Olen 11v tyttö. Tilasin cruiserin enkä le varma pitääkö siinä olla hyvä tasapaino. Minulla on sut hyvä tasapaino mutta ei mikää paras. Pitääkö minun harjoitella tasapainoa ennen kuin cruiseri saapuu.
Cruisailu!!
Aloittelevacruiseilia
4
224
Vastaukset
- longboard
Aloittelijana olisin suositellut sulle longboardia joka huomattavasti vakaampi ja helpompi rullattava aloittelijalle. Kruisaileminen vaatii paljon tasapainoa.
- ApiDaLad
Mikä tahansa skeittilauta vaatii hyvän tasapainon jos haluaa hallita lautaa täydellisesti. Tosin jos ei ole mikään paras tasapaino, on mahdollisuus harjoitella sitä laudan päällä ja liikkuessa. Ei tarvitse harjoitella ennenkuin cruiseri saapuu.
- sexyladylady
Ei oo pakko
- ehkä790
No tasapainoa vaatii mut eiku reeenaamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115623Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825259- 1253294
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin883223- 1181014
- 56980
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130912- 37705
- 43696
- 23649