Kokemuksia Valkeakosken sairaalasta

pipi

Moi!
Oletko ollut hoidettavana Valkeakosken Aluesairaalassa?
Kerro kokemuksistasi, koska itselläni on todella huonoja kokemuksia sieltä.
Pääseekö sieltä ylipäätään kukaan hengissä kotiin?
Henkilökunnan vähyys ja huolimattomuus on meinannut koitua läheiseni kohtaloksi jo useamman kerran.

8

1709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta mieltä

      Olisi kiinnostavaa tietää tarkemmin osastoa ym.,sillä itse satun olemaan töissä kyseisessä sairaalassa ja vaikka on totta,että henkilökuntaa on karsittu kuten koko suomen sairaaloissa ym. niin itse monessa sairaalassa työssä olleena ja vuosikymmenien työkokemuksella sanoisin,että valkeakosken aluesairaala on pienuudestaan johtuen lämminhenkisin ja yhteistyökykyisin työpaikka, joka minulla on ollut..Mutta aina kun kyseessä on huonokuntoiset potilaat ja vuositasolla tehdään paljon hoitoja ja toimenpiteitä, niin kyllä aina mahtuu mukaan myös epäonnistumisia ja pettymyksiä myös meille hoitoalan ammattilaisille.

      • pipi

        Kiitos vastauksestasi!
        Pitää sanoa että henkilökunta on todella ihanaa siellä Valkeakosken sairaalassa, siinä olet aivan oikeassa!!!Dementiaa heillä sen sijaan näyttää olevan esim lääkkeiden jakamisessa potilaille.Jos potilaalla itsellään ei olisi "älli päässä" niin useamman kerran olisi lääkkeet unohtuneet tuoda. Tämä on kai sitten sitä "epäonnistumista" tai jotain, sen jälkeen tulee ne pettymykset.
        Henkilökunnan karsimisesta nämä kaikki ongelmat varmasti aiheutuvatkin.Olen myös epäillyt että hoidetaanko 85-vuotiasta yhtä tehokkaasti kuin 35-vuotiasta.
        Minne ovat lääkärit kadonneet sitä myös ihmettelen, harvemmin on potilas heitä tavannut.
        Olkoon osasto mikä tahansa mistä nyt puhun mutta suuren kimpun ruusuja annan SISÄTAUTIOSASTON OSAAVALLE, RIPEÄLLE JA IHANALLE henkilökunnalle.(Olen saanut kokemusta, sisätautiosastolta, naistentaudeilta, ensiavusta ja kirurgiselta)
        Haluaisin kuulla kommentteja myös muilta jotka ovat olleet potilaina valssissa.


    • kohtapotilas

      Onko uusiakokemuksia valkeakosken sairaalasta? Itse menossa loppukesästä leikkaukseen kyseiseen laitokseen, onkohan mitä tasoa taysiin verrattuna??

    • Anonyymi

      Hengissä pääsee kotiin, jos ei vietä aikaansa siellä yli kahtapäivää.
      Minulla oli kova vatsakipu. Vatsa oli kuin jalkapallo, koska en ollut ulostanut kuuteen päivään Mittasivat kuumeen ja kuvasivat.
      Ei mitään kummempaa, vaan lähettivät kotiin seuraavana päivänä ja sanoivat, että kotiin tulee TAYSsista kutsu n. kahdenkuukauden päästä.
      Mikähän siivooja se oli joka tutki minut. Meinaako se siivooja että olen vielä hengissä kahdenkuukauden päästä.
      Sairaalasta päästyäni menin apteekkiin ja ostin tykötarpeet joilla sain suolen tyhjennettyä. Oli se melkoinen paska homma, mutta sairaala oli vielä paskempi.
      Josolette kipeä, niin menkää lääkäriin, niin vaivat paranee.

    • Anonyymi

      Kyllä sieltä lia kuolemaan.
      Jouiduin kovan vatsakivun takia päivystykseen.
      Lääkäri mittasi kuumeen, jota ei ollut.
      Yö meni jotenkuten. Aamulla tehtiin vatsan kuvaus, jossa ei ollut suurempaa poikkeamaa.
      Olin ollut 6pv. paskoomatta ja vatsa oli kuin 6kk. odottavalla äidillä.
      Kipu tuntui oikeaala alavatsassa. Uskoin sen johtuvan umpisuolesta, mistä se ei kuitenkaan johtunut.Lähettivät kotiin ilman diaknoosia ja ilman lääkitystä.
      Täytyi tehdä itsedieknosi, mitä lääkärit vihaa. Diaknosi onnistui. Hain apteekista Kakanpehmennyslääkettä ja kahdeksantena päivänä ummetus helpottui la p..kaa tuli pytyllinen.
      Lääkäri sanoi, että 2kk. kuluttua tulee TAYS kutsu ja tutkitaan vatsa paremmin.
      Meinasko lääkäri, ett p..ka muuttuu suolessa lihaksi ja se sitten leikataan kirurgisesti
      Potilas on monesti parempi lääkäri, kuin koulunkäynyt Skandi.
      Ensikerralla eiväy päästä minua pois elävänä, kun kirjoitan heidän huonosta ammattitaidosta

    • Anonyymi

      Todella alaarvoinen sairaala ja hoitajat ylpeitä ja inhottavia!!!

    • Anonyymi

      Oleen ollu kahdesi kyseissesä sairaalassa.
      Ensin olkapäämurtuma, joka hoidettiin erittäin suurella ammattitaidolla.
      Toinen kerta oli sitten jo aivan erilainen: Suoli ei ollu toiminut 5 vuorokauteen
      Vatsa oli pömpöllä kuin odottavalla äidillä.
      Mittasivat kuumeen ja ottivat kuvan vatsasta.
      Olin yön yli ja aamulla lähettivät kotiin, ilman mitään hoitoohjetta.
      Sanoivat, että kotiin tulee n. kahdenkuukauden päästä kutsu TAYSSIIN
      kIPU JA AHDISTAVA TUNNE OLI NIIN KARMEA, ETTÄ MENIN APTEEKKIIN OSTAMAAN JOTAIN PEHMITTÄVÄÄ..
      8 PÄIVÄ EIKÄ PASKA VAAN TULE. MENIN KYLPPÄRIIN JA TYÖNSIN PREIKÄÄN VESILETKUN JA AUKAISIN HANAN PÄÄSTIN N. 10 SEKUNTTIA. TUNTUI KUN SUOLI PAISUI. VEDIN LETKUN POIS JA VETTÄ JA PKAA TULI PAINEELLA. lATTIA OLI PKAA LEVÄLLÄÄN. RIKKAKIHVELILLÄ LAPIOIN SITÄ PYTTYYN.
      ME VALKEAKOSKELAISET OLLAAN OMAN ONNEN SEPPIÄ.
      SAIRAALAN VOISI LOPETTAA JA POTILAAN MENEE SUORAAN taysSIIN
      Onko joku samaa mieltä???

    • Anonyymi

      Järkyttävää ihmisten odotuttamista julkisen terveydenhuollon taso laskenut enemmän kun koululaitoksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe