Olen 11v tyttö. Tilasin cruiserin enkä le varma pitääkö siinä olla hyvä tasapaino. Minulla on sut hyvä tasapaino mutta ei mikää paras. Pitääkö minun harjoitella tasapainoa ennen kuin cruiseri saapuu.
Cruisailu!!
Aloittelevacruiseilia
4
247
Vastaukset
- longboard
Aloittelijana olisin suositellut sulle longboardia joka huomattavasti vakaampi ja helpompi rullattava aloittelijalle. Kruisaileminen vaatii paljon tasapainoa.
- ApiDaLad
Mikä tahansa skeittilauta vaatii hyvän tasapainon jos haluaa hallita lautaa täydellisesti. Tosin jos ei ole mikään paras tasapaino, on mahdollisuus harjoitella sitä laudan päällä ja liikkuessa. Ei tarvitse harjoitella ennenkuin cruiseri saapuu.
- sexyladylady
Ei oo pakko
- ehkä790
No tasapainoa vaatii mut eiku reeenaamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2962636- 1971002
- 57816
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti139761- 58660
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?17558- 51545
- 40534
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504- 55495