Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sydämien lähettely suhteessa olevalle miehelle...

"vaimo"

Mitä mieltä olette siitä kun naiset jotka ovat sinkkuja lähettävät sydämiä varatulle miehelle??? vaikka tietävät että mies on suhteessa... meilläpäin se tarkoitta kaikkea muuta kun ystävän rakautta kun niin tehdään. Onko se hyväksytty teko?? Pitääkö nainen hyväksya sitä kun muut naiset sen tekee toiselle miehelle...Mitä mietlä te olette onko se oikein vai väärin tehty niiltä naisilta jotka niin tekevät????Onko mulla oikeus loukkaantua tästä?

25

3666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      Tuota noin.... tapahtuuko tuota kovinkin usein, ja monet eri naiset lähettelevät niitä???

      Itse pitäisin huomattavasti tärkeämpänä sitä, kuinka mies kyseiseen asiaan suhtautuu. Nimittäin hyvin HARVA nainen tuota tekee, ellei mies ole häntä siihen rohkaissut. Jos niitä sydämiä lähettelevät muutkin kuin "se yksi sekopää", niin silloin kyllä satavarmasti mies on ollut aloitteellinen osapuoli.

      Onhan niitä toki muutamia sellaisia naisia olemassa, jotka käyttäytyvät tuolla tavalla ilman rohkaisuakin, mutta tarvitseeko niistä välittää jos mies suhtautuu asiallisesti ja vaimoaan kunnioittavasti? Itse en ainakaan välittäisi. Jos joku naisentyperys haluaa itsensä nolata, niin nolatkoon. Vasta sitten olisi loukkaantumisen aika, jos mieheni innostuisi moisesta. Jos hän vielä rohkaisisi useita naisia sydänten lähettelyyn, niin olisi vakavan keskustelun paikka.

    • piuhpiugsdfokpdf

      Voitko vastata täydentäviin kysymyksiin:

      Ensinnäkin, lähettävätkö nuo naiset pelkkiä sydämiä? Onko siis viesteissä muutakin? Jos lähettää pelkän sydämen, niin a) se ei ole hyväksyttävää ja b) se on omituista...

      Jos viestissä on jotakin sydäntä selittävää, niin sitten vaikuttaa olosuhteet. Esimerkiksi osa lähellä teini-ikää olevista tai muuten luonteeltaan hyvin hassuttelevista persoonista viljelee sydämiä kaikille, ilman taka-ajatuksia. Vaikkapa näin: "Kiitos kun sain kyydin töistä kotiin, kun mun auto ei lähtenyt käyntiin!

    • 4+20

      Mieshän ei voi vaikuttaa mitä naiset hänelle kirjoittelee, toki hän voi sanoa suoraan että sydämeni on varattu vaimolleni.

      Ja lähetteleköö mies noille naisille sydämia? Jos lähettelee niin silloin olisi vakavan keskustelun aika.

      Mun mies ilmoitti suoraan yhdelle sinkkunaiselle että ei ole kiinnostusta hänen kanssa lähetellä flirttejä. Naisen kirjoittelu loppui siihen

    • hyväksyttypä hyvinki

      Mistä sä tiedät naisten lähettävän viestejä sun miehelle? Onko mies itse kertonut asiasta, näyttänyt viestit vai ihanko omin luvin olet miehen puhelimen kollannut? Ehkäpä mies itse on lähestynyt ensin naisia. Ehkäpä unohtanut kertoa olevansa varattu. Vai ovatko naiset sullekin tuttuja? Tietävätkö he miehen ja sun seurustelevan?

      Miten niin onko väärin tehty niiltä naisilta? Jokainen toimii moraalinsa mukaan. Sinkku voi lähetellä viestejä ihan kelle vaan. Niin voi varattukin. Sitä et pysty kieltämään keneltäkään. Viestien motiivia toki voi miettiä. Sinuna miettisin mitä sun miehes puuhailee jos tuollaisia viestejä saa.

    • y54tye3t5e4srg

      No kyllä minä kysyisin vastaavassa tilanteessa, että mitä omituista on miehessä, joka saa vieraalta naisilta kasapäin sydämiä?

      Onko kenties "unohtanut" mainita olevansa jo parisuhteessa..?

      Uskallanpa väittää, että keskiverto sinkkunainen EI lähetä sydämiä eikä muutakaan lätinää UKKOmiehelle noin vain. Joko mies on unohtanut kertoa olevansa varattu tai sitten antaa muutoin ymmärtää, ettei hänellä ole mitään pientä sutinaa vastaan... Sinuna kysyisin mieheltä enkä ihmettelisi vieraiden muijien tekemisiä!

    • onkoaivot

      kuules "vaimo", ei ne naiset niitä sydämmiä lähettelisi jos miehesi ei antaisi siihen aihetta/provosoisi/olisi siis tuossa flirtissä mukana.

      Muistuttaisin että miehelläsikin PITÄISI sijaita korvien välissä aivot, joita käytetään ajatteluun. Hän tekee valintanaa itse, kukaan nainen ei kauko-ohjaile ukkoasi eikä tee päätöksiä hänen puolestaan.

      • Mies.

        Kyllä mule naiset Facen kommentteihin laittaa sydämiä, enkä pidä sitä itse mitenkään sopimattomana.

        En ole heidän kanssaan flirttaillut tavallista smalltakia enempää, enkä aihetta antanut. Sydän on pelkkä ystävällisyyden osoitus. Tai ehkä vain en tajua...


      • ???
        Mies. kirjoitti:

        Kyllä mule naiset Facen kommentteihin laittaa sydämiä, enkä pidä sitä itse mitenkään sopimattomana.

        En ole heidän kanssaan flirttaillut tavallista smalltakia enempää, enkä aihetta antanut. Sydän on pelkkä ystävällisyyden osoitus. Tai ehkä vain en tajua...

        Entäs vaimosi, pitääkö hän sitä sopimattomana?
        Jos et muuten ole antanut aihetta, niin oletko kenties kuitenkin "unohtanut" kertoa olevasi varattu?


      • Mies.
        ??? kirjoitti:

        Entäs vaimosi, pitääkö hän sitä sopimattomana?
        Jos et muuten ole antanut aihetta, niin oletko kenties kuitenkin "unohtanut" kertoa olevasi varattu?

        En ole unohtanut, että olen naimisissa, enkä ole unohtanut siitä myöskään kertoa. Tieto on aivan julkisesti luettavissa myös profiilistani.

        Sitä en tiedä, mitä vaimoni on näistä mieltä, kumpikaan ei ole asiaa ottanut puheeksi. Itse en sydämiä viesteissä käytä, edes vaimolleni - ei kuulu tyyliin.


      • toinenvaimo
        Mies. kirjoitti:

        Kyllä mule naiset Facen kommentteihin laittaa sydämiä, enkä pidä sitä itse mitenkään sopimattomana.

        En ole heidän kanssaan flirttaillut tavallista smalltakia enempää, enkä aihetta antanut. Sydän on pelkkä ystävällisyyden osoitus. Tai ehkä vain en tajua...

        Tuokin lie aika ihmiskohtainen juttu, meillä sydämet on varattu meille kahdelle, sydän tarkoittaa että rakastan sua. Hymyjä voi lähettää ystävällisyyden osoituksena, ei sydämiä.

        Mutta toikin lie asia jonka parit sopii yhdessä.


      • 13+9
        Mies. kirjoitti:

        En ole unohtanut, että olen naimisissa, enkä ole unohtanut siitä myöskään kertoa. Tieto on aivan julkisesti luettavissa myös profiilistani.

        Sitä en tiedä, mitä vaimoni on näistä mieltä, kumpikaan ei ole asiaa ottanut puheeksi. Itse en sydämiä viesteissä käytä, edes vaimolleni - ei kuulu tyyliin.

        Mitä jos vaimosi saa miehiltä yksityisviesteissä sydämiä, tai jos hän lähettää niitä ystävällisyydenosoituksena muille miehille.

        Aina kannattaa miettiä asioita, toisinkin päin


      • Mies.
        13+9 kirjoitti:

        Mitä jos vaimosi saa miehiltä yksityisviesteissä sydämiä, tai jos hän lähettää niitä ystävällisyydenosoituksena muille miehille.

        Aina kannattaa miettiä asioita, toisinkin päin

        Yksityisviesteistä minun ei kannata huolehtia, koska en niitä näe.

        Jos hän haluaa kommentoida julkisesti vaikka sydämiä käyttämällä, niin aivan vapaasti. Aika heikosti meillä menisi, mikäli parisuhde yksittäisiin hymiöihin kaatuisi.


      • Anonyymi
        Mies. kirjoitti:

        Yksityisviesteistä minun ei kannata huolehtia, koska en niitä näe.

        Jos hän haluaa kommentoida julkisesti vaikka sydämiä käyttämällä, niin aivan vapaasti. Aika heikosti meillä menisi, mikäli parisuhde yksittäisiin hymiöihin kaatuisi.

        Eli on ok, että miehesi lähettää sydämiä eri naisille, jotka ovat vähäpukeisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on ok, että miehesi lähettää sydämiä eri naisille, jotka ovat vähäpukeisia?

        Lähettää viikolla ja viikonloppuisin tuntikausia.


      • Anonyymi
        Mies. kirjoitti:

        Yksityisviesteistä minun ei kannata huolehtia, koska en niitä näe.

        Jos hän haluaa kommentoida julkisesti vaikka sydämiä käyttämällä, niin aivan vapaasti. Aika heikosti meillä menisi, mikäli parisuhde yksittäisiin hymiöihin kaatuisi.

        Se riippuu siitä miten on antanut naisen ymmärtää


    • Rabbit

      Koskaan ei pidä syyttää ulkopuolisia osapuolia TEIDÄN parisuhdeongelmista.

      Jos mies hakee rakkautta suhteen ulkopuolelta niin silloin vika on teissä kahdessa.Kysy miksi mies tekee näin.Olisiko sinussa itsessäsi jotain vikaa että mies on ajautunut tähän?Nalkutatko liikaa miehellesi?Vaaditko liikaa häneltä?Kohteletko ilkeästi miestäsi. Sillä juuri tämän takia moni mies ajautuu suhteesta kun ei jaksa ilkeää vaimoa ja sitä nalkutuksen määrää ja valitusta. Jaksaisitko itse jos sinua yritetään painaa alas?

      • Anonyymi

        En usko aloittajan enää olevan täällä.
        Olisiko aika teidän provojen hipsiä pois palstoilta kiusaamasta muita?


    • Anonyymi

      On oikeus loukkaantua.

    • Anonyymi

      Naispuoleinen työkaveri lähetti miehelleni viestejä. Laitoin miehen puhelimesta haluaa mielestäni.
      Ei ole vastannut eli oli selvä peli.

    • Anonyymi

      Kaikkea ei tarvitse sietää, minun mieheni yritti tapahtunutta harmitella työkaverille. Ei yhtään harmitellut minun suuntaan, mitä itse olin tuntenut, ahdistusta, unettomuutta yms. Ei tajunnut/ ymmärrä miten vaikuttaa omaan olemassa olevaan parisuhteeseen, enkä tiedä ymmärtääkö edelleenkään ;(

    • Anonyymi

      Miehen tehtävä on tehdä asiat selväksi. En ymmärtäisi alkuunkaan, jos miehelläni olisi naiskavereita, jotka lähettäisivät ko. viestejä. Esim. facessa mieheni ei ole kenenkään naisystäväni kaveri, ei ensinnäkään halua olla ja toisekseen tietää, etten tykkäisi

    • Anonyymi

      Tuntuu väärältä, että naistyökaveri lähettää sydänviestejä miehelleni. Mies ei suostu puhumaan, hermostuu kun asiasta kysyn tai yritän normaalisti puhua. Laitoin naiselle viestin mitä yrittää, suoraan miehen puhelimesta. Mies ei uskonut että näin tekisin, kuitenkin sen tein. Vastausta naiselta ei tullut, ainakaan mies ei ilmaissut kysyttäessä että nainen olisi vastannut hänelle. Mies pahoittelee viestiäni naiselle, mutta ei minulle sitä,
      mitä naisen viestit ovat aiheuttaneet minulle. Omaa harhakuvitelmaa kuulemma, ei tarkoita mitään. Tuntuu siltä, että en merkitse yhtään mitään miehelleni, naistyökaverin mielenpahoitus merkitsee omaani enemmän. Oiskohan aika erota oikeesti?

      • Anonyymi

        Älä nyt usko enää miehesi selityksiä. Hän on todellinen nössö, koska ei pysty, tai ei halua, sanoa toiselle naiselle, että nyt riittää. Hän varmasti viestii tälle tavalla tai toisella, ettei sinun tuntemuksillasi ole väliä, kuten ei näytä olevan.

        Miksi annat kohdella itseäsi näin? Etkö arvosta itseäsi?


    • Anonyymi

      Ei se näin sinkkumiehenä kovin hyvältä kuulosta, mutta antaa lähetellä viestejä mitäs sil on välii

    • Anonyymi

      Sydämiä lähetellään tuttujen ja ystävien kesken ilman sen kummempaa tarkoitusta.
      Älä suurentele asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe