haisee... amerikkalaiset voisivat patentoida haisemattoman ulosteen, joku CSI:n kemisti varmaan senkin keksii... ou jee!!
Miksi uloste
12
649
Vastaukset
- juutas
vanhat vitsit kertovat näin:
1 uloste haisee koska pieru on kulkenut sen ohi.
2 jotta sokeakin voisi tunnistaa sen ilman
käsinkoskettelua.
hm, taisikin tulla sovellettua niitä vanhoja,
käy se näinkin.- siks ku
hajotessa ruuasta kehittyy niin helevatun pahanhajuisia kaasuja. Esim. valkuaispitoisista ruuista kehittyy hmm.niitä kananmunapieruja. Ja kananmunassahan on paljon valkuaista, joten siks ne pierut haisee niin mehukkaalle kun oot syöny munan tai jos toisenkin.
- Kotikemisti
Paskan haju tulee indol ja skatol -nimisistä merkaptaaneista. Paska haisee, jotta ihmiset ymmärtäisivät sen olevan jo kertaalleen syötyä, sitä ei siis tule syödä uudelleen. Koirat ja kärpäset eivät tätä välttämättä ymmärrä.
Kun haluat korrektilla tavalla haistattaa paskat, sano näin: "Inhaloi indolia!"- veneilijä
Jos siis **ska haisee, niin messissä ovat merikapteenit Indol ja Skadol. Nyt selvisi sekin!!
- pöljä
veneilijä kirjoitti:
Jos siis **ska haisee, niin messissä ovat merikapteenit Indol ja Skadol. Nyt selvisi sekin!!
Mutta kuulkaas mitä viimesessä Me-lehdessä sanotaan: Vahavasti laimennettuna skatoli tuoksuu kukkamaiselle ja sitä käytetään jopa hajuvesissä. Onko sit kiva suihkutella kukkaistuoksua kalliista lasipullosta kun samaan pääsis halvemmallaki?
kysymykseesi, mutta onneksi - vielä - netissä ei ole ns. hajuefektiä - hyi h¤#"&//i, jos olisi.........! P.S. Tuon mainitsemasi keksinnön voisi palkita jonkin sortin Nobelilla vähintään........
- allu169
Niin no onneksi ei ole voisi tulla kyllä helvetin moiset hajut sieltäpäin!
allu169 kirjoitti:
Niin no onneksi ei ole voisi tulla kyllä helvetin moiset hajut sieltäpäin!
yleistin vain - tarkoitin tätä virtuaalimaailmaa, nääs (en ole Tampereelta!). T. MM.
- allu169
Man-of-Mystery kirjoitti:
yleistin vain - tarkoitin tätä virtuaalimaailmaa, nääs (en ole Tampereelta!). T. MM.
Siinä sinä kyllä olet oikeassa MM.!!
en ole minäkään Tampereelta onneksi.
Sinähän mukava seriffi olet! :-) - mansestertar
Man-of-Mystery kirjoitti:
Kovin harvassa ovat tamperelaiset, jotka oikeasti käyttävät sanaa "nääs".
Muukalaisen siis tunnistaa sanan käytöstä.. - se jotenkin
mansestertar kirjoitti:
Kovin harvassa ovat tamperelaiset, jotka oikeasti käyttävät sanaa "nääs".
Muukalaisen siis tunnistaa sanan käytöstä..Tampereeseen - vai pitäisikö sanoa tamperelaisuuteen liittyy, näin minä olen asian ymmärtänyt. Ei millään pahalla, nasta kaupunki se on!
- mansestertar
se jotenkin kirjoitti:
Tampereeseen - vai pitäisikö sanoa tamperelaisuuteen liittyy, näin minä olen asian ymmärtänyt. Ei millään pahalla, nasta kaupunki se on!
Murreasioissa kiistely on aina vähän niin ja näin.
Oma käsitykseni on, että "nääs" on ollut luontevassa käytössä sillä sukupolvella, joka löytyy nykyään lähinnä vanhainkodilta, jos enää sieltäkään.
Tätä nykyä sanasta on tullut jonkinlainen murteen "maskotti", jota hupimielessä lisätään puheeseen. Mutta jollakin toisella paikallisella voi hyvinkin olla toinen yhtä huuhaa teoria..
Ja tämä kaikki informaatio kakkaotsikon alla! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013