mitä tämä merkitsee

painoonsa kyllästyny

juuri kun olin päässyt siihen 65kg, ja jatkoin samalla tavalla niin äkkiä painoni nousi 67kg. vaikka söin edelleen terveellisesti ja en pistänyt mitään herkkua suuhuni. sitten halusin nuo 2kiloa mitkä tuli nopesti pois niin vähensin ruokani 3. ateriaa päivässä ja en myöskään ole syönyt mitään kiellettyä. eilen kävin uimassa 45min js tänään oli kuntonyrkkeilytuntini, mutta paino vaan pysyy 67kg. MIKSI ?!

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikuntaa

1-4 kilon heitytely on tosi normaalia, koska nestettä ja kuonaaineita on kehossa aina eri verran, kun painoa mitataan. Sanoit että olet ollut kuntonyrkkeilyssä, jos harrastat sitä tai/ja muuta lihaksia kasvattavaa kuntoilua, niin läski kehossa muuttuu aika nopeasti lihakseksi ja paino voikin nousta, vaikka rasvaa palaakin. Jatka vain kuule samaan malliin, paino ei ole se mitä kannattaa katsoa varsinkaan näin alkuvaiheessa, vaan se että jatkat hyviä elämäntapoja ja otat itsestäsi kuvia aina muutaman viikon välein. Lopulta kun aikaa on kulunut pari-kolme kuukautta niin huomaat viimeistään että kaikki työsi kyllä on tuottanut tulosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    5. 39
      608
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36