Prinsessa-naiset

prinssi+prinsessa

Mitä tarkoittaa, kun naista pidetään prinsessa-tyyppinä? Onko se myönteistä vai kielteistä?
Pidätkö mies prinsessamaisista naisista? Miksi? Miksi et?
Nainen, onko sinua pidetty prinsessa-tyyppinä? Jos, mistä luulet sen johtuvan? Miten suhtaudut siihen?
Miten prinsessamainen nainen isketään? Miten prinsessa-tyypin kanssa ollaan suhteessa?

17

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eino Makunen

      Nätti tyttö ilman aivoja. Hyvä pano, huono vaimo.

      • Anonyymi

        Kuvailit kylläkin kanamaisen ihihihi-tytön. Prinsessa voi olla myös älykäs, huomioiva, tunteellinen, herkkä ja hellä. Meikkaa, pukeutuu, sisustaa naisellisesti. Tykkää pitsistä, röyhelöistä, blingistä, koristeista ja muusta ’söpöistä’ jutuista. Mutta laiska ja hemmoteltu. Ei viitsi tehdä töitä, ei ainakaan ellei löydä juuri unelmiensa ’kivaa’ työtä. Minua on aina sanottu prinsessamaiseksi ja olen juuri kuvailemani kaltainen. Ainoa lapsi, hemmoteltu, nykyään äiti ja kotirouva, mies hemmottelee. Onko se hyvä vai huono ominaisuus? En tiedä. Ehkä kumpaakin. Ominaisuus ainakin.


      • Anonyymi

        Ja miehet valittaa, kun se Vaimo ei anna. Hihiiihiih


    • Nainen, onko sinua pidetty prinsessa-tyyppinä? - En usko, että on pidetty. Lapsena eikä nuorena ei ollut siihen mitään saumaa edes, aikuisena pyrin sellaisen vastakohdaksi, koska mieslaumassa en halunnut korostaa sukupuoltani. Toivon myös ettei jälkipolveni opi prinsessaksi, mikäli se minusta riippuu.
      Miten prinsessamainen nainen isketään?Oikeastaan, jos mies pitää prinsessa-tyypeistä, uskon sen olevan aika helppoa. Kohtelemalla naista kuin oikuttelevaa prinsessaa eli mm. palvelemalla, nostamalla jalustalle. Miten prinsessa-tyypin kanssa ollaan suhteessa? Uskon tämänkin olevan aika helppoa ja selkeää, ollaan vaan kovasti miehiä ja rahallakin varmaan pystyy ratkaisemaan monta dilemmaa. Ne ihanat lahjukset ja huomioinnit, säännölliset kehut, niin homma pelittää.. Prinsessa-tyypit on varmaan siitä helppoja kumppaneita, että kun toisen ajatuksenjuoksun oppii, se ei siitä juuri muutu. Liehittelemällä ja kuvetta kaivalla hommat sujuu ..

      Nyt tulee mieleen, että onhan mua yritetty liehakoida prinsessana loppujen lopuksi useinkin, lähiaikoinakin, joidenkin vieraampien taholta. Mutta en mä sitä tosissaan ota, pidän jonkinlaisena leikkinä. Ei mua ainakaan sillä isketä, päinvastoin.

      • Unohdin vastata ekaan:



        Onko se myönteistä vai kielteistä? -Minusta se on tiukkaan tietyistä nais-mies-rooleista kiinni pitämistä. Makuasia, onko myönteistä tai kielteistä.

        No huh huh, kohta tää rinsessa menee nukkumaan, yöunia on rästissä, mutta jaksaa jaksaa, painaa painaa, elämä on lainaa, kohta oot vainaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=EXudr4jIlZg


    • Mitä tarkoittaa, kun naista pidetään prinsessa-tyyppinä?
      - Luultavasti tällainen nainen elää yltäkylläisyydessä ja hänen pienimmätkin toiveensa toteutetaan. Häntä ei koskaan arvostella, eikä hänelle aseteta rajoja. Prinsessa naisen maailma pyörii vahvasti hänen itsensä ja erinomaisuutensa ympärillä.

      Onko se myönteistä vai kielteistä?
      - Kielteistä ja eristäytynyttä. Arjen realismi puuttuu täysin.

      Pidätkö mies prinsessamaisista naisista? Miksi? Miksi et?
      Nainen, onko sinua pidetty prinsessa-tyyppinä?
      - Joku on joskus erehtynyt väärään lokerointiin. Asiaan on tehty korjaus välittömästi.

      Jos, mistä luulet sen johtuvan? Miten suhtaudut siihen?
      - Väärinymmärrystä kaikki. Parasta puhua asiat suoraan halki.

      Miten prinsessamainen nainen isketään?
      - EOS

      Miten prinsessa-tyypin kanssa ollaan suhteessa?
      - Naisen ehdoilla. Tuhlailevaa huomiota naisen suuntaan (pitemmän päälle saattaa olla aika rasittavaa).

      Kiitos gallupista. :)

    • nöyrin palvelijanne

      naiset, jotka saavat kohtauksia väärän värisestä suklaarasiasta tai herneistä patjan alla. Kaiken tulee järjestyä heidän mielenliikkeitään miellyttäen, tässä heidän valtakunnassaan maailmassa. Muiden ihmisten tunteille ei ole vastaavaa tilaa, koska se tila on jo täynnä.

    • Mitä tarkoittaa, kun naista pidetään prinsessa-tyyppinä? Onko se myönteistä vai kielteistä?
      - on monenlaisia prinsessoja. myönteisessä arvokkuutta ja asennetta, kielteisessä itseriittoisuutta ja nautintojen hakemista

      Pidätkö mies prinsessamaisista naisista? Miksi? Miksi et?
      - naisena en. ehkä siksi että nuo kielteiset piirteet hyökkää ensin esiin, kuten nenänvarsiajattelu. Myönteisyys näkyy sellaisena pikkutyttömäisyytenä ja viattomuutena. Arvokkuutta miellän enempi kuningatarmaisuudeksi.

      Nainen, onko sinua pidetty prinsessa-tyyppinä? Jos, mistä luulet sen johtuvan? Miten suhtaudut siihen?
      - mua on lapsena ja nuorena pidetty enempi enkelinä kuin prinsessana. Kukaan ulkopuolinen ei nykypäivänä tohtisi epäillä minua prinsessaksi, ainoastaan pikkusieluiset vääntäjät sanovat nirppanokkaiseksi prinsessaksi, kun en ala miellyttämään heitä. Kumppani sanoo mua prinsessaksi, mutta uskoisin sen johtuvan pohjattomasta nautiskelunhaluisuudestani ja myös osoitan sen.

      Miten prinsessamainen nainen isketään? Miten prinsessa-tyypin kanssa ollaan suhteessa?
      - riippuu prinsessasta. prinsessan kanssa täytyy olla tosissaan.

    • Kіs-kіsu

      Pidän prinsessamaisuutta myönteisenä.

      Suomessa naisia kohdellaan kuin työhevosia, ja siksi varmaan prinsessamaisuuttakin paheksutaan kuin turhana diivailuna. Prinsessa ei kuitenkaan kälätä bussissa tai baarissa isoon ääneen, röyhtäile ja oksentele kännissä, lääpi miesstrippareita, tyrkytä itseään, uhkaile tai käy käsiksi jne. Niin että sitä juuri saa mitä tilaa. Joka ei osaa arvostaa prinsessoja, lähestyköön moukarinaisia.

      • Anonyymi

        Just näin. Itse olen jo melkein 50-vuotias ja olen tuon työhevosajan kokenut. Yllätyin, kun yhtenä päivänä eräs täysin tuntematon mies avasi minulle oven ja sanoi kohteliaasti, että päästetään prinsessat ensin. Sanoin "kiitos". Tämä ele oli kunnioittava ja kohtelias ja siitä jäi hyvä mieli. Tämä herra ei tiedä minun elämästä mitään, mutta totta ihmeessä olen tehnyt töitä enemmän kuin työhevonen.

        Mun mielestä naisen kuuluu saada olla prinsessa, kuningatar. En tarkoita, että turhamaisella tavalla, vaan juuri niin, että terve maskuliini kunnioittaa feminiiniä ja antaa sen feminiinin loistaa. Kyllä nykypäivän prinsessat tekee työtä, joten ei se vähennä arvoa, jos oven avaa, tai esim takin joskus harteille laskee. On myös niitä miehiä, jotka on kädelle suudelleet. Kyllä sisäinen prinsessa hykertelee tällaisista huomionosoituksista, mutta ei se tarkoita sitä, etten osaisi esim. Wc-pyttyä pestä.


    • 1´1

      Miehet kutsuu prinsessaksi ketä vain. Kuten tästäkin ketjusta näkyy.....
      Mun kuulemat prinsessa kehut on olleet positiivisia. Kaverien miehet on vaimojaan tai tyttiksiään sillä leikillään kutsuneet.

    • Mitä tarkoittaa, kun naista pidetään prinsessa-tyyppinä? Onko se myönteistä vai kielteistä? - Itelle tulee mieleen pilalle hemmoteltu " mulle heti kaikki" tyyppinen itseään palvova naisihminen. Minulle se on aina kielteistä, jos ei laita tikkua ristiin itsensä ja läheistensä vuoksi. Ottaa, eikä anna.


      Pidätkö mies prinsessamaisista naisista? Miksi? Miksi et?...


      Nainen, onko sinua pidetty prinsessa-tyyppinä? Jos, mistä luulet sen johtuvan? Miten suhtaudut siihen? - Ei ole. No kun en ole prinsessa-tyyppinen. Ihmettelisin, jos jonkun käsitys prinsessasta olisi laiseni.

      Miten prinsessamainen nainen isketään? Miten prinsessa-tyypin kanssa ollaan suhteessa? - Älä kysy, en halua edes ajatella.

      • Anonyymi

        Ätmi leikkii muka pronsessaa! Hahahaa!


    • Anonyymi

      No mitäs luulet?
      Krisse Salminen tyylikö?

    • Anonyymi

      Prinsessaki nimetään se,joka omaa sielun ja sydämmen. Hänestä tehdään hienohelma,joka on jotenkin alaarvoinen tähän itsekkäiden rahanahneiden kylmään ja julmaan maailmaan. Joissa edellämainitut asiat on yökötys,koska ne ovat omasta navasta pois.

      • Anonyymi

        Jos ei ole rahan ahne ulkokultainen paskiainen,on prinsessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole rahan ahne ulkokultainen paskiainen,on prinsessa!

        Tässä minun kokemus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe