Groupon diili varoitus

ei koskaan enää

On huijattu olo :/ Kävin Helsingissä Estetian botuliinihoidossa jossa yhden alueen hoitoa markkinoitiin halvalla. No halvalla ei saa hyvää,ainakaan asiakaspalvelua. Alue muuttuikin paikanpäälle saapuessani yhdeksi pistokseksi ! Luulin että otsani hoidetaan kuntoon, mutta sainkin hätäisesti tökätyn yhden (1!) piikin kulmakarvojeni väliin. Kun ihmettelin että yksikö vain, sain vastaani puhetulvan ja tuputuksen lisäpiikeistä normaalihintaan. Piikittäjä (tukeva tumma vanhempi nainen) muuttui todella töykeäksi ja suorastaan heitti minut ulos. Piikityksen johdosta kulmakarvani ovat lysähtäneet sisänurkasta lähes sentillä ja olen jatkuvasti vihaisen ja väsyneen näköinen. Otsa on samoilla vanhoilla rypyillä.

15

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahat pois

      Töykee paikka. Piikki ja ulos :/

    • Tuksuturpa

      Sama nainen pilasi Tukiaisen huulet nakkimakkaroiksi

    • Ei noin nääs

      Se kulmakarvojen välinen kohta tarvitsee viisi pistosta jotta oikenee! Näin selitti minulle sairaanhoitaja joka teki tuon hoidon (tosin Tampereella), näytti miten lihakset toimivat ja missä sijaitsevat. Ja toimi.

    • Sitä rataa!

      Just...

    • yksi huijatuista

      Tämän ketjun kun olisi huomannut aiemmin :/

    • Pöyristyttävää kirjoitusta Estetian sairaanhoitajan työstä. En usko sanaakaan, että näin on tapahtunut ikinä AP:lle! Sairaanhoitaja on erittäin mukava, ammattitaitoinen ja hoitaa työnsä niin hyvin,ettei minun kasvojani muut edes pistele.
      Onko AP ajatellut ollenkaan, ettei tuollaista satuilua kukaan usko, jos olet halunnut koko otsan botox hoidon?.
      Itse olen käynyt Estetialla työssä olevan sairaanhoitajan asiakkaana vuosia ja koskaan en allekirjoita väittämääsi hänestä, hän on ystävällinen, hyvin kohtelias ja ei todellakaan heitä ketään ulos!!
      Kai olet käynyt jo kontrolli ajalla ja sanonut asiasta face to face hoitajalle, ettet ole tyytyväinen? Kontrolli ajallahan sitten katsotaan,kuinka pistos/pistokset ovat auttaneet, siihen samaan hintaanhan se kuuluu,minkä ensimmäisellä kerralla maksoit! Siitäkin saat tiedon aivan varmasti käyntisi yhteydessä.
      Ja mitä tulee Tukiaisen huulien ulkonäköön,se on asiakkaan oma tahto saada juuri sellaiset huulet millaisista itse pitää. Ei mitään tekemistä silläkään asialla Estetian sairaanhoitajan ammattitaidolla. Ne on makuasioita,millaiset huulet haluaa ja työntekijäthän sitten kunnioittavat asiakkaan toiveita, eivätkä suinkaan pilaa mitään.

      • omatahto2

        buahahahhahahaaa


    • trolli1

      Nimimerkkisi, EI ENÄÄ KOSKAAN, takana olet kuin vessan seinän kirjoitus yhtä paljon painoarvoa = 0 vain raukka piiloutuu anonyymiksi.
      Kun se mitä olet, on sopusoinnussa sen kanssa mitä sanot, sinusta tulee uskottava. Voima nousee totuudesta, voimattomuus valheesta.

      • ammattilainen2

        Uskon että aika harva haluaa kirjoittaa omalla nimellään, ja kuuluttaa kaikille että on ottanut Botoxia naamaansa. Aloittajan kirjoitus on täysin uskottava. Kun tuon sairaanhoitajan esiintymistä katsoi aikoinaan eräässä tv sarjassa niin itse en IKINÄ menisi hänelle asiakkaaksi. Teki itselleen tosi huonoa mainosta ja sitten vielä ne Tukiaisen huulet. Aivan kammottavaa jälkeä.


      • wannabenurse
        ammattilainen2 kirjoitti:

        Uskon että aika harva haluaa kirjoittaa omalla nimellään, ja kuuluttaa kaikille että on ottanut Botoxia naamaansa. Aloittajan kirjoitus on täysin uskottava. Kun tuon sairaanhoitajan esiintymistä katsoi aikoinaan eräässä tv sarjassa niin itse en IKINÄ menisi hänelle asiakkaaksi. Teki itselleen tosi huonoa mainosta ja sitten vielä ne Tukiaisen huulet. Aivan kammottavaa jälkeä.

        Katselin samaa sarjaa äskettäin telkkarista uusintana ja siinä oli se Riitta "stylisti" joka nyt on avannut oman klinikan ja myy ihan uutta kirurgista hoitoa nimeltä MASTOPLEXIA????


    • käyty

      En tiedä mikä tuossa firmassa on vikana, mutta olipa outo tunnelma. Hoito ihan ok.

    • zuski1

      Ja nyt tämä sama sairaanhoitaja piikittää Lookissa.

      • Tuuliviiri?

        Ai? Sieltähän se lähti ovet Paukkunen juuri joku aika takaperin...


      • en luottais
        Tuuliviiri? kirjoitti:

        Ai? Sieltähän se lähti ovet Paukkunen juuri joku aika takaperin...

        Erikoinen persoona. Esittää maireaa ja hengellistä.


      • melissah1
        en luottais kirjoitti:

        Erikoinen persoona. Esittää maireaa ja hengellistä.

        Olin varaamassa Lookiin aikaa botoxiin, mutta yllätyin kun kuulinkin että siellä on taas Susanna pistämässä. Edellinen sairaanhoitaja lähtenyt sieltä kuulemma muualle...? En pidä Susannasta,mielestäni käytös epäammattimaista jotenka varasin ajan toiselle klinikalle. Kalliimmaksi tuli mutta ei voi mitään


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe