parturi-kampaaja diana turku

sarba11

ostin grouponilta ( diili ) monivärivärjäyksen ja hiustenleikkuun hintaan 45e parturi - kampaamo dianaan eerikinkadulle. olen niin pettynyt kun olla vaan voi koko leikkaus ja värjäys kesti tunnin ?!!?. tämä kampaaja leikkasi vaan latvat siis huonot pois, sen jälkeen piteimmättä kyselyitä ehdotti väriksi tumma, koska juurikasvuni tumma ( suostuin ) ja siihen lisäksi vaaleaa, kui ollakkaan tuli tumma pohja ja vaaleat raidat siis raidat !!! en ollut tyytyväinen ja sanoin heti. hän sanoi että on hyvät, lähdin kotiin, niin tyttäreni sanoi ettei tuo ole monivärivärjäys, ei munkaan mielestä vaan värjäys ja raidat. valitin asiasta kampaamoon niin siellä oltiin tympeitä !!! en suosittele kyseistä liikettä kenellekkään, olen pettynyt !

5

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kffidsjbfijds

No olihan siinä enemmän kuin yksi väri....

• Myöspettynyt

Olin itsekin kaverini kanssa kyseisellä kampaajalla ja todellakin petyin.
      Tarkoituksena oli värjäyttää brunet hiuksemme hieman vaaleammiksi tai edes raidoittaa, mutta itse kampaaja ei siihen suostunut vaan ehdotti asteen vaaleampaa ruskeaa, joten suostuimme ja lopputulos oli tummempi kuin ennen kampaajalle tuloa ollut hiusten väri.

• tyytyväinenpalveluun

Minä taasen kävin ko. kampaajalla myös Grouponin innoittamana (ostin myös tyttärelle, jolla on pitkät vaaleat hiukset). Tyttärelle laitettiin väri, hieman hopeaan vivahtava, kampaaja itse suositteli, eikä tytär ole koskaan ollut onnellisempi. Hiukset olivat todella upeat ja minusta ne myös leikattiin kauniisti. Itselleni ehdotettiin, ettei laitettaisi vaaleita raitoja, koska hiukset muutankin hennot. Laitettiin hiekan vaaleaa väriä niin, että näytti raidoilta - lisäksi leikkasi muotoon. Tykkäsin tosi paljon ja mielestäni kampaajan ote oli ammattimainen - sanoi heti, minkälainen ei sovi, mikä ei tee hyvää hiuksille ja omat suosituksensa. Minä suosittelen.

• Miettelis

Onko ko firma yhteyksissä yläkerran mopokerhoon?

• Anonyymi

No enpä usko ja miksi tuollaista tulee mieleen ? Itse kävin hiukseni leikkauttamassa Dianassa; tympeä asiakaspalvelu, huonosti ja huolimattomasti tehty leikkaus. En enää asioi !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6414
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe