Eli miten jatkuu biisi "Pistetään pistetään banaania poskeen. Missä on __________ "
Eli kuka tai mikä? Tai mitä se yleensäkin laulaa ton "poskeen" sanan jälkeen.
Banaania poskeen-biisi?
15
12231
Vastaukset
- minä
missä on leena?
- m_funk
empä ole aikoihin kuullut, mutta sehän on Seitsemän Seinähullua Veljestä - Banaania Poiskeen
Eikä se muistaakseni siinä suomea puhu tuossa kohdassa, jos en väärin muista, niin huutavat jonku paikan nimen(mistä banaanit on lastattu?:) pitänee kuunnella, jahka muistuu mieleen - minä taas
kissaueela, ei missä on ...
- Jouni
Noin ne lukee biisin painetuissa sanoissakin; uskokaa tai älkää.
- tietoa
Jouni kirjoitti:
Noin ne lukee biisin painetuissa sanoissakin; uskokaa tai älkää.
Oikeasti se on "Kissa ovella"
- Seinähullu Seppo
/quote from email:
"Täytyy myöntää, että aika mongerrustahan se on,
jotain tällasta se kait on:
Pistetään, pistetään banaania poskeen
Kissau weela. kissau weela. Tää nyt oli
lähinnä foneettisesti kirjoitettu, kun en itekää
muista miten se kirjoitettiin aikoinaan, sitä
vaan laulaa. Toivottavasti pulma ratkesi.
Hyvää talven odotusta." - olenruotsalainen
Haistakaa paska koko suomen kansa!
- Anonyymi
Haista ite
- Siinä lauletaan
Että pistetään banaania poskeen, Kisaoweela!
- k.ersantti
kyllä taas hyväksi meni kommentointi 😁
- Anonyymi
alkup. gimme dat banana
- Anonyymi
Missä on eeva
- Anonyymi
Kuulostaa hyvinkin swahilin kieleltä, mutten löydä biisin lyrics niin tiedä kirjoitetaanko se kisaoweela tai kisauweela, swahiliksi se tarkoittaisi kuitenkin "tavallinen, tavanomainen tai yleinen"...
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=x2JFpYesobM
Pistetään pistetään banaania poskeen. Kissa - O - weela. - Anonyymi
Ki sau vera. Haitin kreolia, merkityd: Mikä on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740