yhtäkkinen mykkäkoulun pito

hämillään

Tutustuin noin 3 viikkoa sitten erääseen mieheen. Aluksi vietimme aikaa paljon kahdestaan ja yökyläilyäkin pariin kertaan. Eräänä päivänä hän kertoi pitävänsä minusta ja sanoi kaikkea. Tunnusyin itsekkin omat tunteeni hänelle mutta sanoin että haluan edetä hitaasti ja se sopi hänelle. No sitten yksi kerta kun olin yötä hänen luonaan niin lähti homma hieman hanskasta. Hieman pussailua ei sen suurempaa ja aloittajana oli mies. No sitten pari päivää sen jälkeen hän muuttui hieman oudoksi ja lähetti viestiä että ei tiedä haluaako mitään suhdetta kun häntä ahdistaa suhteet tällä hetkellä. No sitten hän vielä ehdotti että oltaisiin kavereita, ja niinhän alkujen aluksi pitikin tutustua aluksi pidempään. Sitten siitä vielä samana iltana hän lähetti että kyllä meistä voisi tulla ehkä sittenkin jotain kunnes tunnetaan paremmin. Sitten ssnoin hänelle että onko hän nyt varma tästä kun ei ole osannut päättää. Hän vastasi että on nyt hieman sekaisin ja tarvitsee aikaa miettiä. Emme ole nähneet pitkään aikaan. Sitten yritin sopia näkemisiä mutta hän ei edes jutellut kanssani. Sitten kysyin että miksi hän on kuin eri ihminen yht äkkiä. Hän kertoi että äitinsä joutui sairaalaan tiputukseen ja sanoi ettei huvita nyt jutella kanssani ja moro. Sen jälkeen hän ei ole puhunut kanssani paitsi lähetin hänelle pitkän viestin jossa kysyin että missä nyt mennään jne. Niin hän sanoi vain että jutellaan parin päivän sisällä. Mikä hänelle tuli? Olen vieläkin ihan ihmeissäni...

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Sinä hyökkäät intiimiin kanssakäyntiin ventovieraan kanssa ja ihmettelet hänen käyttäytymistään!?

      Tuo mies on aivan oma itsensä. Hänen käyttäytymisensä on juuri sitä mitä hän on. Jos olisit tutustunut häneen ensin, sitten muuttunut pikkuhiljaa ystäväksi, olisit saanut paljon paremman kuvan miehestä.

      Sensijaan sinä menit takaperin puuhun- ts teit kaiken aivan väärässä järjestyksessä.
      Vähemmästäkin toinen tuntee vastenmielisyyttä sinua kohtaan.

      Pyysitkö edes maksua kun "ajauduit" sänkyyn hänen kanssaan?

      Ehkä opit tuosta sen verran että seuraavan miehen kohdalla annat hänelle tilaisuuden tutustua sinuun ja sinä häneen ennkuin käyt päälle. Näytä toiselle ainakin hitusen verran kunnioitusta!

      • hämillään

        Siis minä halusin että ensin rauhassa ystävystytään, mutta hän meni hieman eteenpäin enkä siinä sitten estellyt. Sitten hän tämän tekonsa jälkeen sanoi minulle että mentäisiin hitaammin.


      • Jenniina

        Nyt Oppeliini1 rauhoitu. :) Sinulla on monesti hyviä neuvoja, mutta nyt taidat olla haukkumapäällä. Mielestäni tuossa edettiin todella normaaliin tapaan. Aluksi nähtiin paljon - normaalia tutustumista. Hieman pussailua nyt ei niin paha ole, että siitä pitäisi maailman mennä sekaisin ja ketään maksulliseksi nimetä. Eikä mielestäni hänen kertomuksessaan käy ilmi että hän olisi hyökännyt kimppuun.

        Ja aloittajalle. Tosiaan kannattaa harkita tuon miehen kanssa jatkamista. Jos hän on nyt tuonut itsestään noin hankalan puolen esiin, niin ennustaa se hankalaa parisuhdetta. Todennäköisesti.


    • Rabbit

      Sitä rupes ahdistaa se liika läheisyys.
      Varmasti puhu totta äidistään ja jos on huolia ja murheita niin sillon ei jaksa tunteilla.Ja jos joka pvä painostat häntä ni ei ihme jos perääntyy.Anna sille aikaa.Kyl se ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa.

    • opixi

      Kun nyt äitinsä on ilmeisimmin vakavasti sairas... Kunnioitat edes, kun annat olla ja odottelet rauhassa.
      Minä ja kamuni ollaan yllättävän läheisiksi tultu kesän ja syksyn aikaan. Rauhassa jutellen, käyden yhdessä luontoretkillä, jne. sitten kun itse sairastuin, olikin siinä rinnalla asioissa ihan 100 prosenttisesti... Tajusin, mitä ajattelee, ettei ihan pikkuhetkeä olla, vaan pitemmälle, ja hyviä ystäviäkin vielä, että synkkaa muutenkin kuin rakkausrintamalla.
      Mies on otus, jolla jos on läheisillä ongelmia, selvittelee niitä alta pois... onhan äiti jokaiselle tärkeä. Mietippä omalle kohdalle. Voit vaikkapa kysyä kun tapaatte, miten äitinsä voi... Huomaa että olet edes kiinnostunut.
      Monesti kun miten ihminen suhtautuu toisen sukulaisiin, huomataan... en minäkään huolisi ihmistä, jolle ensin on hän, hänen ja minun jokin, jos omaiseni makaa tiputuksessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe