its ö KÄT
    • Tänään halasin entistä kurssikaveria

• Kohta halaan viinikanisteria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe