Miten kertoa hyvälle ystävänaiselle joka on kiinnostunut enemmänkin. Ns. Haluaa poikaystäväksi... Että haluaa olla hyvä ystävä. En halua loukata, enkä kestä hänen tunteitaan jos menen muun naisen kanssa tapaamaan häntä. Miten naiset näin anonyymisti voisivat neuvoa?
nainen ystävänä.
2
77
Vastaukset
- ätmi
Mutta eihän kaverisektorilta voi enää edes päästä poikaystäväksi? Eli sinun juttusihan on ihan valhetta.
Parasta vain olla mahdollisimman selkeä ja asiallinen.
Voi olla että nainen jotenkin peilaa omaa ihastumistaan sinuun, ja kuvittelee näkevänsä sinussa kiinnostusta häntä kohtaan. Pitäisi siis jotenkin saada naisen jalat palautettua maan pinnalle, ja minun mielestäni sen voisi ihan asiallisesti suorittaa esim. mainitsemalla että käyt treffeillä jonkun toisen naisen kanssa josta olet kiinnostunut. Ehkäpä aluksi leuka loksahtaa uutisen yllättävyyden takia (koska nainen siis on tosiaan kuvitellut asioiden olevan toisin), mutta kyllä siitä jokainen täyspäinen ihminen selviää ilman isompia traumoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864