nyt see Nivanpää on poistanut

Elina H.

Oman keskustelusivunsa niin siitä tiiät ettö
ä hällä on toinen jos ei eilenkään päästänyt sua sisään kun kävit Torniosta saakka siellä että olisi jo aika tulla mun luo.

62

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+17

      Mitä tämä on tämä?

      • KXA

        No tätä tätä se on on mitä mitä et et ymmärrä ymärrä


      • oli mikä oli?

        aaivvann sama poistakkoon mokomakin. pois vaan kaikki tuhmuus ja kirrous. huis vittuunja kuuseen siittä siittämästä enempää tyhymyykkijä.


    • Elina H.

      Oli se vielä tuolla alla se Hei en vaan innoissani huomannut tai sitten se oli välillä pois en tiiä eikä kiinnosta.

    • nivanpään tyttö..

      Elina H lopeta,ei se sinua meinannut se ilmoitus,heitä höpöttämästä!!Nyt kulta on tulossa pelloon ja saima eilisen käsiteltyä,en tiedä oliko sinun tykönä yötä,Kerrohan missä oli tatuointi,varmaan näit sen jos oli.En suutu sinulle onhan siinä miestä meille molemille jos haluut?

      • Elina H.

        Mun luonahan poika on kaikki vappajat käytetään vappaikakin kunnolla hyväksemme sitä en tiedä miten teillä menee kun et ollut eilenkään päästänyt sisään vaikka toinenTorniosta saakka ajoi töidenjälkeen tänne saakka oli tulossa sun luo, en olisi kyllä voinut itse tehdä tuollaista temppua on kumma jos on antanut anteeksi sinulle ehkä se sitten sua rakastaa paljon.


      • nivanpään tyttö..
        Elina H. kirjoitti:

        Mun luonahan poika on kaikki vappajat käytetään vappaikakin kunnolla hyväksemme sitä en tiedä miten teillä menee kun et ollut eilenkään päästänyt sisään vaikka toinenTorniosta saakka ajoi töidenjälkeen tänne saakka oli tulossa sun luo, en olisi kyllä voinut itse tehdä tuollaista temppua on kumma jos on antanut anteeksi sinulle ehkä se sitten sua rakastaa paljon.

        Olin töissä,eikä ilmoittanut koska tulee,senhän tiesi koska tulen töistä:) e vastannu pidetäänkö yhessä vai tapellanko kullastani,et suinkhaan ole paksuna sille?


      • Elina H.
        nivanpään tyttö.. kirjoitti:

        Olin töissä,eikä ilmoittanut koska tulee,senhän tiesi koska tulen töistä:) e vastannu pidetäänkö yhessä vai tapellanko kullastani,et suinkhaan ole paksuna sille?

        Jaa enpäs vielä ole ihan varma josko olisi alkanut odotteleen täytyy tehdä huomenna raskaustesti, mitä sanot että ei ilmoittanut siinähän se lukee sun sivullas, oli tullut Oulusta ja lähti ajaan Pelloon sun luo, mua kyllä joku jätkä höynäs ku kirjoitti muka vilkkuautomiehenä että tulee tänne ja minä kävelin edstakaisin ja odottelin häntä, sen petkuttajan jos saan kiinni niin katotaan mitä käy.


    • Elina H.

      Mitäs tykkäisit Nivanpään tyttö jos paljastan sen sun nykyisen hellus nimen tässä kaikille .

      • Maisu X

        Kerro kerro minua kiinnostais jos tyttö petkuttaa kaveriaan ois hyvä tietää hänenkin.


      • Eeva-Liina
        Maisu X kirjoitti:

        Kerro kerro minua kiinnostais jos tyttö petkuttaa kaveriaan ois hyvä tietää hänenkin.

        Onko sillä tosiaan kaksi poikakaveria ei ois uskonut mutta eihän sitä kaikista tiedä noin niin kuin päältäpäin katsottuna.


    • KXM

      Enpä tiiä mitä tinkaatte Kyllä Ellu tietää nää asiat, varasin muuten parturiajan huomiseksi ko tukka on jo kohta puliselässä ei oikeen sovi näissä hommissa olla sen näköinen, täytyy siitä ainakin kymmenen settiä lyhenttää.

    • nivanpään tyttö..

      Paljastahan vain Elina H,haluan itsekkin tietää missä mennään tässä kylässä,sinun vilukku auto saatta olla se sininen joka päivällä oli luonasi ja laukko alasti autoon,vai näinkö väärin,huh kauheeta

    • Elina H.

      Eikä oo laukkonu kukaan alasti jokohan kerron sun pellon kaveris nimen, onko Tornion mies nyt sun luonas sitten.

    • Kari J.

      No miten on Nivanpään tyttö kestääkö Elinan kertoa nimi jos kerran tietää,mutta jos olet uskollinen niin ethän sitä pekää koska silloin ei ole ketään.

      • Elina H.

        Siinä näätte ei uskalla luvata kertoa nimeä koska hällä on täällä toinen mies pettää Tornion poikaa minkä ehtii.


    • K X M

      Mitä te sitä minun kultaani kiusaatte siinä onkin sellanen tyttö että menkääpä sanomaan naamneteen niin sieltä saattaapi tulla neniin on muuten iloinen ja hyvää seuraa mutta löytyy tulta ja tappuraa jos kohdellaan väärin.

    • Elina H.

      Otappas asioista selvää onminusta surullista kun pettää sinua ja sinä voisit olla mun kaa ja minähän en petä se on varma, näithän että ei tohtinut luvata kirjoittaa sen ukon nimeä tänne kenen kaa pelehtii sun selkäs takana, mua ottaa ainakin päähän tollanen.

      • myös petetty yksilö

        Heittäkää ihmishyvät julkisesti höpisemästä, teitähän nauraa kohta mettänporokki:)
        Näköjään kirjoittelette keskenänne, joten tässäpä ystävän neuvo, kirjoitelkaa sähköpostilla, niin ainakin yksityisyys säilyy. Onnea kaikille:).)


      • Yksi meistä
        myös petetty yksilö kirjoitti:

        Heittäkää ihmishyvät julkisesti höpisemästä, teitähän nauraa kohta mettänporokki:)
        Näköjään kirjoittelette keskenänne, joten tässäpä ystävän neuvo, kirjoitelkaa sähköpostilla, niin ainakin yksityisyys säilyy. Onnea kaikille:).)

        Mitäs sinä poro sekaannut toisten asioihin me käsitellään tmä asia loppuun tällä palstalla koska eivät kaikki tiedä toisten puhelin-numeroita eikä mitään FB osoitteitakaan, joten lue sinä vaan akuankkaa ja istu VC,ssä niin saat päivän kulumaan rattoisasti,ärsyttäviä tollaset ku sekaantuu muiden asioihin tääkin on sentään tärkeä asia.


      • yksi meistä
        Yksi meistä kirjoitti:

        Mitäs sinä poro sekaannut toisten asioihin me käsitellään tmä asia loppuun tällä palstalla koska eivät kaikki tiedä toisten puhelin-numeroita eikä mitään FB osoitteitakaan, joten lue sinä vaan akuankkaa ja istu VC,ssä niin saat päivän kulumaan rattoisasti,ärsyttäviä tollaset ku sekaantuu muiden asioihin tääkin on sentään tärkeä asia.

        Valitettavasti en voi auttaa Sinua, mutta hae apua jostain muualta!


      • sekaantujalle ö
        yksi meistä kirjoitti:

        Valitettavasti en voi auttaa Sinua, mutta hae apua jostain muualta!

        kuka sie muka olet oleekos se poro joka kyttää muiden asioita ja kirjoituksia, meitä on moneen junaan.


      • Elina H.
        sekaantujalle ö kirjoitti:

        kuka sie muka olet oleekos se poro joka kyttää muiden asioita ja kirjoituksia, meitä on moneen junaan.

        Se Nivanpään tyttö ei näköjään enää tohdi kirjoittaa mitään jotta ei panokaveri paljastuisi.


    • Olli ihmeissään

      Se vain katosi kummasti nivanpään tyttö mikähän sille tuli olkohan tosi tuo Elinan viesti sittenkin.

    • Elina H.

      Ei se niva oo koneella ku on sen Pellon ukon kaa iltakävelyllä satuin näkeen ne tuolla ku käytiin ajelullu jo oli niin rakastunut pari jälleen.

    • K X M

      No en tiä sitte ennää mistään mithään ei tiä ketä uskoa ko ei ellu hellukaan enää ilmoita mittään niin pysyn Torniossa.

    • Topi -

      Todennäköisesti tämä Nivanpääntyttö valitsi tämän pellolaisen miehen itselleen koska ei enää ole kirjoittanut lainkaan.

    • Elina H.

      No jopas sitä muka ollaan se kuiten kaipaa mua tää K man nimimerkki johan mä oon nähny kuinka se mua kattoo ja ihailee ei vaan tohdi julkisesti sitä ilmoittaa me kyllä mennään vielä yhteen otan vaikka väkisin,

    • CJenna

      Tais tulla kissateistelu tuota kaverista saas nähdä kuin käy.

    • nivanpään tyttö..

      Tule Elina H illalla karaokeen hotelliin,niin nähdään saakko kultani.älä ota sitä tappelija akkaa matkhaan

    • Jenna H.

      Taijetaankin tulla sinne CJennan kaa hiukan katteleen miten laulelet ja mitä tää sun hellus sanoo asioista.

    • Ykska lukija

      No tytöt miten se karaokeilta sitten mani loppujenlopuksi?

    • Asiakkaana

      Näytti sielä olevan aikanen kisutappelu en tiä olikko ne juuri nämä kyseiset naiset jokka otit yhteen sielä tukat pölis ja naarmuja tuli.

    • Lila Lila

      Eipähän tohi kumpikaan kirjoittaa ottivatko yhteen ja miten kävi, hiljaista on.

    • nokosto

      Eikö sitä kukhaan hoitoon vie,naapurit kohta hermostuu

      • mene takas nukkuun

        No nyt putosin kärryiltä, mitähän oikein meinaat vai kirjoititkos väärälle sivulle.


    • nokosto

      Sitä hurjaa tappelijaa kuka terrosisoinu koko meän kylää monta kuukautta,onkohan lapset otettu pois kun ei ole näkyny moneen viikkoon

    • nivanpään tyttö..

      En ollut karaokessa eilen enkä lauantaia.Mutta kuulin että elina H oli riehunut hotellissa kun tare ei päässy sisään ja soikassa joku pikkujoulu ryhmä mesunnu,että kulta joutu vilkku autolla käymään siellä.Kukas se on se sininen paku jossa on vilkut katolla nostaa kättä ja flrttailee kaupalla.

      • K X M

        No niitä on kaiken-näköisiä tolpuuseja, onko se joku työauto ja ukko ajelee sillä omia ajojaan, äläpäs ala sitä katteleen minähän tulen mustasukkaiseksi tai tulin jo, pidä minut mielessäs kuten minä sinut aina.


      • K X M
        K X M kirjoitti:

        No niitä on kaiken-näköisiä tolpuuseja, onko se joku työauto ja ukko ajelee sillä omia ajojaan, äläpäs ala sitä katteleen minähän tulen mustasukkaiseksi tai tulin jo, pidä minut mielessäs kuten minä sinut aina.

        No Elina oli vauhissa ja oli hillittävä käytöstä vietti yön rauhallisissa olosuhteissa, mutta mikäs se sinua siinä sinisessä työautossa kiinnostaa pitäisköhän tarkistaa tiedot, mutta äläpäs ala mukaan flirttiin taikka tulen vahtiin kaupalle mitä oikeen touhuat siellä, mullahan on laaja toiminta-alue.


      • nivanpään tyttö..
        K X M kirjoitti:

        No Elina oli vauhissa ja oli hillittävä käytöstä vietti yön rauhallisissa olosuhteissa, mutta mikäs se sinua siinä sinisessä työautossa kiinnostaa pitäisköhän tarkistaa tiedot, mutta äläpäs ala mukaan flirttiin taikka tulen vahtiin kaupalle mitä oikeen touhuat siellä, mullahan on laaja toiminta-alue.

        Menen omalle sivulle kirjoitteleen,en tuon harakan sivuilla enään pyöri


    • Elina H.

      Mua otti päähän ku se nivanpään neiti ei tullukkaan niin piti hiukan laitta vauteja mut ei ois tarvinnu Rovaniemelle viiä.

    • Elina H.

      Oli arka ku ei tullu vaikka lupas helppohan se on ku vilkkuautomies on hänen puolellaan, mutta mä kyllä sen pojan vielä jotenkin saan, oli muuten kymä nukkua Rovaniemen yksiössä.

      • Esa X

        Ne onkin sellasia yksiöitä että ei juuri tuhlata lämmitykseen ja kukaan ei pääse sisään kun on kalterit lasissa, saithan kuitenkin sen tuuman vahvuisen joustinpatja vai olikkos rivissä nukkumassa.


    • Elina H.

      Nivanpää on jälleen pellon pöllön kaa siellä hommissa sininen paku seisoo parkis ja pöllöllä seisoo järki ja kikki.

    • Elina H.

      Ai onks se äijä vielä ukkomieskin miten se nyt köy Nivanpään hempukalle ku tää hänen eukkokin sai tietää asiasta.

    • Elina H.

      On se tosi ihanaa kun toi Tornion jäppinen kulkee täällä mun luona paneen kunnolla, meni nytteki 10 kertaa ihan keveesti, on se hyvä paneen.

    • nivanpään tyttö..

      Siinäs pidä sitten se peto,kultani sanoikin että torniosta elinan tykönä käy joku mies joka kestää,mutta saattanut käydäkkin kulta sinun luona kun eilen oli reisussa puoli päivää ja oli väsynyt kun tuli kämpille.Kerrohan missä on tatuointi ja minkälainen voin sitten olla varma että oli sinun luona.Pakko sinun nähä se koska se on sen ylä puolella,mutta jos olet sokea niin käsitän ettet tiedä.Sitten uskon kun kerrot tatuoinnista,saat pitää sen omanasi sitten:))?

    • Elina H.

      En mä mitään tatuointii oo nähny hällä missään, eikä oo ollu aikaa katella sellasii.

    • nivanpään tyttö..

      Älähän enää sekoile,kyllähän sellaisen finiksen huomaa jos näköä on,vai olekko aivan takaa päin oleva nainen.Hui kauheeta en usko että kulta sellaisen kans on joka ei muista mitään vaikka tunnettakin,tai mistä sen saattaa tietää jos se rypsi porsaasta tykkää joka huumatussa tilassa ei tiedä mitä tekee jos harvoin saa sitä edes:)) Huomenna töihin meno kaupalle,siellä on ainaskin joulu mieltä kun katselee välistä valoja:))

    • Elina H.

      Mitä se muuan Bartsi musta kirjoittelee en kai mä sellasii jätkii tänne huoli jotka ei jaksa kunnolla panna, Tornion poika se pamputteli 11 kertaa yhtäkyyttiä eikä pitänyt minään, mulla tuli hiukan paikat helliks vaikee istuu.

    • Elina H.

      Ai onko tosi että mun kaima Nivanpäästä on tollanen varas tosiaan, vai onks noi jonkun toisen kirjoittamia juttuja tulla hänen sivuillaan.

    • närkin tyttö...

      En ole varas,kuka hullu se nyt työpaikan menettäis,en tiedä kuka nimimerkilläni kirjoittelee ja mihn jumalattomaan paikkaan muka menossa juhliin välikylään,olis edes väliliha juhlat ennemmin.Kuulema kolari ajettu joskus sitten lastenrattaitten päälle joku humalassa varmaan ajanu kun ei poliisille imoitettu siellä välikylässä:))

      • .--,

        No nii tuli oikeaa asiaa, hyvä.


    • Ei vainkaan

      Ei nuita kirjoituksia kukaan uskonutkaan sinun kirjoittamiksi, ainakaan täyspäiset, oliskohan tämä toinen Elina kirjoitellut sinun nimimerkilläsi.

    • Elina H.

      Mä en oo mitään kirjoitellu muiden nimimerkillä, varmaankin on Nivanpää ollut humalassa ja kirjoitellut omiaan ja varmaan ne toisetkin tietää mitä on aiemmin tehnyt.

    • Elina H.

      Jopas sai jälleen kunnolla munaa suuhun ja tietysti paljon sinne himokkaaseen reikään kun oli tää Tornion panomies mun luna viikonlopun.

    • saippuaoopperaaaa

      loppuuko tää kauniit ja rohkeat tai salatut elimet ikinä vai jaksattako vielä 100 tuotantokautta???

      • Elina H.

        Ai sä aloit siis jatkaan mun sivuani no voinhan mä aina sulle jotain ilmoitella, ei tosiaan oo nyt tullut mitään laitettua, ookko sä jokin vanhapoika koska oot noin kiinnostunut meijän asioista.


    • Elina H.

      Kyllä sä vanhapoika toki voisit myökin kirjoitella minulle, tiedän jotta sulla ois kovat halut meikäläistä kohtaan.

    • 11333

      rumaa sanankäyttöä????

    • Janneelin

      Vieläkhään se elina vaikuttaa nivanpäässä,olisin tullu käymään torniosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe