Moi !
Olen 19.vuotias (maaliskuussa kyllä 20.v) Nuori tyttö. Opiskelen tällä hetkellä kokiksi ja etsin itselleni kesäksi 2015(eli n.3kk max) ajalle Au pair perhettä. Maalla ei ole väljä eikä sillä minkä ikäsiä lapset ovat mutta mieluiten (4.v--> ylöspäin). Eläimet ei ole ongelma enkä ole millekkään allerginen :) Siivous ja ruoan laitto sujuu ongelmitta. Ajokorttia ei viellä ole mutta olen suorittamassa sitä eli kesällä 2015 ajokortti on ! Enkä tupakoi.
Olen todella ahkera,sosiaalinen ja aina valmis oppimaan uutta.
En ole mikään 10 opiskelija englannissa mutta tahdon voimaa löytyy ja haluun todella oppia englaninkielen, keskustelemaan kyllä pystyn ja perus asioita englanniksi tietty. Olen ollut vuoden Englanninkielisessä teatteri kerhossa missä opin todella paljon.
Olen urheilullinen ja itse harrastan tällä hetkellä sählyä.
Jos kiinostuitte tai haluutte kysyy lisää niin ottakaa ihmeessä yhteyttä!
Sähköposti: [email protected]
Thank You !
Au Pair kesäksi 2015 !!
jenni95^^*
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362689- 141466
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361073Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k21050- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784- 46778