Minkä ikäsenä ootte ottanu lävistyksenne?
Mä oon 12v ja 6lk ja sain madonnan 2 päivää sitten!
Kun olin koulussa niin kaikki ihaili mua ja opettaja ei kauheesti tykänny!:( Ja toi ihaileminen, niin mä en tykkää olla suosittu :(
Minkä ikäsinä??
12
116
Vastaukset
- lävistetty
Itse otin 14 vuotiaana napakorun, 15 vuotiaana snake bitesit. 16 vuotiaana menin ottamaan medusan ja poskilävärit. Ja 17 vuotiaana bridgen. Ja kielikorukin on jossain vaiheessa otettu :D
- kurnutinkurnukki
18-Vuotiaana labretin( huulen keskelle alas siis). Sitten onkin kerääntynyt noita reikiä kasvoihin ja korviin lisää pikkuhiljaa aikuisiällä. Kannattaa odottaa niiden lävistysten ottoa aikuisuuteen..sais olla mun puolesta 18 ikäraja kaikissa lävistyksissä.. turha tollasia on kiirehtiä, miettii rauhassa ja otta sitten kun on kypsä oikeisiin päätöksiin.
Madonnan, siis minkä?
- läväritonihkui
Madonna = monroe kun puhutaan lävistyksistä. Ylähuulessa jos löytyy koru jommallakummalla puolella on se madonna. Jos nenän alta, eli keskeltä ylähuulta löytyy koru on se medusa.
- iiiiiiii
Medusan sain kun pääsin ysiltä, eli olin 16v. Se tulehtui ekan kesän aikana, ja lävistäjää syytän edelleen siitä että jouduin sen ottamaan pois. Korun pituus ei riittänyt kun se vaan turpos (oli 10mm koru) eikä lävistäjä edes ehdottanut pidempään vaihtoa. Enkä tietty itekkään osannut sellasta pyytää.
Traguksen otin 20 vuotiaana, tässä se vielä parantuu :) korvat täynnä reikiä ja parit venytkin löytyy, mutta nuo pari nyt on omasta mielestä "oikeita lävistyksiä" (korvat kaikki ammuttu, rustotkin paitsi tuo tragus). - lävärit.on.ihanii
- Ikäraja
Millähän puoskarilla olette oikein käyneet, kun yleensä ikäraja on 16v ja silloinkin molepien vanhempien suostumuksella..
- joopajo0ooo
anteeks vaa mutta ei tartte ku toisen vanhemman mukaan :) se riittänee.
- asdfghjklol
tein vitosluokalla ittelleni snake bitesit mutta en niitä kauaa pidelly ja alotin venyttää korvia. kutosella tein jotain mutta neki otin pois. seiskalla tein itte rustoon ja kävin ottamassa ekan '' kunnon lävistyksen '' eli menin liikkeesee ottaa nenäkorun. kasilla tein huuleen ja parit rustoonki ja ysin syksyllä menin ottaa liikkeesee kulmakorun. ja suunnitelmissa olis lisääki kohta puolii mennä ottaa.
- mävaaaaan
Ite oon ottanu napakorun 16 vuotiaana
- Mari34
Napakoru 16v nenäkoru 17v clithood 25v nännit ja tragus 26v
- lävistetty
ala asteella korvat, 7 luokalla suuhun reikiä, 8 luokalla korvat täyteen, 9 luokalla naamaan reikiä, pari microdermalia, napalävistys. korviin lisää ja toinen kielikoru. ja amiksessa naamaan ja korviin lisää täytettä nännit ja chistina. tällä hetkellä jäljellä noista on mustaakseni 28. parhaimmillaan. naamassa ollut 12 lävisystä yhteensä ja jäljellä on 6 pientä ja sievää. elekää lapsetrakkaat kiirehtikö niiten kanssa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305