Olen siis älytön leivän syöjä useempi viipale menee päivässä lisukkeineen oisko hyviä neuvoja miten pääsis leivästä eroon tai ainakin vähentää.Kauppaan kun menen niin leipähylly vetää puoleensa kuin magneetti...
eroon leivästä
11
142
Vastaukset
- leipähullu
Juustoleivät,namnam :) Itse pääsin sillä eroon etten osta enää kaupasta leipää, koska tiedän että jos sitä on kotona niin syön varmasti. Kierrä leipähylly kaukaa!
- PersRaineri
Ei siinä auta muu, kuin päättää olla syömättä vaikka miten paljon tekisi mieli. Kyllä se himo siitä ajan myötä laantuu.
- 4+14
Minä olen vähentänyt leivän syöntiä vähän kerrallaan. Ensin jätin iltaleivät pois, sitten ruuan kanssa syötävän leivän ja nyt lopuksi aamuleipä on vaihtunut puuroon. Poikkeukset on sallittuja, mutta mitä harvemmin sen parempi.
- jeepjeeeeep1
Itse en ole laittanut leipää omalta listaltani pois, mutta olen vaihtanut sen, mitä leipää ostan.
Nykyään tosin teen itse leivän itse kotona, enkä tee mitään vaaleaa leipää, vaan yleisemmin terveellisempiä gluteenittomia versioita joissa on pähkinöitä ja siemeniä antamassa hyviä rasvoja. Yleisemmin syön myös leipää pelkästään silloin, kun syön esim. keittoa tai jotain vastaavaa, mihin leivän voi dipata.
Leipä voi siis olla hyvästä, mutta on ihan totta, että suurin osa kauppojen leivistä ei ole sisällöltään hyviä, varsinkaan laihduttajalle. - 13+11
Vaikea sanoa, itsellä onnistui sillä, että yksinkertaisesti jätin leivät ostamatta. Nykyään kun en käytä juuri enää maitotuotteitakaan, ei juustohyllyn vieressä oleva leipähylly tuota enää niin suuria houkutuksiakaan :).
- 967
Kun et laita mitään leivän päälle, leivän syönti vähenee automaattisesti. Älä myöskään osta sitä parhaimman makuista leipää...
- vähänpaksu
Leipä on kuin huume, niin se vaan on. Voimia sulle, yritä olla ostamatta leipää.
- diplomiliikkuja
Menee minullakin ruisleipää palatolkulla ja päällä on Kaiservurstia ja kurkkua, ei se kyllä vyötärössä näy. Onkohan vähän liioittelua jättää leivät syömättä? ruisleivässähän on kuituja. Minä syön paljon jälkiuuni leipää. Lenkkeilyn jälkeen pari kananmunaa päälle niin avot.
- 7+20
Ei ole liioiteltua. Leipä ei ole parasta ruokaa ihmiselle. Kuituja saa kasviksistakin tarpeeksi.
- euromaaa
Täällä tuotteita eroon pääsyyn www.iherb.com
iHerb.com ensitilaajat: 5-10$ alennus koodilla: MDV672 - No more
Itsellä on jäänyt leivät pois lähes kokonaan (yhtään viipaletta en ole syönyt kahteen viikkoon) ja se johtuu siitä että huomasin minkä kalori määrän ne tuo lisukkeineen joihinkin muihin ruokiin verrattuna joten päätin vain vaihtaa vähehmpi kaloriseen vaihtoehtoon eli en ole kieltänyt (jos kieltäisin niin takuulla ostaisin leipää entistä enemmän). Tosin tuo neuvo ei välttämättä toimi muille kuin kaloreiden laskijoille...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969