Hei, osaatteko kertoa onko esim. aamupaastosta hyötyä rasvapoltossa? Ajan takaa sitä, että aamulla ruoka maistuu harvoin siihen aikaan aamusta kun pitäisi syödä. Niin pohdin, onko tästä laihdutuksen kannalta hyötyä vai haittaa? Se että jätän aamupalan väliin, ei aiheuta minulle mitäön ahmimisongelmia illalla, lounas on se mikä vaikuttaa.
Vastaukset 3
- PersRaineri
Miksi turhaan katkaisisit rasvanpolton jos ei ole edes nälkä? Ei ole olemassa mitään kellonaikaa jolloin pitäisi syödä, vaan kyllä sen elimistö sitten kertoo, kun on sen aika.
- cuba libre
Mitä isommilla vajeilla menee, sitä enempi muu kroppa kärsii.Ainoastaan vajeen kokonaismäärä ratkaisee rasvanpolton määrän.
Yleensä aamiaista suositellaan, mutta voi sen poiskin jättää. Jos jättää aamiaisen pois, luonnollisesti aamupäivän kulutus voi hieman laskea. - 12+4
Jostain joskus luin, että yleensä lihavat jättävät aamupalan pois ja laihat sen syövät. Siksi minä olen opetellut sen aamupalan syömään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151036En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
- 69662
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24660Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36545- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 42474
- 40467