Miksi uloste

Teppo J.

haisee... amerikkalaiset voisivat patentoida haisemattoman ulosteen, joku CSI:n kemisti varmaan senkin keksii... ou jee!!

12

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juutas

vanhat vitsit kertovat näin:
      1 uloste haisee koska pieru on kulkenut sen ohi.
      2 jotta sokeakin voisi tunnistaa sen ilman
      käsinkoskettelua.

hm, taisikin tulla sovellettua niitä vanhoja,
      käy se näinkin.

• siks ku

hajotessa ruuasta kehittyy niin helevatun pahanhajuisia kaasuja. Esim. valkuaispitoisista ruuista kehittyy hmm.niitä kananmunapieruja. Ja kananmunassahan on paljon valkuaista, joten siks ne pierut haisee niin mehukkaalle kun oot syöny munan tai jos toisenkin.

• Kotikemisti

Paskan haju tulee indol ja skatol -nimisistä merkaptaaneista. Paska haisee, jotta ihmiset ymmärtäisivät sen olevan jo kertaalleen syötyä, sitä ei siis tule syödä uudelleen. Koirat ja kärpäset eivät tätä välttämättä ymmärrä.

Kun haluat korrektilla tavalla haistattaa paskat, sano näin: "Inhaloi indolia!"

• veneilijä

Jos siis **ska haisee, niin messissä ovat merikapteenit Indol ja Skadol. Nyt selvisi sekin!!

• pöljä
        veneilijä kirjoitti:

Jos siis **ska haisee, niin messissä ovat merikapteenit Indol ja Skadol. Nyt selvisi sekin!!

Mutta kuulkaas mitä viimesessä Me-lehdessä sanotaan: Vahavasti laimennettuna skatoli tuoksuu kukkamaiselle ja sitä käytetään jopa hajuvesissä. Onko sit kiva suihkutella kukkaistuoksua kalliista lasipullosta kun samaan pääsis halvemmallaki?

• kysymykseesi, mutta onneksi - vielä - netissä ei ole ns. hajuefektiä - hyi h¤#"&//i, jos olisi.........! P.S. Tuon mainitsemasi keksinnön voisi palkita jonkin sortin Nobelilla vähintään........

• allu169

Niin no onneksi ei ole voisi tulla kyllä helvetin moiset hajut sieltäpäin!

• allu169 kirjoitti:

Niin no onneksi ei ole voisi tulla kyllä helvetin moiset hajut sieltäpäin!

yleistin vain - tarkoitin tätä virtuaalimaailmaa, nääs (en ole Tampereelta!). T. MM.

• allu169
        Man-of-Mystery kirjoitti:

yleistin vain - tarkoitin tätä virtuaalimaailmaa, nääs (en ole Tampereelta!). T. MM.

Siinä sinä kyllä olet oikeassa MM.!!
        en ole minäkään Tampereelta onneksi.

Sinähän mukava seriffi olet! :-)

• mansestertar
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Kovin harvassa ovat tamperelaiset, jotka oikeasti käyttävät sanaa "nääs".
        Muukalaisen siis tunnistaa sanan käytöstä..

• se jotenkin
        mansestertar kirjoitti:

Kovin harvassa ovat tamperelaiset, jotka oikeasti käyttävät sanaa "nääs".
        Muukalaisen siis tunnistaa sanan käytöstä..

Tampereeseen - vai pitäisikö sanoa tamperelaisuuteen liittyy, näin minä olen asian ymmärtänyt. Ei millään pahalla, nasta kaupunki se on!

• mansestertar
        se jotenkin kirjoitti:

Tampereeseen - vai pitäisikö sanoa tamperelaisuuteen liittyy, näin minä olen asian ymmärtänyt. Ei millään pahalla, nasta kaupunki se on!

Murreasioissa kiistely on aina vähän niin ja näin.

Oma käsitykseni on, että "nääs" on ollut luontevassa käytössä sillä sukupolvella, joka löytyy nykyään lähinnä vanhainkodilta, jos enää sieltäkään.

Tätä nykyä sanasta on tullut jonkinlainen murteen "maskotti", jota hupimielessä lisätään puheeseen. Mutta jollakin toisella paikallisella voi hyvinkin olla toinen yhtä huuhaa teoria..

Ja tämä kaikki informaatio kakkaotsikon alla! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe