modelli ja tosi.typy...

18

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+14
      • Käsittääkseni Nasdaq tuntee itsensä.

        Voi tietenkin olla, ettei ek tunne Nasdaqia.

        (nasumaista kaakatusta)

        *huolenpito huomioitu*


    • N Näpsä

      Persjalkainen ja viiksekäs maalaistäti elisa on mahottoman huvittava täti.

      • elisaketku

        Maalaine?

        olen citykettu


    • Joo kiitti, tosi ihana. Ja sä oot tässä.... http://bit.ly/1uLUZxj

      (pst. tänään taputan viliä isolla kädellä selkään niin, että tyypiltä lentää tekarit kaivoon)

      • 22+4=

        Kiitti nauruista.
        Iltasatu oli vanhemmalle rouvalle mieleinen.
        Piristi taas meidän iltaa kummasti sun postaukses
        tänne.
        Mukava lähteä kotiin kun hän jäi hyvälle mielelle lukeen uutta kirjaa.


      • Modelli, oli muuten hauskaa... (kiitos, hali)

        Jostain kumman syystä aina noista itsensä paljasteluista jää lopulta tyhjä olo; mistä mahtaa johtua?


    • olet outo

      Miksi ilkeilet modellille ja etenkin miksi tosi..typylle?

      • meni maku

        Ja kiroilee vielä perään???


      • kentsuu
        meni maku kirjoitti:

        Ja kiroilee vielä perään???

        hei oudon makuinen menijä
        tiedätkö missä gentsu lymyilee? ei ole m-l palstalla näkynyt profiiliaan ainakaan.
        mut ei hätää, kettu on ollut paljon miellyttävämpi, tähän asti.
        jos elisa onkin ollut runontajan luona litkimäs pahviviiniä ja jurrissa kohteliaisuus herpaantuu.


      • Örp

        Miksi kukaan kuvittelisi, että ilkeilen typylle tai modellille?

        Kiroilemiseni taas ei liity heihin millään muotoa. Pahoittelen ilmaisujeni värikkyyttä. Palsta kun on täynnä erilaisia ilmaisuja asiaankuuluvine nimityksineen, niin en tullut ajatelleeksi, että nämä käyttämäni erityisesti haavoittavat herkimpien mieltä.


      • kentsuu kirjoitti:

        hei oudon makuinen menijä
        tiedätkö missä gentsu lymyilee? ei ole m-l palstalla näkynyt profiiliaan ainakaan.
        mut ei hätää, kettu on ollut paljon miellyttävämpi, tähän asti.
        jos elisa onkin ollut runontajan luona litkimäs pahviviiniä ja jurrissa kohteliaisuus herpaantuu.

        Valitettava tosiasia on, etten ole ollut kännäämässä runontajan kanssa enkä ole noita kommenttejakaan kirjoittanut muuta kuin selvistä päin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Örp

        Miksi kukaan kuvittelisi, että ilkeilen typylle tai modellille?

        Kiroilemiseni taas ei liity heihin millään muotoa. Pahoittelen ilmaisujeni värikkyyttä. Palsta kun on täynnä erilaisia ilmaisuja asiaankuuluvine nimityksineen, niin en tullut ajatelleeksi, että nämä käyttämäni erityisesti haavoittavat herkimpien mieltä.

        Huumorialoitus, naurattaa vaan. :)

        Katselin eilen ruutu.fi:ltä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa. Siellä keskusteltiin melankoolisen musiikin kuuntelemisen hyväätekevästä vaikutuksesta, eräässä kohdassa panelisti Pirjo Heikkilä lauloi pienen pätkän tuota aloituksessa olevaa Barbie Girl -biisiä. Ylläri ja hauska vastakohta.

        Ne taitaa lukea ml-palstaa ja hakea ideoita täältä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Huumorialoitus, naurattaa vaan. :)

        Katselin eilen ruutu.fi:ltä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa. Siellä keskusteltiin melankoolisen musiikin kuuntelemisen hyväätekevästä vaikutuksesta, eräässä kohdassa panelisti Pirjo Heikkilä lauloi pienen pätkän tuota aloituksessa olevaa Barbie Girl -biisiä. Ylläri ja hauska vastakohta.

        Ne taitaa lukea ml-palstaa ja hakea ideoita täältä.

        Oot typy kyllä ihan ihqu:)

        Koska toimit muusana tässä ketjussa, niin kerron että se lähti siitä yhdestä laittamastasi ronetten biisistä.

        Mielenkiintoinen pointti ja monitasoista ajattelua oli tuossa HHU-ohjelmassa miksi musiikki vaikuttaa - kuten vaikuttaa.

        Jos olisin heittänyt aloituksen typystä, modellista ja vilistä vaikka sen joutsenlaulun tahtiin, niin mitä siitä olisi voitu päätellä?

        "...Nuo hetket syntymästä kuolemaan kun silmäluomiin heijastuu
        Saa toiset uskomaan kai Jumalaan, toiset Saatanaan, tai mihin vaan
        Muttei kuitenkaan tähän maailmaan..."

        Palstarakkautta? Aivan ehdottomasti :P

        Mitä biisi, kirjoitus, kuva tai video visualisoi mielissämme? Ympäröivää maailmaa, arvoja, ajattelutapaa ja sieluntilaa; ehkä? Haluatko nähdä myönteisiä vai kielteisiä heijasteita?

        Oma mielipiteeni on, että taiteista jokainen saa muokattuaan aina uniikin omanlaisensa vision. Miksi ja millaisen, on jokaisen oma polku. Siksi myös pysymme niin mahdottoman tuntemattomina toisillemme, loppujen lopuksi.

        Hyvää viikonloppua kaikille palstalaisille:)

        https://www.youtube.com/watch?v=cx7ykE6myo0


    • kettu ite:.!1#%?+
      • Kiitos Harri. Mukavaa että huomasit minut tuossa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1945
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      84
      990
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      729
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      661
    Aihe