Tämä on meinaan hyvä kysymys? vastata voi kummatkin sukupuolet.
Mikä se sitten saa kiinnostuksen loppumaan?
25
216
Vastaukset
- Pia Pirulainen
Kun äijällä onkin mielenkiinto alakertaan, eikä halua tutustua muuten. Jo alussa alkava painostus asioihin joita en halua, esim lapset. Äijäily eli uhoilu, esittäminen ja elvistely. Jos olen se ainoa itsetunnon nostattaja. Kuuntelemisen taidon heikkous.
- vapaallajuoksevat
Hyvän alun jälkeen sekopää spotattu.
- 3+3
Mikä on sekopäistä?
Kysyn, koska minua on nettituttu haukkunut sekopääksi 5 viikon ja yhteensä noin 16 yhdessä vietetyn tunnun perusteella.
Se oli hyvin loukkaavaa, sillä minusta on tuntemani ihmiset sanoneet täysin päinvastaista. Olen kuulemma harvinaisen oikeudenmukainen, luotettava ja rehellinen ihminen.
Kun nainen huomaa ettei miehellä olekkaan aikaisempaa kokemusta naisista.
- 1122
Oletko nainen?
- kainovienomaria
jos puuttuu, status, raha ja iso penis, kiinnostus lopahtaa.
- 2+4
Naisen passiivisuus.
- Seppo77
Kyllä se tuppaa olemaan se, kun nainen täyttää 16 vuotta. Se nuoruuden hehku vain hiipuu.
- fddfdgjjj
Kiinnostus alkaa loppua kun nainen ei tule vastaan. Jos itse olen kiinnostunut ja yritän keskustella ja tutustua toiseen, mutta toinen tuntuu jotenkin kaukaiselta tai ei pahemmin juttele ja kerro itsestään tai mistään, niin kiinnostus alkaa laskea. Siinä sitä tajuaa, ettei kiinnostus riitä hänellä, eikä itsekään siinä vaiheessa enää ole kiinnostunut. Jos nainen juttelee ja kertoo itsestään ja elämästään, eli molemmat keskustelevat keskenään, niin sitten kiinnostus lisääntyy. Puhumalla se kuitenkin tapahtuu. Jos ei ole juttua tai juttelun kautta on selvinnyt, ettei ole mitään yhteistä eikä mitään keskinäistä kemiaa, niin eipä se ole ihmekään että into laantuu. Ei sitä väkisellä voi olla kiinnostunut.
- nainen39v .
Tylsät jutut
Huumorintajuttomuus
Mielikuvituksen puute - eli mitä tehdään yhdessä. Itse haluisin että joku veis mut lintsille.- funnymann
Miksi miehen pitäisi olla joku sun viihdyttäjäsi? Yritätkö itse olla mielenkiintoinen ja hauska jutuiltasi treffeillä? Jos et, niin et voi sitä toisltakaan vaatia.
- kookookaijakoo
funnymann kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla joku sun viihdyttäjäsi? Yritätkö itse olla mielenkiintoinen ja hauska jutuiltasi treffeillä? Jos et, niin et voi sitä toisltakaan vaatia.
Etkö ymmärrä...naisille on aina tarjolla sata miestä ja ne jotka eivät viihdytä...vaihdetaan toiseen. Minä voin olla millainen vaan koska loppupelissä minä naisena sen miehen valitsen!!!
- Naisellinen nainen
funnymann kirjoitti:
Viihdyttäminen on miehen tehtävä.
- Olgatoppi
ehkei toine ole enää niin mielenkiintone ko arki alkaa. Ollaa töis ja ja hodetaa omii rutiineitamme. Eikä enää huvita hoitaa ulkonäköönsä, ko on toisensa jo nähny kaiken näkösenä.
No ainakin semmoinen tietynlainen itsekeskeisyys, kuten että mies ei lainkaan kuuntele minun mielipiteitäni eikä suostu kompromisseihin ajanviettotavoista, vaan kaiken pitää mennä täsmälleen hänen oman mielensä mukaan.
Tietysti jos sattuisin olemaan mieheen korviani myöten ihastunut, niin en välttämättä tuommoisia asioita edes huomaisi, mutta jos mies nyt ei muutenkaan ole mikään erityisen miellyttävä niin silloin tuommoinen rassaa ja isosti.- Sinkku M 81
Jos nyt ei puhuta mistään 1. treffien haparoivasti tutustumisesta jossa törmää niihin todella isoihin asioihin joidenka takia se oma kiinnostus toista kohtaan lakkaa välittömästi niin itse voisin listata seuraavat asiat jotka saavat minun kiinnostukseni naista kohtaan laskemaan huomattavasti:
- Naisen tinkimättömyys omista menoistaan ja heikko kyky tehdä kompromisseja
- Liiallinen nirsous, niin ruuan kuin vaikka koulutuksen suhteen
- Liian "kiireellinen" elämä, eikä kykene järjestämään aikaa kovinkaan usein "meille"
- Nainen ei osoita kauheasti kiinnostusta minua kohtaan vaikka oltaisiin tapailtu jo useammankin kerran
- Nainen ei tykkää liiallisesta "hempeilystä" tai läheisyydestä, kädestä kiinni pitäminen julkisella paikalla ei onnistu
- Nainen ei suostu mihinkään ex-tempore juttuun vaan kaikki pitää suunnitella
- Viihtyy liian paljon kotona tai ei viihdy siellä lainkaan, ne ääripäät siis
- Kontrolloi liikaa minun menojani
- Arvostelee liikaa minua tai ihan vain noin yleensäkin näkee aina vain ne negatiiviset puolet
- Keskustellessa ei osaa kauheana antaa mitään uutta keskusteltavaa tai edes ottaa kantaa asiaan
- Naisen elämä pyörii liikaa jonkin tietyn asian ympärillä ja se kontrolloi hänen elämäänsä liikaa, kuten vaikkapa 6 kertaa viikossa kuntosalille, koira jne.- Leave it be
^
I
Fiksun kanssa samaa mieltä.
- mieghellä
painostus
- Hämärän rajoilta
Naisten kiinnostuksen minuun tappaa aina se, jos he saavat selville koko totuuden minusta. Olen nyt muutaman päivän ajan keskustellut tuntikausia netissä kauniin, älykkään oloisen ja musikaalisen, vähän alakulttuurihenkisen parikymppisen naisen kanssa, ja jopa kaltaiseni perspurilainen pystyy näkemään keskustelun nyansseista, että hän nauttii ajatustenvaihdostamme ja tahtoo tutustua paremmin. (Tunne on molemminpuolinen, vaikka hän onkin niin selkeästi "out of my league" kuin joku voi olla.)
Olen ollut keskustelussa rehellinen; kirjoittanut aina niin kuin ajattelen sen sijaan, että laskelmoisin, mikä tekee parhaan vaikutuksen. Tältäkin osin asiat olisivat siis mallillaan... mutta hän ei ole vielä nähnyt kuvaani eikä tiedä minun olevan seksuaalisesti kokematon ja työelämästä syrjäytynyt peräkammarinpoika.
Joskus harmittaa se, miten erilaisissa olosuhteissa aivoni ja luonteeni kenties pystyisivät tekemään kauniita asioita, kun tässä kehossa ja sosiaalisessa ympäristössä hyvät ominaisuuteni menevät täysin hukkaan.- Hämärän rajoilta
Eilen hän soitti minulle. Olen maailman huonoin ihminen puhumaan puhelimessa kenenkään kanssa. Kirjoittaminen on luontevin itseilmaisumuotoni, vahvuuteni ovat hitaassa ja hiotussa viestinnässä; enemmän improvisointiin perustuvassa puhetilanteessa tuntuu, että ainakin 80 % kaikesta oivaltavuudestani on välittömästi tiessään ja kommunikointini on väkinäistä selviytymistaistelua.
Vasta jälkeenpäin huomasimme, että olimme puhuneet yli kolme tuntia.
Lopputuloksena oli, että puhelun jälkeen hän vaikuttaa olevan minusta vielä reilusti kiinnostuneempi kuin ennen sitä.
Olen imarreltu mutta samalla hyvin ymmälläni. - onnea onnistumiseen
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Eilen hän soitti minulle. Olen maailman huonoin ihminen puhumaan puhelimessa kenenkään kanssa. Kirjoittaminen on luontevin itseilmaisumuotoni, vahvuuteni ovat hitaassa ja hiotussa viestinnässä; enemmän improvisointiin perustuvassa puhetilanteessa tuntuu, että ainakin 80 % kaikesta oivaltavuudestani on välittömästi tiessään ja kommunikointini on väkinäistä selviytymistaistelua.
Lopputuloksena oli, että puhelun jälkeen hän vaikuttaa olevan minusta vielä reilusti kiinnostuneempi kuin ennen sitä.
Olen imarreltu mutta samalla hyvin ymmälläni.Nyt muutat hemmettiin sieltä peräkammarista. Siitä on tullut sinun vankila.
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Olen imarreltu mutta samalla hyvin ymmälläni.Ei sinun meille tarvitse todistella ylempitasoisuutta - me tiedämme jo. Ilmiselvästikään et ole edes maailman huonoin ihminen puhumaan puhelimessa kenenkään kanssa. Minäkin olen nettitreffinaisen kanssa puhunut puhelimessa joskus nuorena opiskelijana, ja se oli kiusaantunutta hiljaisuutta, joka loppui 15 minuutin jälkeen. Seuraavan kerran kun näimme, nainen kertoi valinneensa jonkun toisen.
- 1+1
- kun huomaa miehen yksisilmäisyyden/ mustavalkoisuuden
- kun mies sanoo ettei osaa lukea naisen ajatuksia, eikä itse tuo esiin omia mielipiteitään selvästi, vaan olettaa naisen osaavat lukea ajatuksia
- epärehellisyys
- joustamattomuus
- perusteeton haukkuminen
- asioiden olettaminen
- epäily
- haluaa nopeasti seksiä
- ei ymmärrä, että voi olla alkuun kaveri ja katsoa johtaako juttu mihinkään
- äkkipikäisuus, jonka jälkeen mies katkaisee täysin yhteyden. Osoittaa miehen olevan jollakin tapaa epävakaa.
- ei ymmärrä kuin omaa napaansa, tai ymmärtäää tahallaan väärin, eikä yritä edes ymmärtää kysymällä ja selvittämällä - Ex PUA
Käytä PUA-ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678