Palsta kummitteli viikonloppuna

PohPuhPih

Näin tässä seuraavan unen:

Olin Kympin Naisen kanssa rautakaupassa ja hän kasasi kannettavakseni tolkuttoman määrän tapettirullia ja ainakin viittä erilaista liisteriä. Näin voidaan kuulemma varmistaa tapetin pysyminen myös koirankopin saunan katossa kovissakin löylyissä.

Yritin kovasti katsoa miltä Kymppi näyttää kasvoiltaan, mutta se ei onnistunut mitenkään. Kun yritin oikein päästä katsomaan, Kymppi ilmoitti että meidän täytyy nyt mennä. Sauna pitää lämmittää jo tänään, koira odottaa. Tämän jälkeen Kymppi katosi horisonttiin tavattoman perspektiivivääristymän
mukanana.

Hitusen yllättyneenä kipaisin sitten perässä ja hoplaa, astuin NAL:n lutka-ansaan. Lutka-ansa muodostui maasta nousevista keihäistä ja kyltistä, missä luki "Lutka-ansa, vain käytetyille naisille". Siinähän sitten roikuin kiinni takistani parin metrin korkeudella pidellen yhtä vaalean sinertävää vinyylitapettirullaa
ja käyttäen tavattoman rahvaanomaista kieltä.

Silloin paikalle saapui Stellaria polkupyörällään. Ja sanoi että "ei siihen
kannata jäädä roikkumaan, hyppää tarakalle!" Huomautin mitä kohteliaimmin, että pyörässäsi ei ole tarakkaa ja minä pidän keihäissä roikkumisesta. Teen sitä päivättäin. Tällöin Stellaria kaivoi repustaan työkalut ja kyhäsi pyörän perään nojatuolin maitokärryjen renkailla ja laski ansan alas.

Olin juuri nousemassa kyytiin, kun paikalle saapui ansan viereen ilmestyneestä perunakellarista NAL. Hän oli tavattoman tyytyväinen saamastaan saaliista ja aikoi esitellä kellariaan. Minusta tämä oli tavattoman sopimatonta Stellariaa kohtaan ja ilmaisin halukkuuteni väkivaltaisiin toimenpiteisiin tapettirullaa heilutellen. NAL taikoi jostain käyvän moottorisahan ja sellaisen Jason-tyylisen maskin.

Olin juuri ehdottamassa Stellarialle pikaista paikalta poistumista, kun paikalle saapui horisontin täyttävä päärynä. Päärynä oli Helkan ja Femnerdin yhteinen reinkarnaatio maanpäällisen kärsimyksen jälkeen. Helkan mielestä on hyvä idea murskata naisviha kertäjytkyllä ja päärynä alkoi kaatua päällemme.
Femnerd yritti esittää vienoja vastalauseita, mutta Helkako niitä olisi kuunnellut.
NAL pääsi toki alta pois, mutta minä kompastuin siihen riivatun tapettirullaan ja Stellaria nojatuoliin. Jäimme siis musertavan päärynän alle...

Tässä vaiheessa heräsin huutaen ja huitoen.

Kuka tarvitsee Halloweeniä, kun on kerran palstakin?

12

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unet ovat totuus?

Koirankopin sauna ja NAL:rin kellari naamioinen, voi lol ja itkua...

• Hassu uni. :D

Kyllä minäkin olen itseasiassa joskus nähnyt palstaan liittyvistä asioista unta, mutta unohdan unet aina niin nopeasti herättyäni ettei mitään isompaa kokonaisuutta saa niistä hahmotettua.

Siinä mielessä kyllä totuudenmukainen uni, että kyllä minulla melko kattava työkaluarsenaali repussa kulkee mukana aina pyöräillessäni, ettei tartte ihan pikkuongelmien takia matkaa keskeyttää. Mutta maitokärryille ja nojatuoleille ei kyl riitä enää tilaa…

• Minäkin olen nähnyt Stellariasta unta. Näen koneeltani tuonne pihalle ja olit tuossa pihallani etsimässä kuumeisesti jotain.

• Odotamme

Missä on palstan virallisen unien tulkitsijan näkemys?

• virallinentulkitsija

Freudin mukaan unessa EGO:n defenssit ovat alhaalle, jolloin tiedostamaton pääsee helpommin esille, mutta symbolien muodossa. Unessa tulevat näkyviin tiedostamattomat toiveet ja pelot.
        Unien tulkinta tarkoittaa sitten näiden symbolien auki koodaamista.

Ehdotuksia:

Olitte naisen kanssa ostoksilla, eli sinulla on toive päästä suhteeseen.

"Olin Kympin Naisen kanssa rautakaupassa ja hän kasasi kannettavakseni tolkuttoman määrän tapettirullia ja ainakin viittä erilaista liisteriä. "
        Tapettirullat ovat peniksen symboli, liisteri liukastusnesteen.

"Näin voidaan kuulemma varmistaa tapetin pysyminen myös koirankopin saunan katossa kovissakin löylyissä."
        Koira on ihmisen paras ystävä, tämä tarkoittaa, että toivot, että suhteenne on täynnä ystävyyttä ja kuumaa seksiä.

NAL:n lutka-ansa symbolisoi pelkoa suhteen loppumisesta. Jäät yksin ansaan pitelemään vinyylitapettirullaa.

Stellaria saapui paikalle kuin pelastava ritari. Hänen pyörässään ei ollut satulaa. Hän kyhäsi työkaluilla sinulle tuolin.
        Stellaria symboloi miestä, jota voit panna? Symboloiko tämä siis tiedostamatonta homoseksuaalisuutta? Tai ehkä pelkoa homoseksuaalisuudesta.

Tästä seuraa rangaistus. Joudut kellariin, eli helvettiin. Ja kamppailet tapettirullalla moottorisahaa vastaan: kastraation pelko.

Päärynä on vaikea, onko se Jumala, onko sillä jotain tekemistä hedelmällisyyden ja lapsien kanssa, tai ehkä söit eilen päärynöitä?

• virallinentulkitsija kirjoitti:

Freudin mukaan unessa EGO:n defenssit ovat alhaalle, jolloin tiedostamaton pääsee helpommin esille, mutta symbolien muodossa. Unessa tulevat näkyviin tiedostamattomat toiveet ja pelot.

Ehdotuksia:

"Olin Kympin Naisen kanssa rautakaupassa ja hän kasasi kannettavakseni tolkuttoman määrän tapettirullia ja ainakin viittä erilaista liisteriä. "

"Näin voidaan kuulemma varmistaa tapetin pysyminen myös koirankopin saunan katossa kovissakin löylyissä."
        Koira on ihmisen paras ystävä, tämä tarkoittaa, että toivot, että suhteenne on täynnä ystävyyttä ja kuumaa seksiä.

NAL:n lutka-ansa symbolisoi pelkoa suhteen loppumisesta. Jäät yksin ansaan pitelemään vinyylitapettirullaa.

Stellaria saapui paikalle kuin pelastava ritari. Hänen pyörässään ei ollut satulaa. Hän kyhäsi työkaluilla sinulle tuolin.
        Stellaria symboloi miestä, jota voit panna? Symboloiko tämä siis tiedostamatonta homoseksuaalisuutta? Tai ehkä pelkoa homoseksuaalisuudesta.

Tästä seuraa rangaistus. Joudut kellariin, eli helvettiin. Ja kamppailet tapettirullalla moottorisahaa vastaan: kastraation pelko.

Päärynä on vaikea, onko se Jumala, onko sillä jotain tekemistä hedelmällisyyden ja lapsien kanssa, tai ehkä söit eilen päärynöitä?

V*tut mää mitään miestä symboloin. Ja minun pyörässäni todellakin oli tuossa unessakin se satula, ilman sitä voisikin olla ajaminen aika mielenkiintoista.

• virallinentulkitsija
        stellaria81 kirjoitti:

V*tut mää mitään miestä symboloin. Ja minun pyörässäni todellakin oli tuossa unessakin se satula, ilman sitä voisikin olla ajaminen aika mielenkiintoista.

ok muistin väärin, siinä ei ollut tarakkaa, pysyn silti tulkinnassani. Ennen parempaa ehdotusta.

• PohPuhPih
        virallinentulkitsija kirjoitti:

Ehdotuksia:

Kiitän tästä erinomaisesta tulkinnasta.

Henkilökohtaisesti minua jäi vaivaamaan koirankopin saunan symbolinen merkitys ja fallossymbolin ja hedelmällisyyden liittyminen asiayhteyteen.

Voisitko valaista meitä viisaudellasi?

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Minustakin tuntuu että vähn meni väärin. Tuossa unessa pohpuhpih ymmärtää itsekin että kympin nainen olisi hänelle liian dominoiva, laittaisi vaan loputtomiin remonttihommiin ja koirakin olisi kympille arvokkaampi, pohopuhpih olisi pelkkä hyödyke. Stellaria joka ei tartu edes lutka-ansaan olisi parempi valinta, johdattaisi tarakallaan läpi elämän karikoista ja tarjoisia työkalut ongelmien tullen niiden ratkaisemiseksi. Alitajuisesti pohpuhpih edelleenkin kuitenkin pelkää että hänen salaa toivomansa suhde stellariaan päättyy ennen kuin ehtii alkaakaan kun Helka ja Femnerd torpedoivat hänen iskuyrityksensä perusteettomilla naisvihaväittämillä.

• kiltti atm

Mitä tarkoittaa käärme, jolla on lohikäärmeen pää? Unen näki sänkyyni hyvin suostuvainen nainen ennenkuin mitään kerkesi tapahtua. Oli noin 17v.

• Kokeilin googlettaa "päärynä unessa", "päärynä unikirja", "päärynä symboliikka" mutta ei natsannut ennen kuin pääsin kiinalaiseen tapakulttuuriin, jossa päärynä = eroaminen tai enne eroamisesta.

Et suinkaan haaveile minusta ja @femnerd :ista eroamista :´(

(Henkilökohtaisesti kyllä vakavasti mietin eroa tältä palstalta, kun en taida enää kuulua kohderyhmään, mutta katsotaan nyt vielä vähän aikaa...)

• Kympin Nainen

Hehe, hauskoja juttuja. Oikea uni? Hmmm..

No, oli miten oli, eikös sitä aina sanota, että unennäkijä on se paras (ja ainoa) unen tulkki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65