Onko sinulle huomautettu epäasiallisesta käytöksestä työkaveria kohtaan? Onko sinulle huomautettu työkaverin kiusaamisesta?
Onko sinulle huomautettu epäasiallisesta käytöksestä?
2
275
Vastaukset
- tunnustus
Kävi niin, että esimies yllättäen kertoi minun aiheuttavan ahdistusta työyhteisössä. En ollut osannut päätellä kenenkään ajattelevan mitään sellaista. Olinhan turhankin nöyrä määräaikainen työntekijä ja pyrin hoitamaan hommani niin, että sitä riitäisi jatkossakin. En sekaantunut vakkareiden sotkuihin. Kuultuani olevani kiusaaja menin jonkinlaiseen shokkiin. Myöemmin muistelen kysyneeni pomolta tarkennusta väitteeseen, mutta hän vain totesi minun olevan ihminen, josta ei pidetä. Pian alkoi paljastua, että eräs henkilö verkostoineen oli levittänyt minusta perättömiä juttuja ja tehnyt myyrätyötään jo pitkään. Kyseessä oli klassinen tapaus, jossa henkisen työpaikkaväkivallan harjoittaja väittää uhrinsa olevan kiusaavan häntä. Siihen aikaan en tosin tiennyt kiusaajien psykologiasta ja toiminnasta. Opiskelin aihepiiriä vasta myöhemmin.
- Omaperäisyys puuttuu
Taas käännetään asiat ympäri, koska nuo ihmiset itse, pomo mukaan lukien, ovat niitä jotka aiheuttavat ahdistusta (normaalimmille) kanssaihmisilleen. Eivät ihan terveitä, jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991