eroon leivästä

mussuttaja...

Olen siis älytön leivän syöjä useempi viipale menee päivässä lisukkeineen oisko hyviä neuvoja miten pääsis leivästä eroon tai ainakin vähentää.Kauppaan kun menen niin leipähylly vetää puoleensa kuin magneetti...

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipähullu

      Juustoleivät,namnam :) Itse pääsin sillä eroon etten osta enää kaupasta leipää, koska tiedän että jos sitä on kotona niin syön varmasti. Kierrä leipähylly kaukaa!

    • PersRaineri

      Ei siinä auta muu, kuin päättää olla syömättä vaikka miten paljon tekisi mieli. Kyllä se himo siitä ajan myötä laantuu.

    • 4+14

      Minä olen vähentänyt leivän syöntiä vähän kerrallaan. Ensin jätin iltaleivät pois, sitten ruuan kanssa syötävän leivän ja nyt lopuksi aamuleipä on vaihtunut puuroon. Poikkeukset on sallittuja, mutta mitä harvemmin sen parempi.

    • jeepjeeeeep1

      Itse en ole laittanut leipää omalta listaltani pois, mutta olen vaihtanut sen, mitä leipää ostan.

      Nykyään tosin teen itse leivän itse kotona, enkä tee mitään vaaleaa leipää, vaan yleisemmin terveellisempiä gluteenittomia versioita joissa on pähkinöitä ja siemeniä antamassa hyviä rasvoja. Yleisemmin syön myös leipää pelkästään silloin, kun syön esim. keittoa tai jotain vastaavaa, mihin leivän voi dipata.

      Leipä voi siis olla hyvästä, mutta on ihan totta, että suurin osa kauppojen leivistä ei ole sisällöltään hyviä, varsinkaan laihduttajalle.

    • 13+11

      Vaikea sanoa, itsellä onnistui sillä, että yksinkertaisesti jätin leivät ostamatta. Nykyään kun en käytä juuri enää maitotuotteitakaan, ei juustohyllyn vieressä oleva leipähylly tuota enää niin suuria houkutuksiakaan :).

    • 967

      Kun et laita mitään leivän päälle, leivän syönti vähenee automaattisesti. Älä myöskään osta sitä parhaimman makuista leipää...

    • vähänpaksu

      Leipä on kuin huume, niin se vaan on. Voimia sulle, yritä olla ostamatta leipää.

    • diplomiliikkuja

      Menee minullakin ruisleipää palatolkulla ja päällä on Kaiservurstia ja kurkkua, ei se kyllä vyötärössä näy. Onkohan vähän liioittelua jättää leivät syömättä? ruisleivässähän on kuituja. Minä syön paljon jälkiuuni leipää. Lenkkeilyn jälkeen pari kananmunaa päälle niin avot.

      • 7+20

        Ei ole liioiteltua. Leipä ei ole parasta ruokaa ihmiselle. Kuituja saa kasviksistakin tarpeeksi.


    • euromaaa

      Täällä tuotteita eroon pääsyyn www.iherb.com
      iHerb.com ensitilaajat: 5-10$ alennus koodilla: MDV672

    • No more

      Itsellä on jäänyt leivät pois lähes kokonaan (yhtään viipaletta en ole syönyt kahteen viikkoon) ja se johtuu siitä että huomasin minkä kalori määrän ne tuo lisukkeineen joihinkin muihin ruokiin verrattuna joten päätin vain vaihtaa vähehmpi kaloriseen vaihtoehtoon eli en ole kieltänyt (jos kieltäisin niin takuulla ostaisin leipää entistä enemmän). Tosin tuo neuvo ei välttämättä toimi muille kuin kaloreiden laskijoille...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe