Rauhoittukaapas pikkuhiljaa

Antaa virran viedä

Onhan se jännää, oman kunnan tyttö telkkarissa. Vielä kun on oma itsensä, riittää kansalla puhutavaa. Mutta kaiken huuhaan keskellä muistakaa välillä katsoa itseänne, mitä sinä olet saanut aikaan? Mitä sinä teet parikymppisenä? Joku sentään pyrkii eteenpäin. Lopetelkaa rääppiäiset ja miettikää miten itse hankkisitte elannon ja vaurastuisitte siinä sivussa.

Typerää jauhaa täällä soopaa, paskanpuhuminen kun on tietyn kansanosan huvia, niiden, joilla ei olisi kyllä varaa puhua tai moralisoida yhtään. Antakaa tuki omalle tytölle, äänestäkää että se pysyy talossa viimeiselle viikolle asti. Tyttö sentään yrittää tehdä jotain tulevaisuutensa eteen.

14

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevaisuus ON

      perse paljaana jossaki seiska päivää lehessä HYVÄÄ PÄIVÄÄ VAIN!

      • ilkeätyäron

        Mietin just että kuka hullu sitäki äänestää. Taas uus tuksu.


      • Tuksuttelija
        ilkeätyäron kirjoitti:

        Mietin just että kuka hullu sitäki äänestää. Taas uus tuksu.

        Solet oikea tuksu""


    • abwww

      Andte voittoon tietenkin, ei tuollaisia Jennoja, tullut kuuluksi hässimisestä talossa ja käytti erittäin rumaa kieltä alussa, nyt ei saa, huutaa, kiljuu, rääkyy ja eilen Tuulikkia kiusasi todella. Ei huolita Hkiin. ottakee se sinne.

      • Juttu pahenee

        Jaa sie taas ekkös malta lopettaa ajoissa.


      • kievarhin
        Juttu pahenee kirjoitti:

        Jaa sie taas ekkös malta lopettaa ajoissa.

        huutamhan


      • on se vain sellasta
        kievarhin kirjoitti:

        huutamhan

        Juuuh!


    • Antakaa tytön yrittää tuota rahasummaa, turha sitä on kenenkään kritisoida. On toki maailma muuttunut, en minäkään hyväksy tuota "sekstailua" telkkarissa, mutta kai se on muututtava maailman mukana.

      Eikös ensi vuonna ole vaalit, pistäkää neiti ehdokkaaksi ja äänestäkää se luottamustehtävään.

    • H mikä H

      Aika harva pystyy touhuamaan tuntikausia huoneessa, jossa on monta vierasta ihmistä. Muut jopa valittivat häiritsevistä äänistä ja löyhkästä, se ei neitosen tahtia haitannut.

      • fjlöäölk

        Nehän nukit toisessa huoneessa.


    • maaton ja karjaton

      Hyvä Jenna älkää kadehdiko ja herjatko saisi voittaa,äänet ylitornion tytölle.

    • Hyi itku

      Hyi saatana, mikä pi**n jau oli tuossa yhteishuoneessa.
      Nuo kaksi vain naivat ja muut yrittävät olla kuin eivät huomaisikaan.
      Haju on varmaan kaamea monen tunnin nussimisen jälkeen.

    • kokamalajoukko

      Ei ne lopeta ko on alkuun päässeet.

      • Nethän ei

        Ei ne:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe