Aloitin seurustelun avomieheni kanssa 2012 ja kihloihin menimme helmikuussa 2013. Samana vuonna ostimme omakotitalon. Olemme molemmat töissä (mies vakituisessa, minä määräaikaisessa). Olen tässä jo pitkään miettinyt lapsen hankkimista. Menemme naimisiin ensi vuonna, mutta onko kaiken mentävä ns.vanhan kaavan mukaan? Ikää meillä molemmilla on jo yli 30-vuotta. Tiedän, että lapsi tuo mukanaan vastuuta, mutta rakastan lapsia. Minua myös mietityttää se, että kun vanhempani yrittivät minua 6 vuotta, niin voinko kärsiä mahdollisesti lapsettomuudesta?
Avoliitto ja perheen perustaminen
Minä sinuavaan
1
187
Vastaukset
- piparminttuli
Jos sinua huolettaa se tuletko raskaaksi, niin varaa aika lääkäriin tarkastusta varten. Sittenhän se selviää. Teillä tuntuu olevan suhde onnellinen ja vakaalla pohjalla.
Onnea tulviin häihin ja niiden suunnitteluun. Älä murehdi etukäteen, vaan vasta jos on aihetta kun käyt lääkärillä.
Hei. Ainakin sinä tiedät että olet todella toivottu lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211