sinua muiden verotiedot? :)
Kiinnostaako
15
113
Vastaukset
Oikeastaan ei
- Neiti Näpsä
runontaja kirjoitti:
Paistsi artistien, Samuli Edelman 0 euroa
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa. - määmy
Neiti Näpsä kirjoitti:
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa.O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
- Peyton pleisi:.!1#%?
määmy kirjoitti:
O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
.
"Onko siellä peiton pleisi?"
har!11
.
- Ratikkakkuski(kok)
Kiinnostaa ziinä midlessä, ettäkun Rolexaneteri Stumppi tienaa enaemmän, kuin minä, vaikka olen yhtät tyhmä, kuin Stumb
Sen myöntää jopa viholliseni finAzzynero ..☆alpi- zipilä:.
.
Zipilä=Entinen miljonääri
har!111
.
- y.b off..
Ei. Kerran katottiin (en minä) naapurin verotiedot ja todettiin hänen olevan lounais-suomen varakkaimpia hemmoja. Se riitti verotietojen katsomisesta loppuiäks ;'(
- katselee
Mistä niitä katotaan? Vois tsekata ton naapurin tiedot vaikka.
Ilman muuta. Suomessa rikastuu lähinnä yrityksensä myymällä.
- Kunnon alisuoriutuja
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
. Kunnon alisuoriutuja kirjoitti:
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
.Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
- Kyllä ostaa:.
Ratikkakuski kirjoitti:
Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
.
Kolmasosa hintaan tietenkin johtuen myyjän jatkuvasta alisuoriutumisesta
Har!11
.
- määmy
Pelkästää omat
Eipä kiinnosta. Omien brutto- ja nettotulojen välinen erotus aina pistää silmään. Progressiivinen verotus on sivistysvaltion merkki, mutta aika jyrkkä se on yli 50.000 kun tienaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733