Toinen toistaan rumempia ja lihavampia miehiä tai sitten ruipeloita. Epäsiisti olemus, tukka ajamatta, parta ja karvat rehottaa, läskimakkarat vyötäröllä, Selvästikkään ei osata/haluta/viitsitä pitää huolta kropasta, siisteydestä, hygieniasta ja ulkonäöstä. Vaatteetkin repaleisia ja nuhruisia. Sitten ne vielä kuvittelee että niistä pitäisi kiinnostua kuvien perusteella, koska tekstiä ei juurikaan profiileissa ole. Tosi ällöä ja kuvottavaa. Suomalaiset ovat rumia ja tyylitajuttomia. Onneksi ruotsalaisilla deittisivuilla on silmänruokaa riittämiin.
Suomi24-deitti on kauhugalleria
33
335
Vastaukset
- 9+16
Miksi turhaan huolehtia, kun ei naisille kelpaa kuitenkaan. Vaikka olisinkin hoikka ja jopa lihaksikas, niin seuraavaksi alettais katsella työllisyyttä ja sitten muuta sosiaalista elämää tuttavapiiriä. Parempi kun ei edes yritä olla muille kuin itselleen mieliksi.
- ätmi
Mitä sitä itsestään huolehtimaan, jos ei edes pillua saa.
- 6+10
Itse olen aina ajatellut, että nettideitit ovat sellaisille, jotka eivät muuten seuraa saa. Eipä siellä sen puoleen kovin kauniita naisiakaan näe
- Alatoopi-Einari
On siellä joku helmikin joukossa, mutta pyydystettyä et saa. Jännämies sen vie. Sittenkin, vaikka olisi himmeämpikin helmi...
Ja jotain on vikaa kun se helmi loistaa siellä palstalla vuosikymmenestä toiseen. Jos kirjoitat, et vastausta saa.
Olen muutaman nähnyt ja parin kanssa vähän aikaa ollutkin. Saalistus oli kahdella mielessä, kolmannen kanssa loppui kun potenssi meni, joten unohdetaan koko asia...
Parin kanssa joskus netissä ajatuksia vaihdan. Kauniita kuin riihen seinästä irti reväistyt... Pitkäaikaissairaita. Muuten fiksuja. Peloittaa mahdollisuus omaishoitajuudesta ja kaukanakin ovat. Vaan saapahan vaihteen vuoksi joskus kuulla muunkin puhetta kuin kaupan kassan.
- Naiset siellä
on läskejä!
- ölölölöööööööööööööö
Hihh!
- Toinen kaunis
Huomattu on
- Ne sun ihailemat
ruotsalaismiehet on homoja
- Ainakun jotain
miestä/miehiä kehutaan palstan surkimukset alkavat homottelemaan niitä
- Naisasialooseri.
En ota kantaa deittimiesten ulkoiseen olemukseen, mutta voin sanoa aika varmasti, että sinä et ole kaunis. Jos olet niin laita tänne kuva, jossa olet ilman meikkiä ja alasti.
- HC-ATM
Lihavat ja laihat eivät kelpaa? Pitäisikö olla joku bodarijuristi? Naisten vaatimukset vain kasvavat nykyaikana..
- 8+7
Pitää olla sopusuhtainen. Jos on liian laiha niin ei anna turvaa naiselle ja jos on liian lihava niin on laiska, epäterveellinen nahjus. Naisilta vaaditaan vain, ettei ole liian lihava.
- suunta neuvo
Olen matkustanut paljon ja Suomessa hyvin harva mies on komea. Suomalaiset miehet näyttävät smurffeilta ja kaikilla on tyhjenevän vesi-ilmapallon näköinen pää, kuten esim. Halla-aholla, tai siltä ne ainakin mun silmään näyttää. Joisain maissa lähes kaikki naiset susirumia, kuten Britannia, Saksa ja Australia ja miehet siellä taas hyvin paljon edustavampia kuin Suomessa, jos muuttaa näihin maihin on enemmän tarjontaa varmasti.
- marianne89...
Minun mielestäni kyllä brittimiehet ovat aika... No ei minkäännäköisiä. Olihan tästä jokunen aika sitten tutkimuskin, että rumimmat miehet tulivat Briteistä (sitä vastoin joko ruotsalaiset tai norjalaiset miehet taisivat voittaa). Kyllä mielestäni suomalaismiehet menevät keskimäärin vielä brittien edelle, koska suomimiehet ovat usein aika keskitasoa ja ihan tavallisen näköisiä, kun taas britit mielestäni keskimäärin jo vähemmän esteettisen näköisiä.
Saksassa mielestäni taas miehet keskimäärin samaa tasoa kuin Suomessa, hyvät, miehekkään ja voimakkaat kropat sakemanneilla tosin keskimäärin on mielestäni aina olleet. Jos komeista puhutaan, omaan makuuni iskevät eniten ranskalaiset ja italiaanot (joilla tosin on useimmiten vääränväriset silmät). - Montako italialaista
marianne89... kirjoitti:
Minun mielestäni kyllä brittimiehet ovat aika... No ei minkäännäköisiä. Olihan tästä jokunen aika sitten tutkimuskin, että rumimmat miehet tulivat Briteistä (sitä vastoin joko ruotsalaiset tai norjalaiset miehet taisivat voittaa). Kyllä mielestäni suomalaismiehet menevät keskimäärin vielä brittien edelle, koska suomimiehet ovat usein aika keskitasoa ja ihan tavallisen näköisiä, kun taas britit mielestäni keskimäärin jo vähemmän esteettisen näköisiä.
Saksassa mielestäni taas miehet keskimäärin samaa tasoa kuin Suomessa, hyvät, miehekkään ja voimakkaat kropat sakemanneilla tosin keskimäärin on mielestäni aina olleet. Jos komeista puhutaan, omaan makuuni iskevät eniten ranskalaiset ja italiaanot (joilla tosin on useimmiten vääränväriset silmät).gigoloa olet päästänyt päällesi ähkimään
- Ekotiikkaa
marianne89... kirjoitti:
Saksassa mielestäni taas miehet keskimäärin samaa tasoa kuin Suomessa, hyvät, miehekkään ja voimakkaat kropat sakemanneilla tosin keskimäärin on mielestäni aina olleet. Jos komeista puhutaan, omaan makuuni iskevät eniten ranskalaiset ja italiaanot (joilla tosin on useimmiten vääränväriset silmät).Suomimiehet on tavallisen näköisiä suomalaiselle aivan kuten espanjalaiset on tavallisen näköisiä espanjalaiselle jne.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten ulkomaisten miesten himoa. Kyllähän niitä kauniita ja rumia löytyy ihan joka kansallisuudesta. Se, että oman kansallisuuden miehet on jotenkin turn off joillekin naisille antaa kyllä aika vastenmielisen kuvan ko. tyypistä. Kyllähän niitä naisiakin on Suomessa sekä kauniita että rumia, monennäköisiä. Miehissä varmasti sama juttu. Jos on joku fetissi ulkomaalaisuuteen, niin se on sitten ihan oma juttunsa ja menee samaan kategoriaan kuin vaikka fetissi isoihin rintoihin tai vaikka pissakakkaleikkeihin. - ehkäpä tai ei
Ekotiikkaa kirjoitti:
Suomimiehet on tavallisen näköisiä suomalaiselle aivan kuten espanjalaiset on tavallisen näköisiä espanjalaiselle jne.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten ulkomaisten miesten himoa. Kyllähän niitä kauniita ja rumia löytyy ihan joka kansallisuudesta. Se, että oman kansallisuuden miehet on jotenkin turn off joillekin naisille antaa kyllä aika vastenmielisen kuvan ko. tyypistä. Kyllähän niitä naisiakin on Suomessa sekä kauniita että rumia, monennäköisiä. Miehissä varmasti sama juttu. Jos on joku fetissi ulkomaalaisuuteen, niin se on sitten ihan oma juttunsa ja menee samaan kategoriaan kuin vaikka fetissi isoihin rintoihin tai vaikka pissakakkaleikkeihin.Kyllähän monet suomalaiset miehetkin tykkäävät ulkomaalaisista naisista ja haukkuvat suomalaisia naisia. Voisikohan kyseessä olla ihmisellä sisäänrakennettu ominaisuus jolla yritetään etsiä ihmistä jonka kanssa saada vahvempia jälkiläisiä - tutkimusten mukaan sekaroituisilla lapsilla on kuitenkin vähemmän tauteja. Varmaan Suomessakin on jonkin sisäsiittoisuutta ihmisten tietämättä joka lisää mahdollisten sairauksien muodostumista jälkeläisille.
- marianne89...
Ekotiikkaa kirjoitti:
Suomimiehet on tavallisen näköisiä suomalaiselle aivan kuten espanjalaiset on tavallisen näköisiä espanjalaiselle jne.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten ulkomaisten miesten himoa. Kyllähän niitä kauniita ja rumia löytyy ihan joka kansallisuudesta. Se, että oman kansallisuuden miehet on jotenkin turn off joillekin naisille antaa kyllä aika vastenmielisen kuvan ko. tyypistä. Kyllähän niitä naisiakin on Suomessa sekä kauniita että rumia, monennäköisiä. Miehissä varmasti sama juttu. Jos on joku fetissi ulkomaalaisuuteen, niin se on sitten ihan oma juttunsa ja menee samaan kategoriaan kuin vaikka fetissi isoihin rintoihin tai vaikka pissakakkaleikkeihin.Höh, ei se jos pitää ulkoisesti komeana tarkoita että haluaa tämän välttämättä itselleen, vaan on kyse makuasiasta. Esim. italialaista en uskaltaisi ottaa koska todennäköisyys pettämiselle 90 %. Enkä menisi sänkyynkään sellaisen kanssa, koska yhden illan jutut on mun osalta pelattu (eikä niihin silloin kokeilukaudella osunut ainuttakaan ulkomaalaista). Joten tyydyn ihailemaan silloin tällöin ulkokuorta, siinä ei kai pitäisi olla mitään pahaa (eivätköhän monet palstalaisetkin ainakin kirjoitustensa perusteella venakkoja ja thaikkuja katsele, tosin sillä erotuksella että moni haluaisi myös itselleen kulttuurieroista huolimatta).
Ja toki tiedän että osin on kyse eksotiikasta, esim. aikanaan ekoja kertoja lomareissulla espanjalaismiehiä nähdessäni luulin heitä komeiksi. Mutta auta armias, kun vaihtovuoteni aikana huomasinkin heidän olevankin keskimäärin taviksia, kun näki kaduilla jatkuvasti niitä muunkinnäköisiä kuin pelkästään nuoria komeita ranta-adoniksia. - marianne89...
Montako italialaista kirjoitti:
gigoloa olet päästänyt päällesi ähkimään
Ulkomaalaisten prosentti partnereistani on puhdas nolla, joten revi siitä. En tosin kiellä etteikö asia voisi muuttua tulevaisuudessa jos jonkun sopivan ulkomaisen (kuitenkin eurooppalaisen) tapaan, mutta italialaista (tai kreikkalaista yms.) sentään tuskin uskaltaisin aitoon suhteeseenkaan ottaa, riskit uskottomuuteen liian suuret.
- suunta neuvo
marianne89... kirjoitti:
Saksassa mielestäni taas miehet keskimäärin samaa tasoa kuin Suomessa, hyvät, miehekkään ja voimakkaat kropat sakemanneilla tosin keskimäärin on mielestäni aina olleet. Jos komeista puhutaan, omaan makuuni iskevät eniten ranskalaiset ja italiaanot (joilla tosin on useimmiten vääränväriset silmät).Marianne, olen huomannut, etta meilla kahdella on hyvin erilainen miesmaku, sanoit joskus pitavasi Goose Rieslingia (miten kirjoitetaan??) hyvannakoisena, en tiennyt kuka se on, mutta viime viikolla katsoin DVD:lta
Dexteria ja katsoin yhta nayttelijaa ja ajattelin, etta tuosta ei mies voi rumemmaksi muuttua ja myohemmin huomasin hanen olevan juuri se Goosy Riesling (tai mika ikina sen nimi on), italialaiset ovat minusta kammottavan rumia. - marianne89...
suunta neuvo kirjoitti:
Marianne, olen huomannut, etta meilla kahdella on hyvin erilainen miesmaku, sanoit joskus pitavasi Goose Rieslingia (miten kirjoitetaan??) hyvannakoisena, en tiennyt kuka se on, mutta viime viikolla katsoin DVD:lta
Dexteria ja katsoin yhta nayttelijaa ja ajattelin, etta tuosta ei mies voi rumemmaksi muuttua ja myohemmin huomasin hanen olevan juuri se Goosy Riesling (tai mika ikina sen nimi on), italialaiset ovat minusta kammottavan rumia.Tarkoitat varmaan Ryan Goslingia? Jos kyse on hänestä, niin kyllä, hän on vieläpä julkkiksista kaikkein lähinnä ihannettani ilman partaa, mahdollisimman sheivattuna ollessaan. Parran kanssa mielestäni oli taas aika kaamea, mielestäni tässä on jo esimerkki ei niin näyttävästä lookista vaikkei parta tuossa pahimmillaan olekaan:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/38/Ryan_Gosling_Cannes_2011.jpg/220px-Ryan_Gosling_Cannes_2011.jpg
Hyviä esimerkkejä leffoista joissa hän puolestaan mielestäni miellyttää silmää ovat Notebook, Drive ja Remember the Titans.
Millä kaudella Gosling muuten esiintyi Dexterissä? Olisiko ihan uusimmalla vasta näyttäytynyt, sillä en löydä sarjaa vielä listattuna täältä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Gosling#Filmography
Hauskana sivuhuomiona, koitin ensin hakea googlella Goose Rieslingillä josko (koska en ole kuullut että Ryan olisi ollut Dexterissä, tosin onhan se voinut hyvin mennä multa ohi koska en sarjaa seuraa) joku lähempänä sitä nimeä oleva näyttelijä olisi olemassa, ja olin revetä kun ensimmäisen sivun hakutuloksena tuli Wild Goose - Riesling -viini:
http://www.bcliquorstores.com/product/414730
Sattuipa osuvasti, sillä kuten Goslingkin, niin myös valkkari miellyttää minua (on oikeastaan lempialkoholijuomani), joten tuota Wild Goosea pitääkin ehkä joskus kokeilla.
Mutta se on vaan hyvä että makuja löytyy niin monia. :) Olen koittanut palstan miehille sanoa useastikin, että meillä naisilla maut vaihtelee niin yllättävänkin paljon toisistaan (jopa asteikolla että toisen ruma voi olla toiselle vaikka todella söpökin eikä pelkästään "tavis" ja vice versa, mikä on ihan tuttua myös kaveripiiristäni) että on absurdia väittää naisille kelpaavan vain ne "tietyt" ja "harvat" hyvännäköiset miehet...
- qwertyxd
Toinen toistaan rumempia ja lihavampia naisia tai sitten ruipeloita. Epäsiisti olemus, tukka ajamatta, karvat rehottaa, läskimakkarat vyötäröllä, Selvästikkään ei osata/haluta/viitsitä pitää huolta kropasta, siisteydestä, hygieniasta ja ulkonäöstä. Vaatteetkin repaleisia ja nuhruisia. Sitten ne vielä kuvittelee että niistä pitäisi kiinnostua kuvien perusteella, koska tekstiä ei juurikaan profiileissa ole. Tosi ällöä ja kuvottavaa. Suomalaiset ovat rumia ja tyylitajuttomia. Ruotsalaiset naiset näyttävät hevosilta.
- huhhuhsuataas
No, ainahan sitä voi katsela kuvia ja haaveilla.
Oikeassa kumppanuudessa on kyse ihan muista asioista.
Ihme provoja täällä taas. Antaa sinkkuihmisitä ihan hirveän kuvan tämmöiset. - Naisille ei
kelpaa mikään
- Ätmi.
Minun tukka on noin 6 milliä pitkä. Parran ajan 2 päivän välein. Suihussa käyn joka päivä. Vaatteissa ei ole reikiä. Naiset antaa pil.lua haiseville juopoille ja niille jännämiehille siltin.
- Ylisiisti mies
on mammanpoika
- Naiset, jotka
sanovat olevansa kauniita, sitä harvoin ovat.
- Ap ei ole kaunis
Samaa mieltä edellisen kanssa, en ole koskaan, siis KOSKAAN kuullut yhdenkään kauniin naisen edes vihjaisevan omasta ulkonäöstään yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Sen sijaan kuulee usein hyvin rumienkin naisten suusta, kuinka he ovat omasta mielestään niin kauniita. Oikeasti kauniilla ihmisillä ei ole tarvetta kerskua ulkonäöllisillä avuillaan, koska he saavat muilta ihmisiltä niin paljon positiivista palautetta ulkonäöstään ettei heidän tarvitse alentua kehumaan itseään.
- dasdasdasds
Tyypillinen ruotsalainen mies: http://static.fjcdn.com/pictures/Sweden_22b541_5324541.png
- tiedoksi
Linkin kuva ei näy. Siinä lukee vaan että page not found.
- Mulla näky.
Siellä on kuva ruotsalaisesta homosta
- eivät arvosta suom.
Ruotsalaiset eivät sitten arvosta suomalaisia, pitävät vähän tyhmempinä ja sivistymättömämpinä. Mutta jos kiinnostaa tarjota ruotsalaisten makuun hieman likaista seksiä svenska-pojille, ikään kuin sillä asenteella että aatelinen panee sisäkköä, niin sitten vaan sitten Tukholmaan näytille! :D
- adjj
Suomenruotsalaiset lienevät maailman ainoa vähemmistö, joilla asiat ovat paremmin kuin enemmistöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628